CONFRUNTAREA

53 3 0
                                    

-Aici erai!, exclamă Donna furioasă. Tu știi ce aiurea a fost c-ai dispărut?

-Bună și ție!, zise Bri, apoi privi șocată fulgerele care parcă-i ieșiseră din ochi Donnei la spusele ei. Vă las să vorbiți, zise ea și dădu să plece.

-Nu aici, zise Donna privind acuzator spre Tom, care sărise de pe canapea și, stânjenit, se tot muta de pe un picior pe altul. Hai acasă, Tom!

Tom privi cu regret spre Bri. Ea-l încurajă dând ușor din cap.

Coborâră scările până la parter fără să scoată vreun sunet. Limuzina îi conduse acasă tot în tăcere. Tom se gândi, jenat, la ce-o să creadă despre ei Bri...

Mulțumiră șoferului, apoi intrară în casă. Tom abia apucă să își scoată pantofii, că Donna izbucni:

-Ce-i cu tine? Ai înnebunit? Pleci de la gală ca un nesimțit, fără să-mi spui? Tu știi cât de prost mi-a căzut c-a trebuit să inventez pretexte pentru c-ai plecat?

-Donna, eu...

-Nu, nu mă lua ce de-astea, zise ea mânioasă. Ce-ai crezut, că faci o declarație lumii, cu plecarea ta? Hm?

Atacul neașteptat îl lăsă pe Tom fără replică.

-Știi ceva?, continuă ea furioasă. Am chef de-un sex de împăcare, acum!

Îl împinse pe Tom la perete, apoi se aruncă asupra lui, murmurând:

-Să nu mai faci de astea niciodată...

Incapabil să-i reziste, Tom se supuse. Ea știa bine ce efect avea asupra lui...

Când Tom vru s-o dezbrace de rochie, ea nu-l lăsă:

-Nu...las-o...te vreau acum, așa...

Îi smulse hainele cu sălbăticie, apoi îl trase spre tăblia mesei din bucătărie. Se arcui spre el gemând, iar el o trase aproape. După câteva minute, Tom se opri brusc, spre șocul ei complet, își trase înapoi pe el hainele, apoi ieși pe ușă, desculț...

Îi trebuiră câteva clipe să înțeleagă ce se întâmplase. Văzu cauza plecării lui imediat ce se duse spre ușă, după el... În lumina blândă a aplicei de perete, urma mușcăturii era mare, roșie și mult prea evidentă în reflexia oglinzii...o astupase bine cu rochia, dar, cumva, în vârtejul pasiunii, rochia se mișcase și dezvăluise TOCMAI ce voise ea să ascundă...

Fără să-i pese de consecințe, se aruncă pe scări în jos așa cum era, pe jumătate goală, aranjându-și la repezeală poalele rochiei și materialul din jurul gâtului. Păși desculță pe trotuar, căutându-l din priviri. Dar Tom parcă se evaporase... înghiți în gol, apoi își ridică mândră capul: odată și-odată tot s-ar fi ajuns la asta! Furioasă și întărâtată, se retrase în casă, apoi își sună amantul, care în câteva minute se-nființă acolo, o luă în mașină, apoi îi oferi ceea ce soțul ei nu-i oferise...

Deloc impresionat de drama de acasă a Donnei (el îi spusese de la început că nu-l interesau detaliile astea...), individul se duse la duș imediat ce terminară, apoi se spălă pe dinți și-o aduse înapoi acasă.

O lăsă pe trotuarul din fața casei. Ea intră încet în casă, apoi rămase cu gura căscată:

Tom o aștepta acolo, împreună cu fratele ei mai mare, cel care-o condusese la altar...

Dar nu mai puțin uluit o privi fratele ei. Arăta ca o prostituată, cu urmele pasiunii proaspăt încheiate peste tot, cu fața roșie, părul dezordonat, rochia boțită și urma sângerie la vedere.

Fără să îi pese, ea se porni, furioasă, spre baie, împingându-i pe cei doi. Însă fratele ei nu era ca Tom. O prinse de mână și-o imobiliză, apoi o forță să se oprească. O trase spre camera de zi și-o împinse pe canapea. Exclamă uimit când observă că Donna nici măcar lenjerie intimă n-avea...

-Spune-mi ce mama dracului faci, soro!, zise el înfuriat.

-Nu-i treaba ta!, izbucni ea. Ar trebui să fie treaba soțului meu ce fac, dar el e-o mămăligă bleagă...

Tom rămase cu gura căscată.

-Nu ți-e rușine, stricato ce ești?, continuă fratele ei, înfuriat la culme. De-asta te-ai măritat cu Tom, că-i o mămăligă bleagă? Nu ești mulțumită că ți-ai găsit un om bun...

-Ha, mai slăbește-mă, frate! E plină lumea de blegi ca el! M-am săturat! Nu mă mai satisface nici sexual, nici intelectual, nici financiar...

Tom deschise gura, apoi o închise la loc. În cele din urmă, spuse tremurând:

-Ai fi putut să-mi spui...Era mai simplu pentru toată lumea...Sper că vei fi fericită cu amantul, fiindcă eu o să-ți dau toată libertatea pe care-o vrei...Îți trimit mâine actele de divorț semnate...

Își luă pantofii în picioare și geanta și geaca pe spate, apoi, cocoșat de tristețe, porni pe jos aiurea, spre uimirea deplină a soției infidele și a cumnatului său...

Dintr-o străduță lăturalnică, ascuns privirii lor, amantul Donnei asistă din mașină la întreaga scenă, apoi rosti  zâmbind ironic:

-Cu plăcere, Alex! Cu plăcere! Acum îi poți culege pe inginerii tăi...

Legături nebănuiteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum