Matias:
Herään ihan helvetin huonoon oloon. En ehdikkään muuta ajatella ku illan juomat aikovat tulla ylös. Vittu. Nousen äkkiä ylös ja lähden jo juoksemaan ulos huoneesta kun kompastun ja lennän lattialle suoraan mahalleen. Samassa oksennan lattialle.
"Mitä helvettiä" kuuluu väsynyt ääni takaani.
"Voi ny vittu. Nousehhan ylös" kuulen lyydian sanovan ja pian tuo on jo nostamassa minua ylös.
"Hyi helvetti" ilmeisesti Minna sanoo takaatani. Tuo rupee yökkimään.
"Älä säki ny vittu oksenna" Lyydia sanoo.
"Pyyhi toi oksennus vittuun" minna valittaa ja hautaa päänsä lattialla olevaan peittoon.
"Okei okei. Noni sä meet siitä ny vessaan ja pesulle" lyydia ohjeistaa minua.
"En mä ny suihkuun jaksa mennä" valitan tuolle. Mut tuo taluttaa minua jo kylppäriin.
"Jätkä sun vaattees on iha oksennuksessa" lyydia naurahtaa.
"Aa oho" naurahan ja menen sitten suihkuun.
Lyydia:
Siivoon tuon yhen herran oksennukset pois lattialta.
"Kiitos. Vihaan oksennusta ja oksentamista yli kaiken" minna sanoo.
"Eipä mitää" vastaan hymyillen. Minna kääntää yhtäkkiä katseensa pois päin samassa tuon hymy hyytyy.
"Hei onks kaikki okei?" Kysyn ja istun tuon viereen lattialle.
"En mä tiiä." Tuo vastaa hiljaa.
Pysyn vain hiljaa koska tiiän että Minna kyllä tietää mikä hänellä on. Tuo huoksee syvään."Sä tunnet mut liian hyvin. Mä tiiän että sä tiiät että mä tiiän mikä mulla on" tuo selityää ja naurahtaa hieman. Naurahan myös.
"Tuntuu vaan että mun sosiaalisuus on taas iha nollassa ja haluisin päästä pois ihmisten keskeltä.." minna kertoo hiljaa.
"Haluutko sä olla yksin hetken?" Kysyn. Tuo nyökkää jonka johdosta nousen ylös sängyltä. Sain kuiteskin idean päähäni juuri kun olin astumassa ovesta ulos.
" Hei mä voin auttaa sua sit siivoo sun kämpän nii sä voisit olla siellä jos haluut. Ja uskon että sä voit myös tulla tännekki sillon ku siltä tuntuu." Kerron tuolle ideani.
"Ei sun tarvii" minna mutisee.
"Mä haluun auttaa sua mut mä meen nii saat olla hetken rauhassa. Äläkä tee mitään tyhmää." Sanon ja astun pois huoneesta vetäen oven perässä kiinni
------------
Siis mä en oo vieläkää saanu aikaseks kuunnella lähellekkää kaikkia biisejä exit emotions albumilta.
Sanoja: 331
YOU ARE READING
Opeta mut Elämään || Niko & Joel || + Minna
FanfictionValmis✅ Tää on jatko-osa kirjalle Pahoinvoiva sukupolvi || Niko Moilanen & Reader joten kannattaa käydä lukee se eka sillä tää jatkuu aika lailla siitä mihin edellinen jäi. Aloitettu: 2.1. 2024 Lopetettu: 10.6. 2024 Kaksi särkynyttä ihmistä. Toinen...