Elias viră spre parcarea de pe marginea drumului. Era ciudat că omul lui Tazz ceruse să se întâlnească cu el la dracu-n praznic?
Până la urmă, oamenii ăștia sigur nu vor să fie prinși pe vreo cameră de supraveghere, își zise el. Și nici el nu voia să fie văzut de careva când se întâlnea cu asemenea dubioși.
Când o dubă jigărită apăru pe creasta dealului, precedată de bubuitul din boxe, Elias înghiți în sec.
„Câte nu fac eu pentru tine, Tom!", își zise, apoi...
Rămase cu gura căscată când din dubă coborî nimeni altcineva decât...Tazz!
-Ha! Ha! Ha!, râse Elias nervos. Bună glumă, omule!
-Nu-i nicio glumă, zise Tazz și-i întinse mâna cât o lopată. Yo! Salut! Poate tu ai uitat să-mi spui, dar am descoperit că omul tău valorează o avere dacă e găsit! Nu pot lăsa să-mi scape o recompensă ca aia numai așa! Putem face jumi-juma recompensa, dacă mă ajuți!
Elias chiar că uitase de recompensa generoasă dată de Alexandra...
-Ai experiență și cu de-astea?, zise Elias neîncrezător.
-Te interesează cumva să-ți prezint CV-ul meu, sau să-ți recuperezi amicul?, i-o întoarse Tazz serios. Frate, cu tine sau fără tine tot o să-l găsesc pe tipul ăsta...După aia, iau banii și mă opresc cu copiii undeva prin Bermude...
-Mă bag, zise Elias scurt și oftă. Zi-mi care-i planul...
-Prima dată facem recunoașterea...zise el, apoi se duse spre dubă unde scotoci zgomotos prin harababura din spate. Hai la umbră, să-ți arăt...adăugă el, apoi se îndreptară spre marginea pădurii.
Pe măsură ce privea pe ecran și asculta explicațiile, Elias începu să simtă tot mai mult respect pentru bărbos.
-Copiii se ocupă chiar acum cu accesul la sistemele lor de securitate, zise Tazz serios. După ce suntem siguri de dispunerea spațială a locației, nu mai rămâne decât să trecem la faza a doua: infiltrarea!
-Se duce vreunul dintre copii?
-Te duci tu!, zise Tazz râzând. Doar ai mutra aia tipică de tocilar! O să fii cel mai neobservabil agent sub acoperire din câți au fost vreodată pe lumea asta!
Elias înghiți în sec. Putea fi mai mult decât periculos! Putea fi mortal! Dacă era prins...
-N-ai să vezi!, i-o reteză abrupt Tazz. Eu sigur n-am aer de cercetător...poate o să mă prefac boschetar, ca să stau pe-acolo, prin zonă, la îndemână...dar tu o să ai tot ce trebuie, o să intri și-o să ieși cum și când vrei de-acolo! Îți clonez ce card de acces vrei, îți pun lentile de contact corespunzătoare, amprente...Orice-ar fi acolo pentru a putea intra, înțelegi? Îți spargem codurile de acces și punem înregistrări în buclă pe camerele de supraveghere! În plus, ești omul de încredere al lui Tom, nu? Pe tine o să te recunoască și o să te creadă...
Elias înghiți în sec iar. Era acum ori niciodată!
-Hai să fim eroi!, zise el, privind spre conturul din vale al Institutului.
CITEȘTI
Legături nebănuite
RomanceO căsnicie e distrusă, aparent fără niciun motiv. O tânără ambițioasă preia afacerea falimentară a familiei sale și o repune pe picioare. O organizație din umbră ia decizii controversate. Și toate astea au ceva în comun. Sau pe cineva...