-Katastrofalne Skutki-

327 22 8
                                    

Nim się obejrzałam, nastała 17. Poszłam do domu Janet w swoim tępię, unikając każdego, bo to bardzo niebezpieczna dzielnica. Podziwiam ją, że mieszka tu na dodatek z małą siostrą. Na czas naszego spotkania, Bonnie została zesłana na wygnanie do babci na drugim końcu miasta, jak zawsze z resztą.

Trafiłam do Janet. Byłam ostatnia, ale nie spóźniona. Tym razem przemyślałyśmy i wzięłyśmy maseczki. Klasycznie zaczęłyśmy od filmu. Zdecydowałyśmy się na Twój Vincent. Maisie wcześniej załatwiła nam coś Z McDonald's i nie musiałyśmy męczyć się z takim szajsem jak ostatnio. Póki każda była w formie, zagrałyśmy w Twistera. Ja i Lola odpadałyśmy pierwsze. Janet i Maisie rywalizowały do końca. Potem zrobiłyśmy owode w jogurcie. Ja robiłam maliny. Do wyboru były też truskawki, borówki i jagody. Czekałyśmy aż zamarzną. W między czasie odwzorowywałyśmy grupowy pozy w jodze. Jedna wielka katastrofa. Zrobiłyśmy drinki (tym razem bezalkoholowe), wyjęłyśmy nasze owoce i przy maseczkach i skincare plotkowałyśmy przez kilka godzin. Robiłyśmy fryzury, paznokcie i zachowywałyśmy się jak normalne dziewczyny, co każdej z nas wydawało się dziwne.
Wybijała 21. Wszystko co dobre to się źle skończy. Plotkowałyśmy do momentu, w którym ktoś nie włamał się do domu przez drzwi w kuchni. Maisie wstała i po cichu poszła do kuchni.

-JAPIERDOLE CO WY KURWA..

Wbiegłyśmy do pokoju. Buster i Fang stali jak wryci. Byli przez nas osaczeni. My żądałyśmy wyjaśnień, a oni się czerwienili.

-DOBRA PRZYZNAJE NAS CHCIELISMY WAM ZJEBAC NOCOWANKE ALE TO BYŁ POMYSŁ FANGA!

-DOSŁOWNIE TY NA TO WPADLES!

-Jestem w stanie uwierzyć Fangowi, ALE TO NIE POWÓD ŻEBY WŁAMYWAĆ SIĘ DO NAS!

Skończyło się na tym, że my w kuchni piłyśmy picolo, a oni naprawiali drzwi. Skończyli dość szybko, a my nie wiedziałyśmy co z nimi zrobić. Było późno, więc lepiej ich nie wyrzucać, ale to babski wieczór. Postanowiłyśmy zamknąć ich w łazience. To był bardzo mądry pomysł. My bawiłyśmy się w najlepsze, a oni siedzieli w łazience.

Nowa Szkoła - Dalej Ja | Brawl Stars Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz