Niko:
Juomme joelin keittämää kahvia pöydän ääressä. Minna nukuu edelleen kai. Tai sitten ei kun pian tuo tuleekin ulos huoneestaan.
"Mitä kello" minna kysyy väsyneenä.
"15.37" Lyydia kertoo samalla katsoen kelloa. Minna mulkaisee tuota ja menee ulos parvekkeelle. Lyydia huokasee.
"Mä oon pilannut kaiken." Lyydia kuiskaa samalla kyynelten valuessa.
"Etkä oo" Joel sanoo ja silittää tuon selkää. Sydämmeni meinaa sulaa siitä miten joel huolehtii muistakin kuin minusta.
Nousen ylös."Mä käyn kattoo sitä yhtä." Sanon ja lähen parvekkeelle päin. Raotan pienesti parvekkeen ovea. Punaset hiukset omistava nainen polttelee röökiänsä minun astuessa parvekkeelle.
"Hei" sanon ja suljen oven perässäni. Minna puhaltaa savut ulos.
"Moi." Tuo vastaa hiljaa.
"Voisitteko millään vaikka sopia?" Kysyn varovasti. Minna huokasee.
"Se tuskin haluu sopia." Minna mutisee ja vetää savua keuhkoihinsa puhaltaen ne kuitenkin pois.
"Kyllä se haluu" sanon ja laitan käteni tuon olkapäälle. Tuo mumisee jotain.
"Tehään sit tänään vielä jotain hauskaa neljästään" ehdotan. Voitas vaikka käydä uimassa kun aurinkokin paistaa.
(En muista mikä vuoden aika täs on nii sovitaan että on kesä)"No okei." Minna huokasee ja tumppaa räökinsä laittaen sen sitten lasipurkkiin joka on terassin pöydällä. Menemme takaisin sisälle. Lyydiakin on jo rauhottunut.
"Lyydia. Tuu" minna sanoo ja viittoo huonettaan kohti. Lyydia nousee pöydän äärestä vielä hieman itkuisilla silmillä. Pian nuo katoavatkin huoneeseen jättäen meidät kahestaan.
"Sulla tais mennäkkin se kuume ohi" joel sanoo matalalla äänellä ja kietoo kätensä ympärilleni takaa päin. Saan tuosta kylmiä väreitä.
"Joo vähän ääni kähee mut ei paljoo" mutisen ja nojaudun tuota vasten paremmin. Seisoskelemme siinä hetken kunnes nuo kaksi naista tulevat takaisin.
"No?" Kysyn. Nuo katsovat toisiaan ja hymyilevät pienesti.
"Saatiin sovittuu" minna sanoo ja kääntää katseensa meihin.
"Noni hyvä. Eiköhän sit tehä jotai kivaa koko porukalla." Sanon hymyillen. Kaikki nyökkäilee mukana ideassa.
"No onko ehdotuksia mitä tehää?" Kysyn vielä.
"Baariin!" Joel sanoo ekana. Naurahamme kaikki tuolle.
"Onko muita ideoita?" Kysyn naurahtaen.
"Mennää uimaan" Minna sanoo innoissaan.
"Ootko varma?" Kysyn. Onko se hänelle ok että kaikki näkee sen viiltely jäljet.
"Joo joo" minna sanoo hennosti hymyillen.
"Hei mennää eka uimaan ja sit sinne baariin" lyydia ehdottaa. Myönnymme kaikki tuohon ja lähdemme hakemaan uimakamppeita.
Minna:
Lähdimme kävelemään uimarantaa kohti. Vaihoimme uikkarit jo nikon kämpillä jotta ei tarvii vaihtss myöhemmin. Mulla on uikkarin päällä vain huppari. Kieltämättä vähän ahdistaa että tyypit näkee viiltoni. Mut nooo..
Saavummekin nopeasti rannalle täällä ei oo onneksi paljoa porukkaa. Jätän kassin hiekalle ja kaivan sieltä pyyhkeen jonka levitän maahan. Otan hupparin pois ja laitan sen pyyhkeen päälle. Muutkin ovat valmiita.
"Se kuka vika vedessä tarjoo ekan kieroksen illalla!" Huudan ja lähen juoksemaan veteen.
Voitin haha. Joel oli vikana vedessä joten tuo joutuu tarjoaa juomat."Ei oo kivaa." Joel sanoo ja mököttää. Heitän tuon päälle vettä.
