İyi okumalar.
Berkayın anlatımıyla.
Figen hanım bana dönüp gülümsedi ve"esine alıştınmı"diye sordu açıkçası neden böyle sorduğunu ve ya neden eve alıştınmı diye sormadıgını
anlamamıştım.Bu düşünceleri boş verip gülümsedim ve"evet alıştım çok güzel ve uslu bir kız"dedim Figen hanım ağzının içinde bişeyler geveledi ama ne dediğini anlamadığım için ona sordum"bişeymi dediniz"yine bana dönerken aşırı yapmacık olduğu belli olan gülümsemesini sildi ve içindeki gerçeği söyledi"oğlun burda diye sakın esini boşlama önceliğin hep esin olucak"dediklerini tahmin etmiştim ama neden böyle düşündüğünü anlamadım torununu düşünüyor olabilirdi ama bende bir anneydim böyle bişey yapmazdım.
"Bakın Figen hanım ben böyle bişey yapıcak biri değilim anlıyorum torununuz ve endişeleniyorsunuz ama buna gerek yok ben ikisinede aynı sevgiyi vericem"
Uzun açıklamam onu tatmin ettimi bilmiyorum ama pek etmişe benzemiyordu"Figen bunları seninle konuşmuştuk"diyen selim beye baktım en azından o öyle düşünmüyordu"evladım sen ona bakma ben biliyorum sen hem oğluma hem kızıma çok iyi geliceksin"ona gülümseyip teşekkür ettim ve izin isteyerek yanlarından ayrılıp odama çıktım.
Yapacak bişey yoktu canım sıkılıyordu acaba annemi arasammı diye düşünürken arama kararı aldım umarım müsaittir telefon biraz çaldı ve açıldı.
"alo anne nasılsın"
"Canım iyim sen nasılsın bişeymi oldu"
"Bende iyim anne bişey olmadı sadece nasılsınız sormak istedim"
"Sen bizi düşünme yeni hayatına odaklan mutlu ol oğlum biz iyiz bu arada zade nasıl"
"Zade çok mutlu anne asıl evlilik amacını gerçekleştirdigim için mutluyum o babasını ve kardeşini çok seviyor"
"Çok iyi bir haber bu böyle olucagını söylemiştim sana"
Biraz daha konuştuktan sonra kapattık en azından vakit biraz ilerlemişti aşağı inip mutfağa girdim ve kendime kahve yaptm odama çıkıp pencerenin yanındaki tekli koltuklara oturdum ve dışarıyı izleyerek kahve içtim bahçenin dışında bir kaç koruma vardı.
Kahvem bittiginde bardağı sehpaya koyup yatağıma uzandım biraz uyusam iyi olurdu.
...
Gözlerimi açtığımda saate baktım baya uyumuşum çocukların gelmesine az kalmıştı hemen yataktan kalktım ve elimi yüzümü yıkadıktan sonra aşağı indim ortalıkta kimse görünmüyordu mutfağa gittiğimde iki kadın çalışan bişeyler hazırlıyordu onlara baktığımda esmer kadın bana döndü.
"bişeymi istemiştiniz Berkay bey"
"Birazdan çocuklar gelicekte yemek hazırlamaya geldim ayrıca bey demenize gerek yok"
"Merak etmeyin Biz hazırladık efendim"
Bu sefer diğer kadının konuşmasıyla ona döndüm galiba bana hep böyle sesleniceklerdi"tamam sagolun"diyip mutfaktan çıktığımda kapı çaldı galiba çocuklar gelmişti hemen gidip kapıyı açtığımda ikiside el ele tutmuş bana bakıyordu hemen eğilip ikisinede aynı anda sarıldım"hoşgeldiniz bebeklerim"dedim onlarda sarılışıma karşılık verip gülerek "hoşbulduk anne"dediler.
Ayağa kalkıp onları içeri aldım ve kapıyı kapattım çantalarını alıp ellerinden tutarak banyoya götürdüm ve ellerini yıkadım daha sonra odalarına götürüp giydirdim.
