DE UNDE PÂNĂ UNDE...

52 4 0
                                    

CU DOI ANI ȘI CEVA ÎN URMĂ


-Nu mai pot, nu mai pot, nu mai poooot!, exclamă Donna, suspinând.

Doctorul o privi resemnat. Se săturase de isteriile unora dintre paciente. Îi părea rău de ce se întâmplase, dar n-avea ce-i face...

Ultima rundă de fertilizare in vitro eșuase. Cele două liniuțe roșii erau un ideal de neatins pentru ea...

Când doctorul se retrase, își putu da frâu liber, în sfârșit, lacrimilor...

Așa o găsiră Tom și Bri. Înmuiată bine de la plâns, cu ochii umflați și roșii, un ecou al acelei Donna de odinioară...

-Draga mea..., zise Tom, iar ea îl împinse cât colo, apoi o trase aproape pe Bri, spre uluiala lui deplină. Ce...

-Pleacă! Pleacă chiar acum!, zise ea suspinând și strângând-o-n brațe pe Bri, care, mai nedumerită decât el, o îmbrățișă pe Donna la rândul ei.

-Hei!, zise Bri, după ce Tom ieșise pe ușă. Tot o zi proastă?

-Nici nu ai idee...șopti ea, cu privirea fixată pe peretele din fața ei. Iar n-am reușit...Am cheltuit atâta timp și energie degeaba... N-o să fiu mamă și cu asta basta!

-Hei...îmi pare rău, scumpo, zise Bri cu sinceritate, fiindcă ea ținea și la ea, dar și la Tom. Dar să știi că și Tom suferă! Și el te iubește din tot sufletul și vrea să fie lângă tine...

-Lasă-mă cu de-astea!, i-o tăie Donna scurt. Ce vorbești? A stat el prin spitale? L-au torturat pe el doctorii? S-a deformat el de la tratamente? Nu...Nimeni nu mă înțelege!, exclamă ea deznădăjduită, apoi izbucni într-un plâns și mai amar.

După ce se calmă întrucâtva și Bri plecă, se așeză pe spate în pat și închise ochii. Începu să-și analizeze opțiunile, acum că era clar și definitiv că n-avea să devină mamă vreodată.

Până dimineața următoare, avea deja un plan făcut. Asta era! Își va trăi viața din plin. Ba chiar se simți eliberată de o grijă. De ce trebuia neapărat să facă un copil? Poate va face Bri unul și-i va fi mătușă...

Din acel moment luă naștere o nouă Donna.

Sub ochii uimiți ai celor doi, se apucă să se înscrie la masterat. Apoi, tot în uimirea lor, se apucă să se ducă la sală. Își schimbă complet stilul de viață. Deveni vegetariană. Se apucă de pictat. Seara făcea dragoste cu Tom mai ceva decât atunci când fuseseră proaspăt căsătoriți.

Ai fi zis că un spirit nou pusese stăpânire pe ea. Dar Tom nu își făcea probleme, dacă nu erau probleme...Până la urmă, avea o femeie deșteaptă, frumoasă, focoasă, chiar la el acasă...Și nu l-ai fi auzit, Doamne-ferește, să se plângă! 

 Își încheie cu brio studiile, apoi își deschise cabinetul...Totul părea că merge strună, până-ntr-o zi...

Cedă tentației, chemării irezistibile din privirea străinului...

Și parcă i se luase un văl de pe ochi...

Putea mai mult, merita mai mult, își dorea mai mult...

Pentru prima oară, privi la soțul ei cu ochii unei străine. Da, Tom era bun și drăguț, dar se cam lăsase pe tânjală...În timp ce ea arăta ca o zeiță, de la cum lucra la sală, el începuse să adune grăsime pe talie și chiar să aibă o bărbie dublă...Și era prea moale...iar ea câștiga mai mulți bani decât el!

Fără prea mari remușcări, îl puse deoparte pe omul care-o iubea ca pe ochii din cap și începu cursa minciunilor.

 Străinul era un tip activ și ocupat. Conducea o mare companie...Sau cel puțin așa îi spusese ei... Pleca și venea des. Îi plăceau sporturile extreme, mașinile puternice și femeile frumoase. Dependent de senzații tari, era mereu în căutarea lor...iar ce făcea cu Donna se includea pentru el fix în acea categorie...

Legături nebănuiteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum