Uplynuly 2 hodiny. Minho naštěstí furt spal a já jsem podrobně studoval plány domu. Kde bydle náš "cíl". Docela trefná přezdívka. Ajťák furt nic neposlal.
Zrovna jsem studoval tajný únikový východ, který vedl z kuchyně do sklepa a ze sklepa ven na zahradu. Přišlo mi oznámení a já se modlil ať je to, co si myslím že to je. A helemese bingo. Ajťák zaslal další soubory. Znal jsem se s ním a vím že byl dobrý a tak jsem o něm nepochyboval. Tentokrát toho však poslal fakt hodně. Všiml jsem si však že k tomu zase napsal dodatek.
"Nejsem si jistý, jestli chceš znát pravdu. Radši to nech bejt."
Nechat být? Už jsem tak blízko. Od otce jsem neměl dovoleno se nějak sbližovat se "zaměstnanci" , ale pravidla jsou od toho aby se porušovala, no ne? Myslím že jeho jméno je Seungmin. Je to fajn kluk a fakt chytrej. Neudělal chyby když šel na It jen v tom že se rozhodl pracovat pro mého otce. Chudák kluk. Rozklikl jsem soubory a začal je jeden po druhým pročítat. Minho se zavrtěl na sedačce. Zmrzl jsem v pohybu a koukl ne něj. Nevypadal že by se vzbudil. Obrátil jsem se zpátky k notebooku a pokračoval. Dostal jsem se k záznamu o úmrtí. lišil se od toho předchozího. Den úmrtí 14.9. O den dřív. Sjel jsem pohledem níž. Informace o dítěti. Jméno Han Ji-sung, den narození 14.9.2000, čas 16:58. Koukl jsem se výš den úmrtí 14.9.2000 v 17:36. O skoro hodinu a třičtvrtě později. Začal jsem hledat příčiny. Čekal jsem něco jako poporodní komplikace. Ale nic takovýho tam nebilo. Zástava srdce, našla se lehká stopa Kyanidu. Kyanid je známý svou jedovatostí. Je spousta látek podobná Kyanidu. Kyanid je však především známý svou účinností a rychlostí. Smrt však nastává později, do minuty dojde ke ztrátě vědomí, pak oběť padne do kómatu, a pokud není poskytnuta první pomoc osoba umírá především na zástavu srdce. Kdo by chtěl otrávit. Kyanid můžete požít v pilulce nebo nitrožilně. Proč ji neposkytli první pomoc?
Ze záznamu už nic víc nevyplývalo. Přešel jsem na výpověď zaměstnanců. Jedna žena uvedla že po porodu nechala otce a matkou a dítětem. Pak se vrátila se svou kolegyní. Nic podezřelého však nezpozorovala. Ostatní výpovědi byli dost podobné.
Přešel jsem na kamerové záznamy. Třeba někdo vešel do pokoje. Nic. Po porodu pozvali otce dovnitř, pak sestra odešla a asi po 5 minutách se vrátila i s kolegyní. video neukazovalo žádné náznaky střihu, přerušení nebo pozastavení nahrávání. Jediný kdo byl na pokoji byl můj otec. Ne to není možný, proč by ji zabíjel. To nedává smysl. Jisungu akorát už jen fantazíruješ. Zatřásl jsem hlavou, abych tyhle myšlenky dostal z hlavy.
Myslel jsem si že je to už všechno ale byla tu poslední příloha. Rozklikl jsem ji a začal pročítat. Byli to nějaké emaily. Mezi...matkou a otcem?
Po tom co jsem to dočetl jsem už fakt nevěděl co si myslet. Bylo to jasný. Tohle byli důkazy, které nemohli lhát. K tomu mi Seungmin poslal i důkaz o tom že je to pravda. Když jsem si to poskládal v hlavě dávalo to smysl.
Vstal jsem a vytáhl nějaký rum co tu byl. Bylo mi jedno co to je. Hlavně ať je to silný. Neobtěžoval jsem se vzít sklínku. Pil jsem to rovnou z toho. celou dobu mi lhal. Celejch zasranejch 23 let.
ČTEŠ
JAkprosté |Minsung
FanficI když Jisung viděl smrt na vlastní oči, nikdy netušil že by se na ní mohl stát závislí. Strach, panika a pak smrt. Jak prosté. Han Jisung (23) Lee Minho (24) -moje první knížka, na začátku je to hrozny, ale časem se zlepší :) - násilí -smrt -spros...