~18~

2.4K 140 26
                                    


İyi okumalar.

Berkayın anlatımıyla.

Kayranın üst dudagını ağzıma alıp emdigimde Kayra kendine gelip bana karşılık vermeye başladı bununla birlikte hızla çarpan kalbim daha çok hızlanmaya başlamıştı.

Beni itmemiş ve herhangi kötü bir karşılık vermemiş aksine beni sanki uzun zamandır istediği birşeye yeni kavuşmuş gibi sakin ve tutku dolu öpüyordu.

Neden bana karşılık verdigini düşünemeyecek kadar kapılmıştım bu güzel dudaklara,kendimi kaybetmiş gibi hissediyordum.

Kayra dudağımdan ayrılmadan elini belime koyup beni kendine çektiğinde hafif doğrulup kucağına oturdum hala onu öperken elimi boynuna koyup güç almak için sıkıca tutundum oda elini yüzümün iki yanından tuttu ve alt dudağımı hafif dişleyip iki dudagımıda ağzına alıp vakumladı.

Bu sefer üst dudağımı esir aldığında hızlandı bende onunla birlikte hızlandım ama yinede yetişemiyordum onun hızına,nefessiz kaldığım için ondan ilk ayrılan ben oldum.

Ağzım hafif açık derin derin nefes aldım Kayra başını benim başıma yasladı dudakları şişmiş ve ıslanmıştı benim dudaklarım tarafindan.

"Galiba konuşmamız gerek"

"Hım"diye saçma bir ses çıkardığında Kayra gülümseyip dudaklarıma küçük bir öpücük daha koyup çekildi,hani derler ya içimde kelebekler uçuşuyor diye insan yaşamadan anlamazmış gerçektende.

Başımı kaldırıp kayraya baktım oda gözlerim içine bakıyordu sanki bana bişeyler anlatmak istemiş gibi.

"Kayra ben şey"heyecanla konuşamazken  utanıp başımı egdim Kayra elini çeneme koyup başımı nazikçe kaldırdı"ben söylim istersen Berkay inan ne zaman nasıl oldu bilmiyorum ama bir zaman sonra hep seni izlerken buluyordum kendimi seni düşünüyor merak ediyordum senin için endişeleniyordum ama sana nasıl söyliyecegimi bilemiyordum bugün yaptığın hareketle duygularımızın karşılıklı olduğunu anladım ben seni seviyorum"

Uzun açıklaması gözümü doldurmuştu"Kayra inan bende bilmiyorum nasıl oldu ama aynı senin gibi hisetmeye başladım ve seni sevdiğimi anladım kendimden böyle bir hareket bende beklemiyordum ama bir anda oldu"dedim.

"Bu evlilik ilk olduğunda bir sürü endişem ve korkum vardı ama seni tanıdıkça herşey düzelmeye başladı hayatıma girip bana ikinci baharımı yaşattığın için çok teşekkür ederim"

Kayra bana bakıp gülümsedi elimden tutup öptü ve"uyuyalımmı"diye sordu başımı sallayıp onayladım onu.

Kucağından dikatlice kalktım ayaga kalktıgımda kayrada kalkıp elimden tuttu  o bu halimize hemen adapte olmuş gibi görünüyordu ama ben hala her hareketinden heyecenlanıp utanıyordum.

İkimiz el ele odamıza girdik ve Kayra elimi bırakıp dolaba yürüdü ikimiz için picama çıkardı benimkini bana verdigide ona baktim yanımda üstünü çıkardığıni görünce hemen başımı önüme eğip"ben banyoya gidiyorum"dedim utanarak.

Kayra keyifli bir sesle"burda da degiştire bilirsin"dedi duyduğum şeyle utançla koşar adım banyoya giderken onun gülme sesini duydum .

Pijamamı giydigimde Kayra kapıyı tıkladı ve "giyindinmi"dedi " evet " diye seslendigimde içeri girdi. İkimizde dişlerimizi fircalayip banyodan çıktık ben yatağa geçerken kayrada ışığı kapatıp kendi tarafına geçti.

Ben sırt üstü uzanmış tavanı izlerken aklımda dakikalar önce kayrayla yaşadıklarım vardı Kayra ise bana dönük bir şekilde uzanmışken bana bakıyordu dayanamayıp bende ona döndüğümde bunu bekliyormuş gibi genişce gülümsedi bende gülümsedim içten bir şekilde.

Kayra yanıma yaklaşıp bana sarıldı bende ona sıkıca sarıldım beklemedigim bir anda"seni seviyorum"dediğinde kalbim heyecanla atmaya başlamıştı"bende seviyorum"diyip başımı boynuna sakladım.

"İyi geceler güzelim"

Kayrada ilk defa duyduğum iltifat beni heyecanlandırirken ona biraz daha sokuldum ve"iyi geceler"dedim gözlerimi uyumak için kapattıktan bir süre sonra uyumuştum.

Biliyordum ki artık hep mutlu olucaktım...

Karar değiştirdim devam.

BAHAR YELİ(GAY)(MPREG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin