Minna:
Säpsähän hereille ja katson kelloa 3.37 vittu. Väsyttää. Kuulen ulko oven avautuvan ja kaiheeta kolinaa.
"Olkaa ny vittu hiljaa" kuulen tommin tiuskaisevan. Nousen ylös ja lähen eteiseen missä nuo mekasti. Minulla oli vain yli iso T paita ja alushousut plus sideharso kädessä. Mut no voi voi.
"Anteeks että herätettii nää ei osaa olla hiljaa. " Tommi pahoitteli.
"Ei se mitää " vastaan väsyneen kuuluisesti.
"MinNaA" matias sanoo ja horjahtaa minua päi. Otan tuosta kiinni ja tuo jää roikkumaan kaulaani.
"No moi" sanon tuolle ja pörrötän tuon hiuksia. Tuo lyö minuun tiukan katseen.
"Ei hIukSiIn SaA koSkEe" Matias sanoo ja laittaa hiuksensa takaisin 'hyvin'.
"NikOo" joel sanoo ja horjahtaa seinään.
"JoElL" niko pitkittää yhtä lailla tuon blondin nimeä.
"TulE" blondi sanoo ja vetää tuon makuuhuoneeseen.
"Oi voi" tommi sanoo ja pian tuon jälkee huoneesta alkaa kuulua ähkimistä ja huokailuja.
"Vittu" sanon ha otan paremman otteen matiaksesta ettei toi tipu lattialle.
"NukKumAan" matias vinkuu roikkuen minussa.
"Jahas vai niin no mut kiitos tommi me mennää nyt varmaa sit nukkuu" hymähdän ja sanon moikat tommille.
"Eipä mitää moikka" tommi sanoo ja lähtee pois.
"Nonii mennään" sanon ja lähen raahaamaan tuota huoneeseeni.
"HauSkaA" matias vinkuu.
"Joo mulla ei" vastaan väsyneenä. Tuo roikkuu minussa kun kävelen huoneeseeni.
"Mitä vittua" lyydia kysyy unenpöpperössä.
"Älä kysy. Ja noi yhet panee tuon seinän toisella puolella"
"AHHH" kuuluu kyseisen seinän toiselta puolelta. Minä ja lyydia repeemme nauramaan.
"Voi vittu" lyydia nauraa.
"ÖiT-" matias aloittaa mutta sammuu kesken kaiken. Tuo kaatuu sängylleni vätäen minut melkein mukanaan.
"Vittu" tuhahdan.
"Sä voit tulla tähän." Lyydia sanoo ja taputtaa vieressään olevaa paikkaa.
"Okei no hyvä." Vastaan ja kömmin tuon viereen. Lyydia vetää minut ihan kiinni itseensä ja silittää selkääni. Siihen mä sit nukahankin.
---------
Love mul on yli 37 astetta kuumetta ja kurkkuun ja päähän sattuu🥹
Nyt mä vaan kirjotan yätä että saan yli 300 sanaa🥹
Sanoja: 305!!!
STAI LEGGENDO
Opeta mut Elämään || Niko & Joel || + Minna
FanfictionValmis✅ Tää on jatko-osa kirjalle Pahoinvoiva sukupolvi || Niko Moilanen & Reader joten kannattaa käydä lukee se eka sillä tää jatkuu aika lailla siitä mihin edellinen jäi. Aloitettu: 2.1. 2024 Lopetettu: 10.6. 2024 Kaksi särkynyttä ihmistä. Toinen...