Yine herkesi kendim sandım.
-SANCAK
Çocukken annemin her gece anlatmak istediği senmişsin: "Bir varmış bir yokmuş.”
Diğer yarısını kaybedince nasıl hisseder insan?
Nasıl ikiden bir çıkınca bir kalıyor? Yarım kalıyor insan…
Boşlukta takılı kalıyor…
En acısı neydi biliyor musun? Kokunu yolda algılamak…
Sanırım en büyük acısı da buydu.
Çok soğuk… Yoksa bize ceketini verecek biri mi yok?! Bence her ikisi de.
Antalya, iki günde bir düzenli olarak sel oluyor. Geçen gün okula giderken yüzmeyi öğrendim. Anlata biliyor muyum?! Evin alt tarafında küçük küçük adalar meydana geldi. Hatta geçen gün hızımı alamayıp arkadaşıma: “Adaya düşersen yanına alacağın üç şey ne olurdu?” diye sordum.
Artık yağmur ile o kadar bütün olmuşum ki çantamda ne olur ne olmaz diye şampuan taşıyorum. Doğa, Gaye salağının iki aydır duş almadığını kaldıramadı demekki. Geçen gün şaka yapayım ayağı ile başımı koltuk altına dayadı. Asitten eriyorum zannettim. Kendime geldiğim de matematik dersindeydim. Sonra bu kız neden böyle?
“Işık hızında biten büskevitler” adlı bir grup açılsa benim büsküvilerim birinci gelir! Dünyanın en aç ve en fakir insanlarının bulunduğu bir sınıfta okuyorum. Geçen gün aldığım Tutku’yu “yimeeekkkk” diyerek hunharca saldırdılar. Ulan, daha paketini yeni açmışım hangi ara gördünüz, hangi ara geldiniz, hangi ara elimden aldınız, hangi ara yediniz? Işık hızından daha hızlı bir sistem keşvetmişler şerefsizler. “Hurrraaağğğhhh” diyerek saldırışa geçtiler. Diğer öğretmenler tarafından videoya alınan aç grup, “çek çek götümüde çek” diyerek hayvanlıklarına hayvanlık kattılar. Sonra bu kızın psikolojisi neden bozuk?
Lise üçüncü sınıftayım ve 1.60 boyum var. Hanginizin ahını aldım lan ben? 1.75 boyundaki size yüz vermeyen, gözü yükseklerde, kendini beğenmiş kızlar için bizim gibi tatlı mı tatlı, şeker mi şeker, hemen her türlü yere rahatça sığabilen kızları üzdünüz beyleerrrr. Sonra bu kız neden yalnız?
Boyum kısa diye dalga geçenlerinde allah belasını versin. Hepiciğini aklımda tutuyorum, “İnşallah çocuğunuzun boyuda burada takılı kalır.” adlı duamı da esirgemiyorum. Geçenlerde Gaye şerefsizinin bacığı çözüldü. Suratıma bakıyor:
“Kanka… Bağcığım.”
“Ee?”
“Ne ee şerefsiz? Bağlaya versene.”
“Yööö.”
“Ne demek yok?”
“Sen bağla abisi, senin ayakkabın.”
“Sen yere yakınsın ya, ondan. Hahahahah.”
Geçenlerde acayip dertliyim, sinirliyim, gerginim. Oturduk arkadaşlarla dertlerimi paylaşacağım:
“Ulan kafam çok karışık… Önümü göremiyorum bir türlü.”
“Lan çekilin önünü görsün kız.”
“Hahaha, amınıza koyayım.” Lisede böyle şerefsiz arkadaşlarınız var mı? Ne kadar var? Biraz mı? Lan benim arkadaşlarımın hepsi şerefsizz!!!
Fakat işin gerçek tarafı: Lise özeldir…
Lise, gençliğinizi nasıl/ne şekilde sürdüreceğinizin ön bir kanıtıdır. Lise kötü alışkanlıklara da düşürür, iyi arkadaşlıkların başlangıcı da olur. Lise sıfır notta aldırır, yirmi aldığında havada attırır (hele matematikse). Lise güzeldir… Yalnız da kalırsınız, yaralıda bırakılırsınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yav, he he (He, sen çok biliyon'un devamı)
Teen Fictionİçine attıklarını yazı yolu ile dışarıya vurmaya çalışan müptela insan... Mizah, aşk, geçlik, adrenalin... Mizah demiş miydim? Lise hayatı onca yıl hayal ettiklerinden farklı mı? -Sende bendensin. "Ben konuşmana dek Türk Alfabesi'nin hiçbir...