Niko:
Minna ja Lyydia lähtivät joku aika sit siivoomaan minnan taloa. Matiaskin lähtee kohta kuulemma kotiinsa. Istun sohvalla selaten puhelinta joelin säätäessä jotain keittiössä.
"Mä lähen ny moikka!" Matias huutaa eteisestä ennen ku ovi paukahtaa kiinni. Keittiössä hiljenee ja kuulen askelten tulevan tänne päin.
Nostan katseeni puhelimesta tuohon herra hokkaan joka kömpii syliini."Vihdoin saadaan vähän kahden keskeistä aikaa" tuo virnistää. Senki kiimanen papparainen.
"Jahas vai niin" virnistän ja painan huuleni tuon vastaaviin. Joel vetää minut ylös sohvalta keskeyttämättä suudelmaa ja nostaa minut syliinsä. Tuo lähtee viemään meitä makkarii päin. Joudun vetäytymään hetkeksi pois suudelmasta että pystyn myös hengittää. Nii muistakaa teki hengittää.
Joel kaataa minut sängylle ja repii paidan päältäni. Tuo hyökkää samantien kaulani kimppuun. Huokasen kun blondi löytää herkän kohan.
Minna:
Olen saanut huoneeni siivottua. Tähän ei mennyt edes kauaa. Kävelen ulos huoneesta.
"Mä sain ton huoneen valmiiks mä siivoon seuraavaks vaikka olkkaria" sanon lyydialle ja jätän roska pussit eteisen lattialle odottamaan että ne viedään pois.
"Okei mulla ei mee kauaa enää tässä nii mä voin siivota sit vielä vessan" lyydia kertoo.
"Okei" vastaan vain ja haen uudet roskapussit ja suuntaan kohti olkkaria.
Kerään lattialta roskia ja vaatteita. Vaatteet olimme keränneet yhteen kasaan että voitais pestä ne sit kerralla ja kattoa mitä niistä vielä tarviin.
Time skip.
"Vihdoin tää on valmis" huokasen ja kaadun sohvalle. Olimme myös sisustanut tätä uudelleen ja vaihtanut hieman järjestystä. Lyydia naurahti ja rupesi tutkimaan kuvia mitä olin olkkarin seinälle laittanut. Kuvat olivat niitä mitä siinä yhessä laatikossa oli ollut.
"Mä sain idean!" Tuo hihkaisee. Käännän kysyvän katseen tuohon naiseen.
"Käydään kaupan kautta sit ku mennää nikolle" lyydia virnistää.
"Okei no lähetään nyt sitte" sanon ja nousen ylös. Haluun tietää mitä tuo suunnittelee.
Laitoin oven lukkoon perässäni ja lähdimme lyydian autolle. Tuo hyppäsi kuskin paikalle kun ite menin pelkääjän paikalle. Lyydi lähti ajaa läheistä s markettia kohti.
"Ai niin pitää käydä sit tässä lähiaikoina lahdessa" muistan keskustelun rassen kanssa.
"Voidaan käydä sit huomenna. Tänään ei jaksa" lyydia sanoo ja naurahtaa lopussa. Blondi parkkeeraa auton ässän pihaan.
"Nonii sit mennää" tuo sanoo ja nousee autosta. Teen saman perässä ja lähden seuraamaan tuota. Lyydia kävelee hyllyväliin jossa on kaikkii meikkejä ja hius juttuja.
Hän nappaa hyllystä punaisen hius värin j näyttää sitä minulle virne naamallaan."Bro mä en oo enää 19" naurahan.
"Jookoooo" tuo kysyy koirapentu ilmeellä. Huokasen.
"No okei" pyöräytän silmiäni.
"Jes!" Lyydia innostuu.
"Jos sä värjäät liilaks" virnistän ja nappaan violetin värin. Tuo miettii hetken kunnes myöntyy.
"Mut vaan puolet" tuo sanoo.
"Okei" vastaan. Nappaamme loput värjäys tavarat ja lähdemme kohti kassaa.
Avaan nikon kämpän oven ja kävelen sisälle tuo vielä blondi perässäni. Talo on iha hiljainen.
"Haloo" huhuilen. Kävelen makuuhuoneen ovelle ja raotan hieman ovea. Vedän sen kuitenki hiljaa kiinni.
"Nukkuvat lusikassa. Ilmeisesti ollu vähä raju meno." Naurahan. Lyydia pudistaa huvittuneena päätään. Vaihan t paidan päälleni. Ihan sama viiltely jäjistä kaikki on ne kuitenki nähny. Kävelen kylppäriin missä lyydia sekoittaa punaista väriä johonki juttuu mikä tuli sen värin mukana.
"Ootko ready" lyydi kysyy ja katsoo minua. Huomaan hänen katseensa käyvän käsissäni.
"Joo" vastaan ja istun tuon edessä olevalle tuolille. Tuo levittää väriä eka juureen ja lähtee siitä sitten levittää latvoihin asti.
Kun väri on levitetty hiuksiini lyydia tekee niistä kaksi pientä nutturaa niin että näytän nyt pikkulapselle."Ootko tosissas" kysyn naurahtaen. Jätän asian siihen. Vaihamme paikkoja ja minä rupeen värjäämään
Pian kuulen askelten tulevan tännepäin. Niko kurkkaa kylpyhyoneeseen."Jahas vai että punaset hiukset backkiin" niko toteaa.
"Se oli lyydian idea ei mun" naurahan.
"Mitäs sä ja joel" virnistän nikolle samalla sääyäen värin kanssa. Lyydia naurahti samalla nikon valahtaessa tomaatiksi. Tuo jätkä lähti oikee hiljasin äänin pois. Rupesimme vain nauramaan lyydian kanssa.
Sain värin laitettua tuon hiuksiin ja laitoin ne sitten nopeelle letille ja vielä folioon."Valmis" sanon ja menen pesemään kädet.
"Sit vaan ootetaan" tuo sanoo. Lähdin pois kylppäristä lyydian jäädessä siivoomaan sotkuja. Reilua teidän.
"Tais olla teilläkin kivaa" virnistän noille kahelle jotka ovat saaneet vaatteet päälle. Niko punastuu iha huolella ja peittää päänsä joelin rintaan. Tuo vain virnistää pian tuon katse käy käsivarsissani ja tuon hymy hyytyy samalla hiukan. Mieyin sekunnin murto osan että mitä vittua kunnes tajusin ettei minulla ole mitää pitkähihasta ja käteni onku jotkut viivakoodit. Siirrän ne äkkiä selkäni taakse. Joel katsoo nyt hieman ns säälivällä ilmeellä.
Time skip
"Mee sä ny pesee ne värit nii mä tuun sen jälkeen" lyydia sanoo. Nyökkään ja nappaan pyyhkeen. Suuntaan suihkuun jossa tiisun vaatteet ja heitän ne suoraan pesukoneeseen. Avaan nutturat ja laitan suihkun päälle. Pesen ylimääräistä väriä pois hiuksistani. Saippuaa tai hoitoainetta on nyt käyttäisi ettei väri kuitenkaan ihan heti lähe. Nappaan hyllystä kuitenkin vartalonpesuaineen ja laitan sitä. En hiuksiin vaan siis ihan vartaloon.
Pesen saippuan pois ja sammutan suihkun. Otan pyyhkeen lavuaarin vierestä mihin olin sen laittanut. Kuivaan itteeni eka vähän jonka kälkeen kiedon pyyhkeen ympärilleni. Katson itteeni vielä peiliestä. Voi apua. Kävelen pois kylppäristä muiden luo."Hei noihan sopii sulle" lyydia sanoo ja nousee sohvalta. Kohautan vain olkiani.
"Sä näytät paljon nuoremmalta" niko heittää.
"No voi kiitos otan tuon kehuna" naurahan.
"No mut mä meen jo." Lyydia sanoo.
Ei mee kauaa että tuo tulee suihkusta suoraan olkkariin.
"Punapää ja violetti pilvi" joel sanoo.
"Ei vittu" nauran.
---------------
Nonii ihan ekana anteeks ettei oo tullu lukua kohta kuukauteen mut mulla ei vaan oma mielenterveys kestä. Tässä tapahtyy nyt niin paljon kaikkee.
Anteeks.
Sanoja: 873
YOU ARE READING
Opeta mut Elämään || Niko & Joel || + Minna
FanfictionValmis✅ Tää on jatko-osa kirjalle Pahoinvoiva sukupolvi || Niko Moilanen & Reader joten kannattaa käydä lukee se eka sillä tää jatkuu aika lailla siitä mihin edellinen jäi. Aloitettu: 2.1. 2024 Lopetettu: 10.6. 2024 Kaksi särkynyttä ihmistä. Toinen...