O privi în ochii în care flacăra pasiunii încă nu se stinsese. Zăcuseră amândoi pe spate, răsuflând greu, dar lui îi plăcea s-o vadă cum reacționa în prezența lui, efectul pe care el îl avea asupra ei...
Ea-i zâmbi și-l privi la rândul ei, ușor intrigată:
-Ce-i? Hmmm?
El zâmbi cu superioritate.
-Îți dau 15 minute, să te refaci, apoi ne jucăm iar, zise el cu vocea abia șoptită, atingându-i obrazul și urmărind satisfăcut efectul pe care vorbele lui și ușoara atingere le avuseseră asupra ei. Se ridică și se duse la toaletă, apoi se întoarse la ea. Începu să o mângâie ușor, privindu-i apreciativ reacțiile.
Ușor amețită de la băutura de adineauri, dar și de la extazul pe care tocmai îl experimentase, Donna, se ridică și ea din pat și se duse la baie. Fir-ar să fie!, exclamă ea, când zări în oglindă urma mușcăturii de pe gât. I-am spus să nu-mi lase urme! Acum ce-o să-i spun lui Tom?
Bărbatul veni lângă ea și-o prinse din spate într-o îmbrățișare. Ea privi uluită în oglindă reflexia imaginii lor. Arătau perfect împreună, parc-ar fi fost doi actori într-un film erotic. El începu s-o mângâie și s-o atingă așa cum știa că-i făcea ei plăcere, apoi ea se abandonă din nou senzațiilor minunate pe care el i le stârnea...
Se întâlneau aici, acasă la el , de mai bine de două luni. Adică fix de când Tom sesizase că ea devenise tot mai rezervată...
O pusese pe jar de când li se intersectaseră prima oară privirile. Bine, ea nu-și închipuise vreodată că vor ajunge până aici...bine, dacă era să fie sinceră până la sfârșit, își închipuise, chiar își închipuise... avusese fantezii care-l implicau, dar nu ar fi crezut vreodată că realitatea poate bate cele mai nebunești fantezii chiar așa...
Tipul îi trecuse pragul în interes de serviciu. Ea nu mai întâlnise niciodată un om ca el. Din spatele ținutei impecabile, o priveau niște ochi care parcă aruncau înspre ea o energie puternică, irezistibilă, care-o chema, o ademenea, o trăgea aproape...
Apoi dădu peste el la sală, unde ea mergea să se antreneze. Se ciocniră, aparent întâmplător, iar el se prefăcu foarte surprins s-o vadă acolo...Ulterior o surprinsese înghițind în gol și holbându-se la abdomenul lui perfect lucrat, când își scosese, transpirat leoarcă, tricoul...
De-acolo încolo, fusese ușor...Mai ales pentru el, care-avea planul bine pus la punct...
Dormitorul fu martorul unei noi explozii nucleare, cum o numea ea, în urma căreia rămaseră amândoi fără suflare...Încă gâfâind, se duse glonț la duș. În două ore începea gala, iar ea trebuia să-și găsească o rochie care să-i acopere urma mușcăturii...
El o privi satisfăcut. Era cel mai simplu aranjament, ăsta cu femeile măritate...Aveau ele acasă un prost care să le îndure toanele și să le accepte scuzele lamentabile despre durerea de cap... Eu cu extazul...prostul cu necazul!, își zise zâmbind seducător, când ea se aplecă deasupra lui, să-l sărute de bun rămas...
-Ne vedem la gală!, zise ea și-i mai trimise un pupic, prin aer, înainte să iasă pe ușă.
-Îhî...doamna psiholog...zise el și-și tolăni corpul bine lucrat în pat privind-o țintă, stârnindu-i încă un oftat, în timp ce deschidea ușa...
CITEȘTI
Legături nebănuite
RomanceO căsnicie e distrusă, aparent fără niciun motiv. O tânără ambițioasă preia afacerea falimentară a familiei sale și o repune pe picioare. O organizație din umbră ia decizii controversate. Și toate astea au ceva în comun. Sau pe cineva...