"Hei!!" Tuo huutaa ja alkaa roiskii päälleni vettä josta alkaa kauhee vesisota. Anteeksi kaikki jotka ovat täällä. Huomaan rannalla jonkun brunen naisen tuijjottavan meitä. Jään hetkeksi katsomaan tuota. Se näyttää jollain tavalla tutulta. No jaa. En ehi ajatella enempää kun lyydia hyppää päälleni ja me menemme veden alle melkein pohjaan. Nousen ylös veden pinnalle niinkuin tuokin.
"Vittu lyydi!!" Naurahan ja hyppään vuorostaan tuon päälle. Meillä alko sit kiva paini ottelu. Pian tunne kuitenkin viiltävää kipua ranteessani.
"Stop!" Sanon ja irvistän heti perään kivusta ja pidän ranteestani kiinni.
"Anteeks. Sattuks sua." Lyydia kysyy heti melkein paniikissa.
Otan toisen käden pois ranteeni päältä. Huomaan yhen tuoreista viiltely haavoista auenneen."Ei vittu." Kuiskaan.
"Näytä" lyydia pyytää ja ottaa kädestäni kiinni. Tuo kattoo hieman järkyttyneenä viiltoa.
"Anteeks oikeesti. Ois pitänyt ottaa vähän rauhallisemmin." Lyydia pahoittelee heti. Pojat olivatkin jo menneet rantaan jonne tuo nyt vetää minua. Katson samaa brunea naista nopeasti joka katsoo minua rannasta nyt hieman huolestuneella ilmeellä nähdessään jalkani ja käteni josta toisesta vuotaa verta. Ihme tuijjottelija.
"Mitä tapahtu?" Niko kysyy ja tulee meitä vastaan.
"Toi yks viilto a-aukes.." sanon. Minua rupee pyörryttää ihan helvetisti yhtäkkiä.
"Hei ihan rauhassa" lyydia sanoo ja ottaa minusta kiinni etten kaadu ja taluttaa meidän tavaroiden luokse. Istun pyyhkeen päälle ja nojaudun nikoon kun tuntuu että pyörryn.
"Niko onks meil vettä?" Lyydia kysyy.
"Ei jos te ette ottanu" niko vastaa.
"No voi vittu saatana" tuo sanoo. Lyydia kaivaa laukustaan paperia jota painaa kättäni vasten tyrehdyttääkseen veren vuodon.
"Hei tarviitteko apua?" Sama brune nainen kysyy ja kävelee meltä päin. Sen ääni kuullostaa tutulta.
"Oisko sulla vettä?" Lyydia kysyy tuolta naiselta. Nainen kaivaa laukustaan vesipullon ja ojentaa sen lyydialle. Lyydia avaa sen ja ojentaa mulle. Juon siitä vähän.
"Kiitos" sanon naiselle.
"Eipä mitään. Saanko katsoa sun kättä?" Tuo brune kysyy. Nyökkään varovasti jolloin tuo ottaa kädestäni kiinni ja katsoo haavaa. Huomaan samalla tuon käsissä olevan myös haaleita arpia.
"Käykö jos mä puhdistan ja sidon tän. Muuta tälle ei tarvitsekaan tehä" nainen sanoo.
"Siitä vaa" sanon hiljaa varovasti. Lyydia silittää toista kättäni. Nainen kaivaa jostain puhdistus ainetta ja sideharsoa.
"Tää saattaa vähän kirvellä" tuo varoittaa jolloin otan lyydian kädestä kiinni. Irvistän kun tuo brune painaa hellästi vanulapulla haavaa. Hän saa puhdistettua sen jonka jälkeen hän sitoo haavan.
"Kiitos ihan sikana" kiitän tuota.
"Ei mitään mut mun pitää nyt mennä" nainen sanoo ja lähtee.
------------
Kuka se nainen oli??
Mul tuli jostain kauhee into kirjoittaa tätä :)
Sanoja: 837
VOCÊ ESTÁ LENDO
Opeta mut Elämään || Niko & Joel || + Minna
FanficValmis✅ Tää on jatko-osa kirjalle Pahoinvoiva sukupolvi || Niko Moilanen & Reader joten kannattaa käydä lukee se eka sillä tää jatkuu aika lailla siitä mihin edellinen jäi. Aloitettu: 2.1. 2024 Lopetettu: 10.6. 2024 Kaksi särkynyttä ihmistä. Toinen...