#yıkımıbüyüt
Tame Impala-New Person Same Old Mistakes
İnstagram: Fatozmn
YIKIMI BÜYÜTManyak bir baş ağrısıyla gözlerimi araladım. Bulanık gözlerle etrafı hızlı bir şekilde inceleyip nerede olduğumu anlamaya çalışırken gözlerim yavaş yavaş netlik kazanmaya başladı. Okuldaydım. Okulun revirinde. Son hatırladığım Eren'in Yonca'nın elini tutuyor olmasıydı. O andan bu ana nasıl geçtiğimi hatırlamıyordum. Baygınlığım uzun sürmüş olmalıydı. Ayaklarımı sedyeden aşağı sarkıtıp gözlerimi birkaç dakika kapatarak baş dönmesinin geçmesini bekledim. Gözlerim hala kapalıyken sıcak bir elin yanağımın üzerine kapanışını hissettim. Bir diğer eli dizimin üzerinde durdu. Gözlerim kapalı olmasına rağmen hareketlerini görebiliyor gibiydim. Eğilip yüzünü yüzümle hizaladığında gözlerimi yavaşça araladım.
Dağınık kısa saçları yine alnının üzerinde duruyordu, ıslak toprağı anımsatan koyu kahve gözleri endişe içinde kavrularak titreşiyordu. Yanağımın üzerindeki baş parmağı yavaşça hareket etmeye başladığında tepkisizliğimi koruyarak gözlerinin içine bakmaya devam ettim. Nasıl bu kadar sessizce buraya girebilmişti. Belki de başından beri buradaydı. Yanağımı yavaş ve sakinleştirici bir ritimle okşamayı sürdürdü. Kelimelere gerek duymadan. Sadece hissettirerek.
Ayaklarımın yere sağlam basmasını umarak yataktan destek alıp ayaklanmaya çalıştım. Ondan biraz olsun uzaklaşmak istiyordum. İyi değildim ve onun anlam veremediğim bu ilgisi tüm benliğime yavaşça sızıyor gibiydi. Bunu durdurmak istedim. Ama Arda ne yapmaya çalıştığımı çabucak anlayarak kolunu belime dolayıp bedenimi kendine yaslayarak ayağa kalkmama yardımcı oldu. Ondan uzaklaşmaya çalıştıkça daha da yakınında buluyordum kendimi. Nefesim onun yüzüne çarpıyordu aynı şekilde onunki de öyle. Sıklaşan nefesinin sıcaklığını dudağımın üzerinde hissediyordum. Bu bedenimde karmaşık duyguların baş göstermesine neden oluyordu. Aynı anda efsunlu bir his karnımı sıkarken diğer yandan da midem bulanıyordu. Kafamın içi harabeden farksız koca bir gürültü yığınıyken içinde bulunduğumuz oda derin bir sessizlikle sanatını zamana işliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORBA +18 / OKUL 2019
Teen FictionSırtımı hızla duvara çarptı, bedenime yayılan acıyı henüz dindirememişken kapıyı kapattı ve kilitledi. Kapının kapanmasıyla karanlığa boğulan odada yankılanan nefesinin sesini tenimde hissedebiliyordum. Yaklaştı... Yaklaştı... ve durdu... Artık t...