Niko:
Istun sairaalan penkillä katsoen suoraan eteenpäin lattiaa. Matias sanoi että tulee tänne mahdollisimman nopeasti.
"Voitteko ny kertoa mitä helvettiä on tapahtunut" brune mies kävelee hätääntyneenä tänne. Huokaisen syvään.
"Istu eka alas" sanon ja taputan vieressäni olevaa penkkiä. Matias istuu siihen.
"Me mentiin joelin kanssa käymään mun kotona missä myös minna asuu. Siellä oli tosi hiljaista nii oletin että Minna nukkuu. Kävin kuitenkin tarkistamassa hänen huoneen. Se makas sängyllä sitten mulle tuli pakottava tarve tarkistaa sen pulssi. Sitä ei tuntunut melkein yhtään mii soitettiin ambulanssi. Huomasin masennus lääkepurkin joka oli ihan tyhjä ja se lääkitys alkais vasta huomenna ja nyt ollaan sit tässä" kerron varmaa biljoonannen kerran tai ainakin siltä se tuntuu.
"Ei vittu.." tuo kuiskaa katse kiinni maassa.
"Onks Lyydialle kerrottu?" Matias kysyy.
"Joo on. Se tulee sen kaverin kanss tänne ekalla lennolla jolla ne päässee." Vastaan ja nojaudun joeliin. Matias nyökkää. Kello on 18.27.
"Te olette varmaan Minna Heikkisen tuttuja?" Valkoiseen takkiin pukeutumut mies kysyy. Missä vaiheessa tuo ilmesty tohon.
"Joo ollaan" matias vastaa salamana.
"Okei no minna oli syönyt hirveän yliannostuksen masennuslääkkeitä. Hänen tila on tällä hetkellä ihan ok. Äkillisiä muutoksia kuitenkin saattaa tulla. Suosittelen kuitenkin mennä kotiin nukkumaan yöksi. Täältä ilmotetaan jos jotain ilmenee" lääkäri kertoo.
"Okei." Vastaan. Lääkäri lähtee pois. Katson matiasta tuo on haudannut päänsä käsiin. Laitan käden tuon olkapäälle.
"Mennää mun luo. Mun kämppä on kuiteskin lähimpänä tullaan sit heti aamulla takas." Sanon ja silitän pienesti tuon olkapäätä.
"En mä haluu.." brune sanoo vapisevalla äänellä.
"Tulla sit aamulla heti ku herätään nii takaa" sanon ja halaan tuota.
"No okei.." tuo huokasee ja nousee ylös. Nousemme joelinkin kanssa ylös ja lähdemme joelin autolle.
Avaan apukuskin oven ja istun penkille. Matias menee takapenkille ja joel rattiin. Blondi starttaa auton ja lähtee sairaalan pihasta.--------------
Tästä luvusta tuli tosi lyhyt ku meinaa ideat vähän loppuu.
Sanoja: 300
YOU ARE READING
Opeta mut Elämään || Niko & Joel || + Minna
FanfictionValmis✅ Tää on jatko-osa kirjalle Pahoinvoiva sukupolvi || Niko Moilanen & Reader joten kannattaa käydä lukee se eka sillä tää jatkuu aika lailla siitä mihin edellinen jäi. Aloitettu: 2.1. 2024 Lopetettu: 10.6. 2024 Kaksi särkynyttä ihmistä. Toinen...