BÖLÜM 19: YAKLAŞ

2.4K 74 182
                                    

#yaklaş

▪️

İnstagram: fatozmn

🎶

Tame Impala - New Person

Tame Impala - Let It Happen

Zayn Malik - Pillowtalk

The Weekend - One Of The Grils

🎶

YAKLAŞ

Seviyelerimize göre ayrıldıktan sonraki süreç çok daha olaylı ilerliyordu. Sabahın ilk ışıklarında uyanıyor egzersiz yapıyor ardından topluca kahvaltı yapıp sınıflara dağılıyorduk. Herkes girdiği testlerden iyi sonuç alabilmek için büyük çaba harcıyordu. Test sonuçlarımız gün sonu önce bizlere açıklanıyor sonra ailelerimize mail olarak bildiriliyordu. Testlerden düşük alanlar puanlarının ailelerine bidirilmemesi için neredeyse her gün sonu olay çıkarıyor, görevlilerin üzerine yürüyor, kendi arkadaşlarına saldırıyor en sonunda diz çöküp görevlilere yalvarıyorlardı ancak tüm bunlar nafileydi. Kampa katılan herkes bu kuralları başından bilerek katılıyordu. Kurallarda her kim olursa olsun hiçbir esneklik söz konusu bile değildi.

Gürdal'la sınıfımız iki kişi için oldukça büyüktü. Rekabetin hat safada olduğu bu iki kişiye ait sınıf her gün ölüm sessizliğine ev sahipliği yapıyordu. Birbirimizle konuşmuyorduk ama çoğu zaman ona bakmıyor olsam bile onun yoğun bakışlarının ağırlığını üzerimde hissediyordum.

Bu sabah diğer günlerden farklı olarak daha erken uyandım. Bilmiyorum, belki de hiç uyumadım. Zaman kavramını yavaş yavaş yitiriyor gibiyim. Kahvaltımı yapıp sınıf kapısında dört gözetmen öğretmenle birlikte Arda'yı beklerken düşüncelerim tek bir yöne odaklıydı. Ne olursa olsun bu savaşta ona karşı kaybetmemek.

Üzerinde salaş beyaz tişörtü altında siyah eşofmanıyla koridorun bir ucunda sakin adımlarla bize doğru yürüyordu. Alnına uzanan saçları dağınık ve nemliydi. Yaklaştıkça yukarı kıvrılmış dudağının kenarı keyifli bir güne uyandığını anlatır gibi dikkat çekiyordu. Şeytani parıltılarla dolu koyu kahve gözlerini yüzüme dikip göz kırptı. Gözlerimi onun arsız gözlerinin içine meydan okurcasına cüretkar bir kararlılıkla baktım.

Sırıtışı büyüdü.

Yanımda durup sınıfın açılışını izledi. Kapı açılır açılmaz da gözetmenlerin hemen ardından sınıfa girip yerine oturdu.

Ruh hastası.

Yemin ederim.

Ruh hastası.

Aynı grupta olduğumuzu öğrendiğimiz günden beri ne benimle konuşuyordu ne de başka herhangi bir etkileşimde bulunuyordu. O gün, tehditkar bir tonla söylediği tebrikler kutlamasının ardından bir olay yaratacağını düşünmeme rağmen beni çok fena yanılttı. Bir anda sanki ben hiç yokmuşum gibi varlığımı görmezden gelerek davrandığı şu birkaç günde ona belli etmesemde afallamıştım.

Bazen haddini aşarak çok yakın davranıyor - örneğin az önce sanki günlerdir beni görmezden gelen o değilmiş gibi sırıtarak göz kırpması gibi - bazende sanki kalbine ateşte ısıtılmış bıçak saplamışım gibi beni düşman ilan edip tüm acımasızlığıyla üzerime saldırıyordu. Ya ne istediğini bilmiyordu ya da ciddi psikolojik problemleri vardı.

ZORBA +18  / OKUL 2019 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin