Niko:
Kuulen kolinaa jostai päin taloa johon herään. Lucifer nukkuu jalkojeni päällä ja rommi nukkuu käteni päällä. Miten tästä pitäs päästä pois.
Vedän käteni pois rommin alta ja tuo katsoo minua hyvin murhaavasti. Luciferinkin vain työnnän pois jalkojeni päältä. Tuo onneksi kattoo vaa sillee että oliko pakko lähtee. Lähen katsomaan mitä jojelini tekee.
Menen olohuoneeseen mistä kolinaa kuului."Yllätyys!" Tuo sanoo hymyillen leveästi. Mitä helvettiä. Katson tuota hämmentyneenä. Tuo oli taiteillu olkkaristamme vähän niinku elokuva teatterin pöydällä oli poppareita ja sipsejä. Sohvalla oli vilttejä ja tyynyjä. Tuo tulee halaamaan minua.
"Hyvää syntymäpäivää rakas" joel sanoo. Ainiiiiiiiinn joo joo. Miten unohin. Hymy nousee huulilleni.
"Kiitos" kiitän ja pussaan tuota huulille.
"Tuu" joel sanoo ja vetää minut sohvalle puoliks hänen syliin.
"Päätä joku elokuva" tuo sanoo ja antaa kaukosäätimen käteeni vetäen viltin päällemme.
Selaan netflixiä ja valitsen elokuvaksi scream. Laitan sen pyörimään ja painaudun joelin rintaa vasten.Elokuva loppui ja joel veti minut ylös sohvalta.
"Noni sit pue nii lähetään. Tänään on luvassa paljon kaikkee hauskaa" blondi mies sanoo ja työntää minua eteen päin. Joel rupee kaivaa vaatekaapistani vaatteita minulle. Tuo valitsi perus vaatteet mitä mulla normaalisti on.
"Näi. Pue noi mä tuun ihan just takas" tuo sanoo ja lähtee jonnekki päi taloa.
Ookoo herra hokka mää sit puen. Kun olen saanu vaatteet päälleni niin lähden etsii minne se mun jojeli meni."Joel minne sää menit" huhuilen. Pian tunnenkin kädet vyötärölläni.
"Tässä mä oon rakas" tuo kuiskaa lempeellä äänellä.
"Tuu mennää" joel sanoo ja pyöräyttää mut ympäri. Tuo ottaa kädestäni kiinni ja lähtee eteistä kohti.
Laitan kengät jalkaan ja tuo tekee samoin. Blonzdi nappaa vielä kädestäni ennen kuin astumme ulos talostani. Menemme rappuset alas ja tuon auton kyytiin."Ihan ekana käydään studiolla ja sit loppu onki yllätystä" tuo virnistää. Oh hell no. Tuosta ei koskaan tiedä mitä on luvassa. Joel starttaa auton ja lähtee kohti studiota.
Studion pihassa tuo parkkeeraa autonsa vakio paikalleen. Parkkiksella on näemmä myös tommin auto.
Nousen ylös autosta blondi tekee saman perässä.
Tuo nappaa kädestäni kiinni ja lähtee vetämään minua perässään kohti studion rappua. (337 sanaa uwu)"Simmut kiinni" tuo lässyttää ja peittää silmäni käsillään. Astumme studion sisälle. Täällä on hiljaista.
"Heitä kengät pois" joel sanoo. Potkin kengät jalastani jonka jälkeen tuo työntää minua sisälle studioon. Joel ottaa kätensä pois silmistäni.
"Hyvää syntymäpäivää niko!" Kaikki huutavat yhtä aikaa. Täällä on kaikki bändin jäsenet ja joitain crewin jäsenii. Pöydällä on kasa lahjoja.
"Ei hitto jätkät kiitos iha helvetisti teille kaikille" hymyilen kyyneleet silmissä.
Pian olemmekin kaikki ryhmä hallissa.
Irrottaudumme yksi kerrallaan halista."Avaa noi lahjat" porko hyppii innoissaan. Pelottavaa. Istun sohvalle ja rupeen avaamaan lahjoja yksi kerrallaan. Ensimmäinen lahja oli itse porko joonakselta.
"Apua mitähän täältä tulee" naurahan niinkuin muutkin.
Porkon lahja sisälti viinaa ja kortsuja. Ei yllätä. Aleksi oli taiteillut itse kortin ja sit oli hieno kaulakoru. Olli antoi viinipullon ja laseja. Tommi anto 24 packin lonkkuu. Crew oli yhessä hankkinu mulle yhe viinapullon ja sixarin lonkkua.
YOU ARE READING
Opeta mut Elämään || Niko & Joel || + Minna
FanfictionValmis✅ Tää on jatko-osa kirjalle Pahoinvoiva sukupolvi || Niko Moilanen & Reader joten kannattaa käydä lukee se eka sillä tää jatkuu aika lailla siitä mihin edellinen jäi. Aloitettu: 2.1. 2024 Lopetettu: 10.6. 2024 Kaksi särkynyttä ihmistä. Toinen...