42. Hei onnee

30 8 4
                                    

Minna:

Kävelemme Mikaelin kanssa kalliolle. olemme ihan juuri siinä kohassa kun rannalta käännytään metsään.

"Oota tässä. Mä haluun hetken olla yksin mä tuun kohta takas." Sanon tuolle hennosti hymyillen.

"Okei kuhan et tee mitään tyhmää" tuo vastaa.

"En tee. Laitan sulle viestiä kun voit tulla." Sanon ja lähen metsää. Eteeni avautuu tuttu kallio.

"Hei minna" kuulen samaisen äänen kuin joka kerta.

"Moi sä olitkin nopee" hymähdän ja halaan tuota.

"Voinko tuua sen mun kaverin Mikaelin tänne ja esitellä sut sille" kysyn tuolta.

"Ihan siitä vaan" tuo vastaa hymyillen. Kaivan puhelimen taskustani ja näppäilen Mikaelille viestin ja kerron että kulkee vain suoraan että pääsee tänne.

"Se tulee tänne" kerron. Tuo nyökkää.

Pian kuulenkin rapinaa ja lähestyviä askelia. Mikael ilmestyykin pian metsästä.

"Mikael tässä on-"

Niko:

Tänään on eka treeni päivä sen jälkeen kun joel kosi minua. Päätimme että katsotaan kuinka pitkään muilla menee huomata sormuksemme. Olemme siis nyt matkalla treenikselle tai itseasiassa joel just parkkeerasi auton parkkiin. Minne muuallekkaan? Kuuhun? Ei.

Nousen pois autosta joelin perässä. Kävelemme kohti ala ovea ja sieltä portaat ylös. Avaan treeniksen oven ja astumme sisälle mini eteiseen.

"Kuka tuli" porko huutaa olohuoneesta.

"Me tultiin" joel huutaa virnistäen takaatani. Naurahan ja pyöritän huvittuneena päätäni.

"Ayo" joonas huutaa takaisin. Kävelemme joelin kanssa olohuoneeseen. Tuo pelaa jotain puhelimellaan. Ihme puhelin addikti.

"Onko muut tullu vielä" kysyn porkolta.

"Mää en voi puhuu nyt mulla on brawl stars peli kesken" tuo vastaa keskittyneenä peliin. Jaahas vai niin. Tuhahdan tuon vastaukselle.

Odotimme jonkun aikaa kunnes loput jätkät tulivat.
Ei siis sillee..

"Nonii alotetaa" Tommi sanoo. Joonas ei ota tuota kuuleviin korviin vaan keskittyy peliinsä.

"Noni nyt sitte" tommi sanoo ja nappaa porkon puhelimen.

"Ei saatana mulla oli peli kesken olin just tappamassa squakia" pörrötukkainen kaverimme ärähtää.

"Tänne ei tultu pelaamaan vaan treenaamaan"  aleksi sanoo. Poosu pyöräyttää silmiään. Nousen ylös sohvalta ja menen muitten perässä treeni tilaan.
Ehdimme treenaamaan jonkun aikaa.

"Wou wou wou hetkonen" olli sanoo yhtäkkiä. Tuo kävelee minun eteeni. Mietin hetken että mitä vittua kunnes tuo ottaa vasemmasta kädestäni kiinni. Tuo katsoo sormus jonka jälkeen kääntää katseensa leveän hymyn huulillaan omistavaan blondiin.

"Mitä hitto jätkät onnee" olli sanol yllättyneenä.

"What is happening" aleksi kysyy.

"Niko ja joel on menny kihloihi" Tommi sanahtaa.

"Hei onnee" aleksi sanoo hymyillen. Porko katsoo meitä suu auki. Naurahan näylle.

"Oh my- onnee iha saatanasti" pörröpää sanoo ja hyppää halaamaan minua ja joelia. Ihme hidas apina siis porko ei joelini tai ehkä vähän hänkin.

--------------

Sanoja: 400

Opeta mut Elämään || Niko & Joel || + MinnaWhere stories live. Discover now