Çok geç geldi farkındayım fakat ilham gelmeyince olmuyor. İLHAM sizin o güzel vote ve yorumlarınıza bağlı arkadaşlar. :) FACEBOOK SAYFASINI BEĞENEBİLİR MİSİNİZ? LİNK YORUMDA VERİCEEM :)
SINIR +350 VOTE (Sizde hayır yok yinede vote verenler için yazayım dedim...)
Yarından bahsetme kadın, dünümde gittin.
Yüzlerce kez gel dememe rağmen yine git mi?
-ELLERAN ELVİS"Baba, ben Fitness'e gideceğim."
"Ne gerek var?"
"Sizin yarı da bıraktığınız işi tamamlamam gerekiyor. Temelim olmadan yukarıya çıkmaya çalışmışım baba!"
"Dursu'un olsun o zaman, ehehe." Iyhh! Az önce bu iğrenç ötesi espiri benim elli beş yaşındaki babamdan mı gelmişti? Ailecek espiri seviyemizi güncellememiz gerekiyordu. Level atlamamız lazımdı. Ama olmuyordu. İnsanlar espirlerimizi duyduğu an suratlarını ekşitiyor, kaçıyorlardı. "Durun!" diyorduk. "Daha espirimi bitirmedim, durun! Biraz gülümseyin."
"Baba, farkındaysan sana cevap verme tenezzülünde bile bulunmuyorum."
"Kızım sen sahil kenarına falan mı gittin?"
"Nirden anladın?"
"Sesin çok kıskanç geliyor." Baba olmak 'Ses tonundan bile bir şeyler anlamak" anlamına mı geliyordu? Adam ne yapsam, ne söylesem hemen o işe bağlantılı bir neden buluveriyordu. En korkutucu olanı ise o neden doğru oluyordu.
"Baba... Kızların bacak boyu bile benim boyumdan uzun. Allah'ıma çok şükür çok sağlıklıyım. Amma velakin insanın ister istemez sinirleri bozuluyor. Konsere gittiğimizde arkadaşlarım 'Seni kaybetmeyelim. Göremeyiz şimdi. Ehehueh.' diyerek benim elimden tutup öyle gezdiriyorlar baba."
"O elinden tutup gezdirenler erkek mi, çıçığım?" Hayır, baba hayır! yanlızlığın tadına bakayım derken yutmuşum, haberim yok. Boğuluyorum.
"Hayır."
"Peki, benden ne istiyorsun?"
"Para."
"İki yüz yeter mi?"
"Baba, şimdi kendime sportif kıyafetlerde almam lazım hani anlıyossun."
"İki yüz elli?" Mükemmel bir kar yaptım. Babam elli lira göndererek kendi kar yaptı zannediyordu fakat yanılıyordu. Fitness zaten yüz liraydı. Yüz ile gelecek her rakama rağzıydım. Fakat balık oltaya takılmışken onu geri denize atmak bana yakışır mıydı? Novv!
"Tamamdır, babaların en yakışıklısı! Annem başka biriyle evlenirse bile en çok seni seveceğim biliyorsun değil mi?"
"Hayır."
"Bence de, babacığım. Sonra görüşürüz!"
İki saat önce
Bütün güzelliği ve karizması ile karşımda Ford Mondeo duruyordu. Vee bütün yakışıklılığı ve cazibesi ile de içinde Can oturuyordu. Benim tarafımdaki kapının camını aralayarak, güneş gözlüğünü çıkarttı ve göz kırptı. Salyalarım, bir yağmur edasıyla yere 'şıp, şıp' yere damlarken uzaktaki bir insan hemen belediyeyi arayabilir, 'Burada kuduz var!' diye bir ihbarda bulunabilirdi. Belediye de o iğneyi götüme sokabilirdi. Ama umrumda değildi. Can çok seksi bir hareket yapmıştı. Hala etkisindeydim. Minik bir köpek ayağımın altına gelip, salyalarımdan oluşan birikintiyi yaladığı anda durumun farkında vardım ve kendime geldim.
"Çok beklettim mi, cadı?"
"Evet."
"İstediğim buydu zaten. Haydi, atla." Gıcık ve yakışıklı. Iııımmm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yav, he he (He, sen çok biliyon'un devamı)
Teen Fictionİçine attıklarını yazı yolu ile dışarıya vurmaya çalışan müptela insan... Mizah, aşk, geçlik, adrenalin... Mizah demiş miydim? Lise hayatı onca yıl hayal ettiklerinden farklı mı? -Sende bendensin. "Ben konuşmana dek Türk Alfabesi'nin hiçbir...