Aşağı indigimizde hazır olan masaya oturttum onlar yerken yanlarında oturdum ve"okul nasıl geçti zade alıştınmı yeni okuluna"diye sordum zade bu soruyu bekliyormuş gibi hemen atıldı"çok sevdim anne ablam sayesinde bir sürü arkadaşım oldu hem ben düştüğümde bana sarıldı ve yardım etti"
"Nasıl düştün canım bişeyin varmı"
"Korkma anne o iyi hemşire abla ona baktı"
"Tamam güzellik çok teşekkür ederim hep böyle birbirinizi koruyun"
Onlar yemek yerken yanlarında durdum daha sonra birlikte oynamaya gittiklerinde bende masadaki tabakları kaldırıp temizledim yukarı çıkacakken kapı çaldı gidip açtığımda Kayra gelmişti.
Ona gülümseyip"hoşgeldin"dedim oda bana aynı karşılıgı verip"hoşbuldum"dedi.
İçeri girdiğinde kapıyı kapattım"çocuklar geldilermi"ardından odaya giderken cevap verdim"evet az önce yemek yiyip oynamaya gittiler"dediğimde başını saladı üstümü değiştirip yanlarına uğrarım.
O banyoya üstünü değiştirmeye giderken koltuğa geçip oturdum çıkmasını beklerken biraz telefonla ilgilendim kapı açıldığında havluyla saçını kurulayan ve sadece beline doladıgı havluyla dolaba yürüyen kayraya baktım.
Geniş ve kaslı sırtından aşağı doğru akan damlalara bakarken yutkundum gereksiz heyecanlanmıştım,ne yapacağımı bilemiyerek elimdeki telefonu sehpaya koymaya çalışırken yere düştü ve çıkan sesle Kayra beni farkettiginde daha çok utandım ve hemen bakışlarımı çektim,oda beni gördüğüne şaşırmıştı galiba burda olduğumu bilmiyordu.
salak ben ne diye bekliyorsun ki adamı.
"Afedersin burda olduğunu unutmuşum yoksa içerde giyinirdim"
"S-sorun d-değil"
Hemen arkamı döndüğümde gelen kıyafet hışırtılarından giyindigini anladım biraz bekledikten sonra "giyindim"dedi.
Biraz bekleyip arkamı döndüm ve aynanın karşısında birşeylere ilgilenen kayraya baktım ne diyeceğimi bilemeyerek"ş-şey günün nasıl geçti"diye sordun utangaçlık tan kısık çıkan sesimle"yoğun ve yorucu geçti ama alışığım"dedi hemen galiba oda az önceki garip havayı dağıtmaya çalışıyordu.
"Acıktıysan bişeyler hazırlayım"
"Yok akşam yemeğinde birlikte yeriz,ben çocuklara bakıp gelirim"
"Tamam"
Kayra odadan çıktığında yanımdaki koltuğa kendimi bıraktım ve derin bir nefes aldım elimi kalbime koyup bastırdım, kalbim hızlanmıştı bu hiç iyiye işaret değildi aklıma az önceki görüntü gelince düşünmemek için elime telefonu alıp rastgele bişeyler açıp baktım ama izlediğimde bişey anladığımı söyleyemezdim...
Begendiyseniz yıldıza basıp destek olabilirsiniz zor değil ya bir deneyin.
Ve o güzel parmaklarınızla yorumlar yapın herkese açıgımmm🥺😚
Panoma da gelebilirsiniz, üç günlük dünya arkadaşlar sosyal olalımm yaşayalımmm, her insan bir tecrübee, uzun lafın kısası hayalet okuyucu olmayın amk😤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAHAR YELİ(GAY)(MPREG)
Short Storyiki yetişkin adamın ilk evliliklerinde yaşadığı dramatik olayların ardından çocukları için tekrar evlenmesi konu alır. hikaye konusu kanal7 de yeni yayınlanan Hint dizisi bahar yeli konusundan esinlenerek yazilmistir. EŞCİNSEL EVLİLİKLERİN YASAL OLD...