13. EnSinnÄkin Se oLi LoHikÄärMe

26 5 3
                                    

Minna:

Lyydian kaveri Madelein muistaakseni lähtisi tänään takaisin kotiinsa floridaan sillä aikaa ku me muut olemme baarissa. tuo oli tullut lyydian mukana tänne. Lyydia päätti jäädä tänne ny joksikin aikaa kuulemma pitämään minusta huolta.

Istun sängylläni tai siis  vierashuoneen- okei no joo niko oli sanonu että vähän niinku asun täällä ja että tämä ois mun huone nii kai tää on mun sänky. No kuiteskin katson puhelinta odotellessa että muut ovat valmiita lähtemään. Onneksi tyypit oli siivonnut kuvat pois sängyltäni takaisin siihen laatikkoon ja laittaneet laatikon pöydälle. Pian kuulen ihan niinkui pieniä askeleita. No jaa anti olla. 

"Mauu" säikähän tuota ihan vitusti. Mitä helv- Aa Lucifer.

"Heiii miten mä en oo huomannu sua" sanon ja silitän tuota lattialla istuvaa kissaa. Pian luci hyppää sängylle ja tulee syliini.

"Tiesitkö että sä oot aika iso verrattuna normi kissaan" puhelen tuolle. Maine coonit on iha vitun isoja melkee yhtä isoja ku keski kokoinen koira.
Lucifer rupee kehräämään sylissäni. Tuon kehräys kuuluu varmaa vittu ouluun asti.

"Minnaa lähetään" matias huutaa varmaa eteisestä.

"En pääse. Kissa ongelma" huudan takaisin.

"Noni lucifer nousisitko vähän nii mä pääsen lähtemään" sanon tuolle mut ei hän kuuntele tai sit ei vaan ymmärrä. Joko tai.

"Mä voin auttaa sua" Lyydia sanoo ja tulee huoneeseen. Tuo nostaa vähän luciferia niin että pääsen pois tuon alta.

"Noni lähetään" sanon ja lähen eteiseen pukemaan takkia ja kenkiä.

Skip baariin.

Istuin lyydian vieressä ja seurasin Matiaksen, joelin ja joonaksen keskustelua. Nuo olivat ehtinyt juoda jo jonkin verran. Ite oon juonut vasta kolme lasia viiniä mut ehkä kohta vois vaihtaa vähän muuta. Lyydialla on menossa toinen siideri. Tuo oli aikasemmin sanonu ettei joisi paljoa nii voi vahtia minua ja matiasta.

"EeI kYllÄ sE kIsSa oLi vIhRee" joona väittää. Noilla oli väittely jostain ohi menneestä kissasta että minkä värinen se oli.

"EnSinnÄkin Se oLi LoHikÄärMe" Matias sanoo. Pudistan huvittuneena päätäni ja juon lasini tyhjäksi.

"Mä käyn hakee jotain juomista" sanon ja nousen ylös. Samassa ku nousen päässä rupee heittää ja sirisemään. Näkö sumenee myös. Otan pöydästä tukea kun tasapaino meinaa pettää. Kuulen vaimeasti lyydian huolestuneen äänen. Pian tuo kuitenki helpottaa

"Minna? Kaikki hyvin?" Lyydia kysyy huolestuneesti.

"Äh joo rupes vaa vähä huippaa ja päähän vähän sattuu" sanon. Lyydi vetää minut takaisin istumaan ja puoliksi syliinsä.

"Tommi käykkö hakee vettä." Lyydia pyytää tuolta. Suljen silmät ja painan pääni lyydin rintaa vasten.

"Haluutsä särkylääkkeen? " Tuo blondi nainen kysyy. Nyökkään vain vastaukseksi. Tuo kaivaa laukustaan sarkylääkkeen. Pian tommikin tulee vesilasin kanssa.

"Siinä" Tuo bändin isä hahmo sanoo ja istuu omalle paikalleen.

"Ota tää särkylääke ja juo vettä päälle" lyydia ojentaa minulle särkylääkkeen.

----------

Jätin tän luvun vähän niinkuin kesken mut no voi voi.

Haluisko joku ns kirjottaa tätä mun kaa että heittäis kaikkee ideoita jne.

Sanoja: 446


Opeta mut Elämään || Niko & Joel || + MinnaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora