36.

203 18 11
                                    


Ruku s pistolí jsem zvedl k sobě a natáhl ji. Byla v ní poslední kluka. Pro mě. 

Pistol jsem si přiložil ke spánku a podíval jsem se na něj. Ucítil jsem jak mi stekla ještě jedna slza, než jsem stiskl spoušť.

Pokojem se ozvala rána, která všechno ukončila. Nastalo hrobové ticho, že by jste i kapku krve slyšeli dopadnou na podlahu. V tomto případě to nebyla výjimka.

Kap. Kap. Kap.

Jedna po druhé a pramínek krve stékající na podlahu pracovny z rány ve spánku staršího. Pokud by jste teď vešli do pracovny uviděli by jste přesně pět těl. 

Jedno na druhé straně pokoje patřící už postaršímu muži.

Druhé a třetí mužům středního věku. Ležící nedaleko od sebe.

Čtvrté staršímu chlapci. 

A páté patřící nejmladšímu chlapci. Ležící po boku staršího. 

Každý by si přál umřít a mít po boku člověka, kterého milujete. Byli by jste šťastní, avšak na tvářích obou chlapců nebyla radost ani štěstí. Byla  tam bolest a smutek.

Staršího hlava byla nakloněna na stranu, jakoby se koukala na mladšího a dávala na něj pozor. Jeho oči se však koukali někam skrz něj. Z koutku oka stekla poslední slza přes tvář, až dopadla na zem, kde se smíchala s krví. 

Stisk ruky staršího povolil, avšak jejich ruce se pořád drželi s prsty jemně propletenými. 

Když někoho milujete obětovali by jste pro něj i život. Nejcennější věc, co vám patří. A v Jisungově případě to nebyla výjimka.

A pokud ztratíte někoho, koho opravu milujete, říká se, že druhý z dvojice umírá za nějakou dobu taky, na zlomené srdce. V Minhově případě to bylo dost podobné. Nechtěl žít život bez mladšího. A tak si vzal život. 

Nedokázal mu slíbit, že pro něj bude žít, a pokud by to udělal lhal by. A to nechtěl. Nechtěl lhát někomu, kdo mu mizel přímo v náruči. Nedokázal by to, a i po smrti by si to vyčítal.  


Zkrátka

"když někoho milujete, tak vás ani smrt nerozdělí" jak prosté.


____________________________________________________________


tak to by byl konec. 

doufám že se knížka líbila a pro ty, co mají zájem, píšu novou. už je na mým profilu, tak se můžete podívat :)

 už je na mým profilu, tak se můžete podívat :)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



JAkprosté |MinsungKde žijí příběhy. Začni objevovat