Lyydia :
Minna oli nukahtanut hetki sitten niinkuin Matiaskin. Kello läheni 8 aamulla. Luin minnan päiväkirjaa vaikka en välttämättä saisi.
14.2. 2011
Mitä järkee ystävänpäivässä enää on jos ei oo ees ystävää. Tai no ei mul ikinä ookkaa ollu. Linnea oli ainoo ystäväni. Minulla on tuota ihan helvetin kova ikävä.
Lauralla on taas täällä joku mies. Sen nimi on kai joku santeri. Ei kiinnosta vittuakaan.
En oo pystynyt olee viiltelemättä päivääkään.Lukemineni loppuu kun kuulen kysymyksen.
"Lyydi? Mistä sä sait ton?.. miks se on sulla?." Kuulen minna kysyvän hieman järkyttyneenä.
"A-anteeks mä en ois saanu ottaa ja lukee tätä. Löysin tän sun kodista joku aika sit." Pahoittelen ja annan tuon päiväkirjan takaisin.
"Mm" tuo mutisee ja ottaa kirjan itelleen.
"Miks sä kävit mun luona? E-et kai sä nähny.." minna keskeyttää puheensa ja katsoo minua. Käännän katseeni sylissä oleviin käsiini ja nyökkään.
"M-mä voin k-kyl selittää.." tuo sanoo paniikissa.
"Shh ei mitään hätää. Ei sun tarvii selittää mä tiiän jo.." sanon ja otan tuon käsistä kiinni katsoen häntä suoraan silmiin. Minnan silmistä alkaa valua kyyneliä.
"Hei kaikki hyvin. Älä itke." Kuiskaan ja siirryn sängyn reunalle istumaan vetäen tuon haliin.
"Kukaan ei enää satuta sua." Silitän minnan selkää samalla kun tuo on puoliksi sylissäni.
"L-lupaatko?.." blondi kysyy.
"Mä lupaan." Vastaan. Silitän tuon selkää niin kauen että hän rauhottuu ja nukahtaa. Lasken minnan pois sylistäni sängylle. Siirryn tuon vieressä olevalle penkille. Katson kelloa. 10.25
Säpsähän hereille kun ovi aukeaa.
"Anteeks ei kai herätetty?" Niko kysyy hiljaa astuen huoneeseen sisälle joel perässään. Vilkasen minnaa tuo nukkuu vielä niinkuin matiaskin.
"Kyl te taisitte mut ei se mitää" vastaan pienesti naurahtaen.
"Okei mut toi madelein jäi pitää hetkeks luciferista huolta eli Auroran kissasta koska rasmuksella auroran veljellä oli jotain menoo" Niko kertoo. Nyökkään vastaukseksi ja haukottelen perään. Niko nojaa päätään joeliin ja katsoo minnaa haikeana. Joelilla ja nikolla on pakko olla jotain meneillä.
"Ootko sä päässy puhuu minnalle" niko kysyy.
"Oon. Ei siit oo kauaa ku se nukahti kai." Kerron. Niko nyökkää.
Skip viikko???
"Mä laitan minnalle lähetteen psykiatrille ja se sit kattoo kaikki loput jutut että alotetaanko vielä lääkitys vai mitä tehään. Mut nyt ois tärkeetä että joku vahtisi minnaa jonkun aikaa" Lääkäri kertoo. Minna istuu sängyllä omat vaatteet päällään. Minä seison tuon vieressä.
------------
Mun motivaatio loppu lyhyeen. Kohta saan kuitenki jonku uuen boostin kirjottaa
Muistin just että täähän pitäs olla muute niko x joel kirja no mut voi voi
Sanoja: 386
DU LIEST GERADE
Opeta mut Elämään || Niko & Joel || + Minna
FanfictionValmis✅ Tää on jatko-osa kirjalle Pahoinvoiva sukupolvi || Niko Moilanen & Reader joten kannattaa käydä lukee se eka sillä tää jatkuu aika lailla siitä mihin edellinen jäi. Aloitettu: 2.1. 2024 Lopetettu: 10.6. 2024 Kaksi särkynyttä ihmistä. Toinen...