İyi okumalar.Berkayın anlatımıyla.
Adımın seslenmesi ve omzumun dürtülmesiyle gözlerimi açtım ve karşımdaki ferdi ye baktım , aklım biraz yerine gelince hemen ayağa kalktım.
"Noldu,Bişey mi oldu Kayra iyimi o"
"Hayır merak etme iyi durumu doktor kontrole girdi az önce"
Başımı sallayıp boynumu ovdum dün akşam çok beklemiştim ne ara uykuya daldıgımı bile hatırlamıyorum, her yerim tutulmuştu kollarımı açıp biraz gerindigimde acıyla yüzümü buruşturdum.başım hafif hafif dönüyordu, dünden beri bişey yememiştim ama yemekte istemiyordum.
"Berkay dün den beri bişey yemedin hadi sen git ye ben burdayım"
"Hayır aç değilim burda kalmak istiyorum"
"Şu haline bir bak çok kötü görünüyorsun Kayra seni böyle görürse çok üzülür ve kızar, kendinde olmalısın ki abimede iyi baka bilesin"
"Off haklısın hemen gidip bişeyler alıcam bişey olursa hemen beni ara lütfen"
"Tamam hadi git sen"dediğinde başımı sallayıp küçük adımlarla aşagı indim hastanenin kantinine geldigimde bir tost ve çay alıp masaya geçip oturdum.
Yavaş yavaş yerken biraz kendime gelmiştim başta miğdem bulansada şimdi iyidi, çocuklar aklıma geldiğinde hemen telefonumu çıkarıp annemi aradım biraz çaldıktan sonra açıldı" alo anne nasılsın, ne yapıyorsun"dedim.
"İyim oglum bişey yapmıyorum sen nasılsın,Kayra nasıl"
"İyim anne Kayranın durumu hala aynı bekliyoruz, ben çocuklar için aramıştım nasıllar"
"Onları okula gönderdim sizi merak ediyorlar, ne söylersem dinlemiyorlar"
"Ooff tamam anne sagol, sen şoföre söyle çıkışta buraya getirsin çocukları"
"Tamam canım dikkat edin"
"Sende" deyip telefonu kapattım, bu bela bize nerden gelmişti bilmiyorum ama herşey eskisi gibi olsun istiyordum,çocukları bu ortama almayı ne kadar istemesemde onları çok boşlamıştım, onlar gelene kadar umarım Kayra uyanırdı.
Yemeği bitirince ayağa kalktım ve yoğun bakıma yaklaştıgımda ferdinin doktorla konuştugunu görünce hemen onların yanına gittim"doktor bey bişey mi oldu"dedim hızlıca doktor bana bakıp gülümsedi"gözünüz aydın berkay bey Kayra beyin durumu iyiye gidiyor şimdi normal odaya alınıcak ve bir süre sonra gözlerini açar diye düşünüyoruz"dedi.
İçimde tarifsiz bir mutluluk vardı"çok teşekkür ederim"dedim doktora karşı, adam bana"rica ederim"diyip yanımızdan ayrıldı, ferdi annesi ve babasına haber vermişti bende bizimkilere söylemiştim.
İçeri bir kaç hemşire girdi ve bir süre sonra kayranın üstünde yattıgı yatakla çıktıklarında hemen Kayra ya baktım yüzü çok solgun görünüyordu, sağ eli alçıdaydı ve yüzünde küçük çizikler vardı başının arkasında da bir bandaj görünüyordu üstünde hala ameliyat elbiseleri vardı, bu halini görünce yine kötü olmuştum gözlerim dolarken peşlerinden gittik.
Kayrayı bir odaya aldıklarında koluna serum takıp gittiler, kayranın yanına gidip elini sıkıca tuttum ve üstüne bir öpücük kondurdum, onu kaybetmek istemiyordum, bizi bırakmiyacagını biliyordum ve bırakmadıda.
Ferdi ile birlikte biraz bekledik daha sonra ferdi'ye bir arama gelmişti işi çıktıgı söyleyip gitmişti aileside işleri olduğu için akşam geliceklerdi, doktor Kayra'nın yarın taburcu olabileceğini söylemişti.
Gözlerimi kırpmadan karaya bakıyordum onu çok özlemiştim, onsuz bir gün bile istemiyordum.
Kayranın avucumdaki eli kıpırdayınca heyecanla ona baktım yavaş yavaş gözlerini açtı ve ilk anlamak ister gibi tavana baktı daha sonra bakışları beni bulduğunda,heves ve gözlerimdeki yaşlarla ona baktım doktor hafızasını kaybetmiş olma olasılıgından bahsetmişti umarım hatırlıyordur.
