#gerçeklereilkadım
▪️
İnstagram: fatozmn
▪️
Troye Sivan - Angel Baby
Sza - Kill Bill
İmagine Dragons - Natural
▪️
Bu bölüm senin için xaysegul01 🫶🏻
GERÇEKLERE İLK ADIMİçimden kahkaha atmak geliyordu ama bunun doğru bir hareket olmayacağını bildiğimden, yüzümü olabildiğince ifadesiz tutmaya özen gösteriyordum. Baran oturduğu yerden kalkıp karşımda durduğu zaman elimi uzattım. Oldukça keyifli bir ifadeyle elimi tutup gözlerini gözlerimden ayırmadan elimi dudaklarına götürdü. Minik bir öpücük kondurduktan sonra elimi tutmayı sürdürüp sandalyemi geriye çekeceği ana dek elimi bırakmadı. Kafamın içinde uğultulu bir ses durmadan "o da ailesinden böyle görmüş, görgü kuralları... görgü kuralları... görgü kuralları..." diye tekrarlıyordu.
Baran sandalyemi geri çekti, kibarlığına karşı hafifçe tebessüm ederek sandalyeye oturdum. Annem şu an beni uzaktan izliyor olsaydı eminim gurur duyardı, çünkü bu onun istediği mükemmel evlat kılıfıydı ve işte ben o kılıfın içinde duruyordum. Baran karşımdaki sandalyeye geçip oturduğunda dirseklerini masanın üzerine yaslayıp ellerini çenesinin altında kenetlesi. Yüzündeki yeşile dönmüş morluklarının nedeninin kim yüzünden olduğunu bilmek içimi burkuyordu ama şu an için bunun konusunu açmayacaktım henüz. Çünkü o gerçekte kim olduğumu bilen tek kişiydi. Planlarımı mahvedebilecek bir saatli bombanın karşısında oturduğumu unutmamalıydım.
"Bakışmaya devam edecek miyiz, yoksa konuşacak mıyız? Hayır halimden memnun olmadığım için demiyorum yanlış anlama beni sevgili gelecekteki eşim ama o okyanus mavisi gözlerin beni hipnoz ediyormuş gibi hissediyorum." Sözünü bitirdiğinde çok kısa güldü. Üzerinde baskılı mavi bir tişört vardı ve bol tişörtüyle olması gerektiği gibi oldukça çocuksu görünüyordu. Saçları özenli değildi sanki yataktan kalkıp üzerine ne bulduysa giyinip gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORBA +18 / OKUL 2019
Teen FictionSırtımı hızla duvara çarptı, bedenime yayılan acıyı henüz dindirememişken kapıyı kapattı ve kilitledi. Kapının kapanmasıyla karanlığa boğulan odada yankılanan nefesinin sesini tenimde hissedebiliyordum. Yaklaştı... Yaklaştı... ve durdu... Artık t...