~13~

2.5K 173 5
                                    


İyi okumalar.

Berkayın anlatımıyla.

Odamda uzanmış boş boş tavanı izliyordum canım çok sıkılmıştı çocuklar okuldan gelmişti onları doyurdugumda oyun oynamaya gitmişlerdi,bende yapacak bişey olmadığı için odama gelmiştim uzun zamandır annemi aramadıgım için arayıp onunla uzun uzun konuşmuştuk bizi özlediğini ve en yakın sürede yemeğe çağırdığını söylemişti bende kayranında uygun olduğu bir vakitte gelecigimizi söylemiş ve birbirimize veda edip kapatmıştım telefonu.

Biraz daha öylece uzandıktan sonra içeri zade ve esin girdi"anne biz şarkı dinlemek istiyoruz"diye mızmızlanarak yanıma geldiklerinde yatakta oturur pozisyona geldim zadenin elinde küçük bir radyo vardı"sende bizimle oyna"dediklerinde onlara baktım hem  canım sıkıldıgı için hemde onlarla vakit geçirmek hoşuma gittiği için"olur"dedim.

Radyoyu zadeden aldım ve baktım telefona baglanılıyordu telefonumu çıkarıp bağladım ve istedikleri müziği açtım esin sesini yükselttiğinde ona baktım ve"güzelim sesini çok kaldırma evdekiler rahatsız olabilir"dedim ve sesini düşürdüm"hayır anne evde kimse yok bişey olmaz"dediğinde ona teredütle baktım çok hevesli olduklarını görünce bişey demedim hem kimse yoksa sorunda yoktu.

Esin sesi yükselttiğinde şarkıyı açtı ve oynamaya başladılar kendi kendilerine gülüp saçma hareketler yapıyorlardı arada yatagın üstüne çıkıp zıplıyorlardı yastıklarıda yere atmışlardı ben onları izleyip eğlenirken ikiside elimden tutup beni ayaga kaldırdılar itiraz etmeden kalkıp ellerinden tutarak hareket ettirmeye başladım ne yaptığımi yada dışardan nasıl göründüğünü umursamadım sadece çocuklara ayak uydurup mutlu olmak istiyordum.

Onlarla gülüşerek biraz daha eglendigimde ne zamandır böyle oynadığımız bilmiyordum ama bu kadar eglenicegimide bilmiyordum.

Kesilen müziğin hemen ardında Figen hanımın oldukça yüksek ve sinirli sesini duydum"noluyor burda evde bukadar insan varken bu sesle çocuk gibi oynamaya utanmıyormusun sen saygı ne bilmezmisin"diyen Figen hanıma döndüm çok kızgın görünüyordu çocuklar korktuğu için ayaklarıma sarılmıştı.

"Figen hanım özür dilerim evde kimse yok sanmıştım"

"Yalan söyleme bizi umursamadıgın için böyle yapıyorsun biliyorum ben sen çocuk değilsin bir daha böyle bişey görmek istemiyorum"

"Bakın ben sadece çocukları mutlu etmek için yaptım"

"Sadece oğlun için yaptığını biliyorum benim torunumu düşündüğün var sanki"

"Hayır babaanne ben söyledim evde kimse olmadığını anneme kızma"

"Harika torunumuda kendi gibi yalancı yapmışsın"

"Noluyor burda anne"baskın ve sinirli gelen kayranın sesiyle dolu gözlerimle kapıya baktım ona öfkeyle annesine bakıyordu.

Figen hanım"oğlum Berkay saygısızlık yapıyor yüksek sesle müzik açmış oynuyor torunuma kötü şeyler öğretiyor"bu kadının benden ne istediğini anlamıyordum"anne sana eşime ve çocuklarıma karışmaman gerektiğini söylemiştim ama bu kadar yeter madem bu kadar rahatsız oluyorsun ayrı eve çıkarız"kayranın dediği şeyle şokla ona baktım bunu beklemiyordum Figen hanımda beklemiyor olucakki şaşkınlıkla konuştu"oğlum saçmalama bun-"Kayra lafını kesip konuştu"kararımı verdim şimdi odamızdan çık lütfen"dediğinde Figen hanım bana suçlayıcı bir bakış atıp odadan çıktı.

Esin hemen babasına gidip sarıldı"baba annemin suçu yoktu biz onu ikna ettik"dedi aglak bir sesle ve devam etti"babaannem bizi çok korkuttu iyiki geldin baba"dedi bende o sırada zadeyi kucagıma alıp onu sakinleştirdim ve gözlerimdeki yaşları sildim"biliyorum güzelim merak etme artık böyle davranmicak tamammı"dediğinde esin başını salladı ve babasını öptü kayrada gülümseyip onu öptügünde zadeye bakıp yanıma yaklaştı ve kucağımdaki oğluma eğilip öptü bu hareketiyle bana çok yakın olmuştu heyecanlandım"hadi siz uyuyun tamamı ben banyo yapıcam"dediğinde esini indirdi bende zadeyi indirip ellerinden tuttum gitmeden önce kayraya baktığımda onunda bana baktıgını gördüm ve önüme dönüp çocukları odalarına götürdüm.

Onları yataklarına yatırıp uyuttuktan sonra odama geçtim Kayra daha banyodan çıkmamıştı yerdeki yastıkları kaldırıp yatağa koydum bugün yaptığım davranış benim hatamdı bunu kayrayla konuşmalıydım benim yüzümden ailesiyle ters düşsün istemiyordum.

Üstümü değiştirip uyumak için hazırlandır olduğum sırada Kayra banyodan giyinik bir şekilde çıktı ve gözlerimin içine baktı bende onunla göz teması kurup"Kayra evden ayrılma işini bir daha düşün bana acele verilmiş bir karar gibi geldi hem annen haklı bunu yapmamalıydım"dediğimde Kayra bana doğru yürüyüp yanımda durdu"Berkay ben annemi tanıyorum bu huyundan asla vazgeçmez ayrıca eglenebilirsiniz bu çok doğal"dedi.

"Kayra benim yüzümden ailenden uzak olmanı istemiyorum"

"Kendini suçlu hissetme ben evden ayrılma planı kurmuştum zaten zamanı gelince sanada söylicektim bu sadece biraz erken oldu o kadar"

Yüzünde anlayışlı ifadeyle ve kararlılığıyla bişey söylememe gerek olmadığını anladım"peki"diyip yatağa uzandım oda ışıkları kapatın yataga geçti.

"Yarın sana bir kaç bize uygun ev fotoğrafı atarım güvenli ve okula yakın bir ev olmasına dikkat edicem"

"Tamam bakarım iyi geceler"dediğimde bu fikir benim için hala erken alınan bir karardı ama yapacak bişey yoktu Kayrada "İyi geceler"dediğinde aklına yeni gelmiş gibi konuştu"Berkay gerçekten teşekür ederim esine çok iyi bakıyorsun gerçek çocugunmuş gibi davranıyorsun kızım sen geldiğinden beri daha çok mutlu"dediğinde ona dönüp baktım"Kayra teşekür etmene gerek yok ikimizde çocuklarımız için evlendik sende zadeyi oglunmuş gibi görüyorsun bunlar karşılıklı bende teşekür ederim" deyip gülümsedim oda gülümsediginde uyumak adına gözlerimi kapattım ve uyudum.

BAHAR YELİ(GAY)(MPREG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin