Mineły dni, a zanim się obejrzałam był już 31 sierpnia. To oznacza ze już jutro rozpoczęcie roku szkolnego. Przedmioty mi dojdą i odejdą, a jakie? Kij wie. Wstałam dziś wyjątkowo wcześnie bo aż o 6. Ogarnęłam moje kudły i ubrałam się w czarnego topa i szare spodenki, po czym postanowiłam zobaczyć w mojego Samsunga Galaxy S20 FE Białego. Pierwsze co postanowiłam sprawdzić to oczywiście messengera. Wszedłam w jakiś nowy utworzony czat przez Maisie o nazwie .. "Tajemnice".
CIEKAWE.
Grupa składała się ze mnie, Bustera i Maisie. Byłam ciekawa o co chodzi z tą nazwą.TAJEMNICE
Mejzi 🤫
01.04
Sorry ze tak pozno ale wazna sprawe mam do obgadania.
Bez Fanga bo by mnie za to wydziedziczył.
A więc tak..
CZY TO PRAWDA @Mandarynka 🤫 ZE SIE CALOWALAS Z FANGIEM??!Auto- Buster 🤫
03.45
CO DO KURWY
@Mandarynka 🤫
JAK BYŁO
JAK SIĘ CAŁUJE?
NO WIESZ ZEBYM NIE WYSZEDL NA GEJA CIEKAWY JESTEM POPROSTU
CZEMU MAM WŁĄCZONĄ DUŻĄ CZCZIONKĘ?
Halo
No odpisuj
Mandziochhh no żyjMejzi 🤫
03.56
Ziom, ona spi....Mandarynka 🤫
06.42
Skąd ty to wiesz ....
To było przypadkowo...
Wpadłam na niego gdy lezal i jakos doszlo do pocalunku -
A jego usta.. są takie suche.
Ale nadal jestesmy przyjaciolmi xd na zwiazek z nim bym sie nie zgodziłaJapierdole skad oni się dowiedzieli?
Odlozylam telefon już w niego nie patrząc.
Co on im znow napowiedział? Już się pochwalił?
To jeszcze nic..A JEŻELI SKŁAMAŁ ZE MNIE PRZELECIAŁ?!?
Zabiłabym go i pochowała żywcem.
Oby nie było z tego nic więcej..
Do rzeczy.
Postanowiłam spędzić ten ostatni dzień zajebiście, niestety sama nie umiem więc postanowiłam poszukać se kogoś na ten jeden dzień.
Zszedłam szybko po schodach do kuchni widząc tam tatę pijącego kawe. Wsumie już mu wybaczyłam tamto co zrobił. Przywitaliśmy sie po czym podeszłam do szafki wyjmując moją ukochaną zupkę chińską pomidorową firmy Vivon. Zaparzyłam wodę po czym ją zalałam przysiadając się do Ojca.-Tata? - spytałam na co podniósł wzrok z kawy na mnie. - Dasz mi z dwie stówy? Na przybory szkolne i zeby zjeść se coś na mieście.
- A do jakiego miasta jedziesz?
- No tu do Cycowia, blisko z 10 km?
Ostatecznie dostałam oczekiwane pieniądze. O godzinie 8.30 wyjazd więc postanowiłam już powoli się zbierać do wyjścia. Spakowałam jakas wode, powerbanka, zelki i oczywiscie kase. I to wszystko w niecałe 3 minuty. Wyszłam z domu żegnając się z tatą i kierując się w stronę metra. Miałam zamiar pierw pójść do Kleksa , by kupić książki które pan od polaka nam wysłał na grupę , a póżniej do H&M i do jakiejs taniej restauracji.
Plan zapowiadał się zajebiście, tak sądze. Chodząc po moim zadupiu dotarłam na metro o 8.10. Postanowiłam usiąść se na murek i przeczekać te 20 minut oglądając insta moich przyjaciół. Oglądałam ich profile, Buster i Maisie na bierząco się spotykali u siebie na zmianę i zrobili se czerwone włosy, Lola i Gray są w związku, a Brock poznał znajomych w swoim mieście. Z resztą nie wiem, ponieważ nie wstawiali postów na insta tylko jakieś story i relacje na fb. Przeglądając telefon nawet nie zauważyłam ze metro już przyjechało. Wziełam plecak i szybko podeszłam do tłumu osób próbujących się dostać do środka. Z racji ze jestem bardzo chuda udało mi się przewlec przez sylwetki starych bab i usiąśc gdzieś zdala od chlejusów. Zajełam miejsce gdzieś w rogu, wyjełam słuchawki i póściłam se playliste na spotify. Zagłębiając się w melodie nawet nie dostrzegłam jak ktoś usiadł obok mnie. Pewnie siedział już tu z 10 minut, lecz dopiero teraz go dostrzegłam. Była dziewczyną, miała mega jasną karnacje ciała, ciemne blond lokowane włosy i błękitne oczy. Ubrana była w czarny top i szare spodenki.. o jacie! Tak samo jak ja! Obejrzałam ją od dołu do góry jeszcze z 2 razy, gdy nagle dostrzegła mój wzrok na sobie. Złapaliśmy kontakt wzrokowy.NOSZ KURWA JAK JA KOCHAM KONTAKTY WZROKOWE NO PROSZĘ.
Do rzeczy.
Nowa dziewczyna uśmiechnęla się do mnie miło na co ja odwzajemniłam uśmiech. Bardzo miła kobietka.- Hey, my name is Luise, u? - zagadała.
Ale czemu po angielsku? Nie wiem. Podstawy anglika coś tam znam, gorzej jakby zaczeła pieprzyć mi tu po Rosyjsku.
- Hi, i'am Mandy, do u speak Polish? - wreszcie Angielski mi się przydał w życiu, a nie w robloxie.
- Oh, tak ledwo, dopiero co się uczę.
Zajebiście. Znalazłam se jednodniową przyjaciółkę z którą spędze kilka godzin w Cycowiu.
Chwilę jeszcze pogadaliśmy na różne tematy, prawdę mówiąc fajna się wydawała ale nie chciałabym się z nią przyjażnić. Co się dowiedziałam to mega wstydliwa jest i prawie z nikim nie gada. Lubi samotność i ma tylko jednego przyjaciela. Wsumie nie wydawała się być taka jaka opowiadała. Dlaczego cichi ludzie w komfortowej dls nich sytuacjach są rozesłani uśmiechem i energią?
Tyle pytań a zero odpowiedzi.
Nieważne. Wysiadliśmy na stacji w mieście po czym poszliśmy do galeri. Przez całą drogę nic nie gadaliśmy prawie co mnie nudziło. Postanowiłam zacząć temat. Tylko jaki? Nie mam pojęcia.- To ja ide do Kleksa potem do papierniczego, a potem coś zjeść i ciuchy poogladac w hm, a ty Luise? - spojrzałam na dziewczynę zamyślającą się nad odpowiedzią.
- Tam gdzie ty. - oznajmiła pokazując palcem ze juz jesteśmy pod drzwiami do galerii.
Weszliśmy przez automatycznie otwierające się drzwi, po czym wolnym krokiem poszliśmy na ruchome schody.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Przepraszam ze to mi tak dlugo zajmuje to pisanie ale ten rozdzial podziele na 2 czesci.
Btw udanych wakacji
Kilka słów od emenji:
Rozdział byłny szybciej gdybym nie była kurwa leniwa tyle mam do powiedzenia dziękuję sex
CZYTASZ
Nowa Szkoła - Dalej Ja | Brawl Stars
FanficZAPRASZAMY NA SERWER DSC || RYSUNEK Z OKLADKI NIE MÓJ || 16 letnia Mandy zmienia szkołę. Jej pierwszym problemem jest jej niezrównoważony i bezczelny współlokator. Jej wybuchowy, chaotyczny i energiczny charakter nie pomaga w załagodzeniu sytuacji.