Un avion de mici dimensiuni traversa granița, având la bord un amestec cât se poate de ciudat de oameni: doi mecanici, un pacient în halat de spital, un bătrân pletos, bărbos, negricios , doi adolescenți și o fată. După o vizită la toaletă, cei doi mecanici se transformară în Tom și Bri, care de-abia putea păși din cauza burții.
Bărbosul veni cu mâna întinsă spre Tom:
-Stimabile, îți datorez noua mea viață, deci mulțumesc, mulțumesc din suflet!
-Cred că aș putea să spun același lucru!, exclamă voios Tom, dar Tazz dădu din cap.
-Dacă e să-i mulțumești cuiva, apoi du-te în cabina pilotului...LUI să-i mulțumești, nu mie...Și-a cheltuit toți banii, numai să te vadă scos la lumină...Asta da, prietenie adevărată! Jos pălăria!
-CEEE?!, exclamă Tom când deschise ușa cabinei și-l văzu pe Elias stând în scaunul de lângă pilot, zâmbind cu gura până la urechi. Prietene! Frate! Elias! Nu-mi vine să cred!, adăugă el și lacrimile începură să i se prelingă pe obraji, în timp ce se îmbrățișară prelung. Dar cum?!, exclamă el uimit, după ce o parte din emoții se mai risipiră. CUM?!
-Urăsc să fiu eu cel care strică revederea, zise Șapte zâmbind, dar ajungem la aeroport în câteva minute...Ar trebui să vă schimbați și să vă luați fiecare actele și bagajele...pregătiți-vă!, zise el, apoi se duse să se schimbe și el, la rândul lui.
O gașcă veselă de turiști dornici de distracție se revărsă din micul avion. Unul, mai negricios, chiar ducea cu el o chitară! După ce trecură cu bine de graniță, se îmbarcară pe vasul de croazieră care urma să facă înconjurul lumii!
În ziua imediat următoare îmbarcării, doamna cu ochi albaștri dădu naștere unui băiețel frumos-foc, numit...Elias... iar soțul ei dădu o petrecere grozavă în cinstea evenimentului.
Apoi, la numai câteva zile distanță, gașca se destrămă, pierzându-se pe traseu...
Rămânând doar ei cinci: Șapte, acum numit cu afecțiune de toți Bunicul Adrian, Bri, acum numită...Anna, Tom, acum numit Dan, Elias cel mare, acum numit George, iar Elias cel mic, care rămăsese...Elias, deciseră că era cel mai bine să se stabilească împreună în unul dintre cele mai retrase dar confortabile puncte de pe planetă, departe de civilizație și nebunia rețelelor sociale... o mică insulă din zona Bermudelor...
„Bunicul" avea grijă de întreaga „familie", așa cum promisese solemn, „familie" care se întregi în ziua când „fiica" lui Tazz apăru pe insulă în vizită cu „tatăl" său, iar George și ea deveniră oficial un cuplu...
CITEȘTI
Legături nebănuite
RomanceO căsnicie e distrusă, aparent fără niciun motiv. O tânără ambițioasă preia afacerea falimentară a familiei sale și o repune pe picioare. O organizație din umbră ia decizii controversate. Și toate astea au ceva în comun. Sau pe cineva...