BÖLÜM 17: GÜÇ YANILGISI

1.4K 87 165
                                    

#güçyanılgısı

▪️

İnstagram: fatozmn
Bookstagram: turuncubaliginkitapligi

🎶

The Rare Occasions - Notion

Katy Perry - E.T

The Weeknd - Reminder

🎶

GÜÇ YANILGISI Part 1

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

GÜÇ YANILGISI
Part 1

Arda'nın anlam veremediğim hareketinin üzerinden iki saat geçmişti. Okulun kafeteryasında akşam yemeği için masamda Çınar ve Mert ile oturuyor birlikte sohbet ediyorduk. Daha doğrusu Çınar'ın yayılmış videosu hakkında konuşuyorduk. Mert her ne kadar Çınar'ın sinir bozucu biri olduğunu düşünsede bu konuda ona destek olmayı seçmişti. Yemeğimizi yerken Çınar'a isterse videoyu internetten tamamen kaldırmak için babamı arayabileceğimi söyledim. Videoyu gördüğünden beri  pek umrunda değil gibi davranıyordu ama umursadığını ve psikolojisinin iyiden iyiye kötüye gittiğini etrafa yaydığı enerjisinden ve gözlerindeki hüzünden hissediyordum. Karides çorbasından bir kaşık dolusu ağzına soktuktan sonra düşünceli bir ifadeyle bana baktı.

"Gerçekten bunu yapabilir mi?" Diye sordu ve masada biraz öne eğilip bana yaklaştı. "Videoyu sonsuza dek yok edebilir mi?" Dedi bu kez de ümit içinde. Önce başımı sallayarak onayladım onu sonrasında konuşmam gerektiğini fark ettim.

"Elbette yapabilir. Babamın her alanda çalışanları var ve saygın aileleri bilirsin skandalların yayılmasını önlemek için her zaman hazırlıklı olmalılar."

Mert beni onayladığını belirten garip sesler çıkardı. Bütün gün odasında yaklaşan sınavlara hazırlandığını o yüzden derslere katılmadığını söylemişti. Ağzındakini yuttuktan sonra, "Melisa haklı, benim babamında bu işler için tuttuğu bir ekibi var. İnternet ortamında dönen asılsız iftiralar için yedi yirmi dört bilgisayar başında kontrolü sağlıyorlar," dedi.

Çınar bakışlarını önündeki kaseye indirdi. İkna olmuşa benziyordu ama hala biraz hüzünlüydü.
"Bunu benim için yapabilir misin Melisa," dedi ve onu ilk kez gördüğüm bu karmaşık ruh hali içinde çekinerek bir şey söylemeye çalıştı.
"Bu kişiler yani çalışanlar," dedi sesini alçaltarak. Mert'le birlikte büyük bir dikkatle Çınar'ı dinliyorduk ne söyleyeceğini gerçekten çok merak ediyordum çünkü dediğim gibi ilk defa bir şey söylerken çekiniyordu. Ancak tam Çınar dudaklarını aralayıp konuşmaya başlayacaktı ki Yonca aniden masamızda bitmişti.

Salık sarı saçları omuzlarından aşağı dökülürken yüzünde tatlı bir gülümseme asılıydı. Adeta bir kuş gibi şakıyarak, "Melisa," dedi. Üçümüzün bakışları artık ondaydı.
"Kamp etkinliği için yemekten sonra alışverişe çıkacağız sende bizimle gelmek ister misin? Hem diğerleriyle aradaki buzları eritmiş olursun. Ne dersin?"

ZORBA +18  / OKUL 2019 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin