22. Halusin sun lähelle

28 7 5
                                    

Niko:

Herään blondin herätys kelloon. Kello on jotain 7.30. Tänään olis treenit aamusta 9.00. Kauhee olo tai niinku sillee päähän sattuu ja kauheen kylmä.
Joel laittaa herätyksen pois ja kääntyy minuun päin.

"Huomenta. Onko kaikki hyvin" tuo kysyy heti. Pudistan päätäni.

"Kauheen kylmä ja pää kipee." Vastaan. Joel kokeilee otasaani.

"Sä oot ihan tuli kuuma siis ei sillä tavalla mut kyllä silleenki" blondi sanoo ja virnistää lopussa. Hymähdän vain väsyneenä.

"Mä haen kuume mittarin." Tuo sanoo ja nousee sängystä. Pian hän tuleekin takaisin kuumemittarin kanssa. Nostan peittoa ja kättäni jotta tuo voi laittaa mittarin paikalleen. Odotamme jonkun 10 min ennen kuin otan sen pois. Katson sitä mut en saa mitää selvää joten ojennan sen joelille.

"Mitä vittua. Sulla on 39.8 astetta kuumetta" tuo sanoo säikähtäneenä. Säikähän itekki asiaa.

"Noni iha vitun kiva" vastaan ja käperryn peittoon. Väsyttää ihan saatanasti.  Joel laskee kuumemittarin yöpöydälleen. Tuo tulee viereeni makaamaan ja vetää minut puoliksi päälleen.

"Nuku. Se auttaa" blondi sanoo. Mumisen vain vastaukseksi ja nukahan samantien.

Time skip

Herään ilman jojelia. Mihinköhän toi meni. Kuulen pian keittiöstä äänitä. No se selvis nopeasti.

"Joel" yritän huutaa mun multa ei lähe oikein ääntä. Mun olokaan ei oo helpottanu melkee yhtää. Otan peiton pois päältä ja nousen istumaan. Samantien iskee kauhee kylmyys.  Vedän peiton takasin päälleni mut nousen kuitenkin ylös. Siinä samassa rupee pyörryttää ihan saatanasti mut voi voi. Lähen höipertelee keittiöön. Horjahan oven karmia vasten. Jatkan kuitenkin matkaa. Pääsen keittiön ovelle. Jaa jaa tuolla on kuulokkeet ja hän kokkaa. Lähen kävelee tuon luokse. Juurikun joel kääntyy minua päin minulta meinaa lähteä tasapaino ja horjahan tuota päin. Blondi saa minut onneksi kiinni ja nostaa takaisin seisomaan.

"Hei hei hei. Sun pitäs olla lepäämässä eikä kävellä täällä." Joel sanoo huolestuneesti ja vakavasti. Nojaudun tuon rintaa vasten.

"Halusin sun lähelle" sanon hiljaa koska mun kurkku ei varmaan kestäis.

"Voi rakass" joel kuiskaa ja silittää selkääni. tuo nostaa minut syliinsä ja kantaa sohvalle.

"Noni pysyt sit siinä mun pitää tehä ruoka" blondi ojentaa minulle vielä kaukosäätimen. Mumisen.

--------------
Eilen oli nokia areena. mitä fiiliksii jäi?

Sanoja:337

Opeta mut Elämään || Niko & Joel || + MinnaWhere stories live. Discover now