"Annemden kalan son şeyide o hırsız aldı" üzgün bir şekilde konuştuğumda, sarhoş haline rağmen ciddi bir ifadeyle yüzüme baktı "o adamı bulacağım ve annenden kalan son hatırayı geri getireceğim söz veriyoru-"
Aniden hıçkırdığında sözü yarım kalmış ve kıkırdamıştı. Bütün gece içki içtiği için fazlasıyla sarhoştu, Nerdeyse her gece içtiği için pek sarhoş olmazdı ama bu gece biraz fazla kaçırmıştı sanırım.
Yani bunda benimde payım olabilirdi, ama sadece küçücük bir pay çok fazla değil.
Bütün gecemi ona Jolene'i anlatarak geçirmiştim ama o hayatımda olanların Jolene yüzünden olduğundan bi haberdi.
"Hımm uykum geldi~"
Baygın bakışlarını bana çevirdiğinde ayağa kalktım "sizi yatağınıza götüreyim" itiraz etmeyerek kollarını bana uzattığında ellerini tuttum. Ayağa kalkıp kendini bana yasladığında düşmemek için üstün bir çaba harcamıştım.
Geri geri yürüyerek yatağa doğru ilerlemeye başladığımda, kısa bir süre içinde prensin ağırlığına dayanamamış ve geri doğru sendelemiştim.
İkimiz üst üste yere düştüğümüzde kafam acıdığı için küçük bir çığlık kaçmıştı ağzımdan.
Prens uykulu gözlerini açıp bir kaç kez kırpıştırdı ve bana baktı, "ne oldu?" yüzüne boş boş bakıp ciddi olup olmadığını anlamaya çalışmıştım.
Son derece ciddi duruyordu!
"Lütfen üstümden kalkarmısınız? Çok ağırsınız!" aramızdaki yakınlık nedeniyle zorlukla konuşup onu üstümden itmeye çalışmış ama başarılı olamamıştım.
Ellerini başımın iki yanına koyup biraz doğrulduğunda nefesimi sesli bir şekilde dışarı verdim, "uyuyalım" uykulu ses tonu ile konuşup kendini yan tarafıma bıraktığında doğrulup kolunu tuttum.
"Lütfen yatağınıza yatın"
Kolunu bir kaç çekiştirip kaldırmaya çalışmış ama başarılı olamamıştım. Onu kaldırmaktan vaz geçip ayağa kalkmaya yeltendiğimde elimden tutup engel olmuştu.
"Nereye?"
"Odama" düz bir ifadeyle cevap verdiğimde kısık gözlerini iyice aralamıştım "yanımda uyu" elini kalbini üstüne koyup, pat patladı "tam burda" söylediğinin ardından dudakları arasından küçük bir gülümseme kaçtı.
"Bu teklifi ayık bir zamanda yaparsanız geri çevirmeyeceğimden Emin olabilirsiniz"
"Ben sarhoş değilim"
Dudağımı büzüp başımı onaylar şekilde salladım , zaten uyumak üzereydi biraz burda kalıp sonra gitsem bir şey olmazdı. "Peki madem çok ısrar ettiniz" zafer kazanmış bir eda ile gülümseyip kollarını açtığında, ellerini tutmuştum "ama yatağa gidelim"
İtiraz etmemiş ve bana tutunarak ayağa kalkmıştı, onu yatağın sağ tarafına yatırıp geri çekildim ve ayağındaki ayakkabıları çıkardım. "Çok sıcak bunu çıkaracağım" Üstündeki gömleğin düğmelerine uzandığında ellerini tutup ona engel oldum.
"H-hava soğuk üşürsünüz" panik halime karşı kıkırdamış ve ellerimi itmişti "mumu söndür ışıkta uyuyamıyorum" ondan uzaklaşıp masaya doğru yöneldim ve üfleyerek mumu söndürdüm.
Derin bir nefes alıp yatağa döndüğümde ay ışığı sayesinde prensin üstünü çıkardığını görebilmiştim. Başıma büyük bir bela almıştım ve bunun farkındaydım!
Elimle kendime hava yapıp derin nefesler alıp heyecanımın geçmesini bekledim, sakin olmalıyım, abartacak bir şey yoktu, tamam daha önce babam dışında hiç bir erkekle uyumamış olabilirdim ama abartacak bir durum yoktu sadece yanına yatıp bir kaç dakika sonra kalkacaktım.
"Nerde kaldın?"
Yatağa uzanıp tavana bakmaya başladığında yavaşca yanına ilerledim, ayağımdaki ayakkabıları çıkarıp yatağın üstüne çıktığımda, bakışlarını bana çevirdi.
Kollarını bana doğru uzattığında itiraz etmemiş ve kolları arasına girmiştim, başım sıcak göğsüne değdiğinde, kısa bir süreliğine giden heyecanım hemen geri gelmişti.
"Bana sarıl"
Titreyen ellerimi beline değdirdiğimde soğuk olduğu için hafif titremişti. Üşüdüğünü düşündüğüm için ondan ayrılıp yorgana doğru uzandığımda ellerini kollarıma sarıp beni üstüne çekti.
Yüzlerimiz arasında küçücük bir mesafe varken bakışları dudaklarım ve gözlerim arasında gidip geliyordu.
"Seni öpebilir miyim?"
Masum bir ifadeyle sorduğu soruya karşı, bir süre sessiz kaldım, buna ne gibi bir cevap vermeliydim? Doğru olan neydi?
"Ben Jolene değilim, bana aşık değilsiniz"
Bakışları hâlâ yüzümdeyken aynı benim gibi bir süre sessiz kalmıştı "ne olmuş yani?"
"Ben sizin canınız sıkıldığı için yatağınıza aldığınız kızlara benzemem"
Kollerımı ondan kurtarıp geri çekilmeye çalıştığımda, bana engel olup iyice yüzüme yaklaştı.
"Sen ilksin"
"Ne?" söylediğini anlamayarak konuştuğumda, biraz daha yaklaştı "dudaklarını tadacak olduğum ilk kadın sensin"