Biraz sonra"Berkay, güzelim" dediginde içime derin bir nefes almıştım hatırlıyordu"Kayra sana bişey olacak diye çok korktum"dedim aglamaklı sesimle dayanamıyordum bu düşünceye Kayra bana bakıp hafif gülümsedi"benden kurtulman o kadar kolay değil bebeğim"dedi keyifli bir sesle, bende gülümseyip"senden kurtulmak isteyen kim ya"dedim.
Daha sonra aklıma gelen şeyle kendime kızıp hemen yanımdaki komidinin üstündeki suyu alıp bardağa doldurdum ve kayranın yatagını biraz kaldırıp suyu yavaşça ona içirdim"teşekkür ederim güzelim"dediğinde"rica ederim"dedim.
"İyisin değilmi bir yerin agrıyorsa söyle"
"Hayır iyim, sadece sizi çok özlemişim neden bana bir öpücük vermiyorsun" diye huysuz bir sesle konuştugunda gülümseyip ona uzandım ve yanaklarını sıkıca öptüm bunu yetmeyeceğini anlayınca dudaklarına yöneldim ve orayıda sıkıca öptüm geri çekildigimde kayra"işte şimdi daha iyim"dedi.
"Çocuklar nasıl haberleri varmı"
"Evet kesin bilgi vermedim onlara korkmasınlar diye annem onlara bakıyor şimdi okuldalar çıkışta buraya gelecekler, ferdi burdaydı ama işi çıktıgı için gitti ailenle birlikte akşam gelirler, ve doktor yarın taburcu olabileceğini söyledi"
"Hım anladım"
Birlikte biraz vakit geçirdigimizde kapı tıklandı ve içeri çocuklarla birlikte annem girdi,"anne,baba"diye ağlayarak bize doğru koşan çacuklarımı kucakladım ve yanaklarından sıkıca öptüm"sizi çok özledik anne"dediklerinde"bende çok özledim bebeklerim ama böyle olması gerekti"dedim.
Esin ve zade Kayra ya sıkıca sarıldıklarında onu ne kadar çok özlediklerini ve korktuklarını söylediler Kayra onları sıkıca öpüp kokladı ve iyi olduğuna ikna etti.
Annem de"geçmiş olsun evladım iyisin degilmi"dediğinde Kayra"sağolun ailemle birlikteyim ve çok iyim"dedi.
Akşama doğru annem çocukları alıp gitmişti çocuklar biraz sorun çıkarsada ikna etmiştik, onlar gittikten sonra figen hanım selim bey ve ferdi gelmişlerdi,ogullarıyla özlem gidermişlerdi, onun ve benim için giyecek şeyler bir kaç elbise ve bana yemek getirmişlerdi, Kayra henüz yiyemezdi çünkü.
Daha sonra bir kaç polis memuru gelip kayra'nın ifadesini almışlardı, Kayra ya çarpan adam yakalanmıştı ve dava açmıştık, zaten polisler adamın o gece alkol aldıgını söylemişlerdi.
Gecenin geç saatlerinde figen hanımlarda gittiğinde Kayrayla tek kalmıştık, hemşire ara sıra gelip kontrol yapıyordu, uykum gelmişti ve Kayra da uyumak üzereydi, bana bakıp"hadi gel yatağa benimle birlikte uyu"dediğinde ona baktım"aşkım çok isterim ama sen yaralısın ve sana istemeden zarar verebilirim"dedim, Kayra hemen itiraz edip"hayır bişey olmaz hadi gel hem kaza yapmış kocanımı kırıyorsun sen"dedi.
Onun bu çocuk hareketlerine gülümseyip dayanamadan yanına gittim, sol tarafına uzanırsam bişey olmazdı, Kayra biraz sağa kaydıgında yavaş hareketlerle yatağa girdim, Kayra ya dönüp elimi vücuduna sardım Kayra dudagımı derin bir şekilde öptükten sonra"iyi geceler "dedi, bende ona" iyi geceler"dediğimde gözlerimi kapattım sonunda huzurlu ve güzel bir uyku uyuyacagım için mutluydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAHAR YELİ(GAY)(MPREG)
Short Storyiki yetişkin adamın ilk evliliklerinde yaşadığı dramatik olayların ardından çocukları için tekrar evlenmesi konu alır. hikaye konusu kanal7 de yeni yayınlanan Hint dizisi bahar yeli konusundan esinlenerek yazilmistir. EŞCİNSEL EVLİLİKLERİN YASAL OLD...