Yoo, şaşırmadım. Şerefsizsin çünkü, yaparsın.

1.6K 94 29
                                    


"Evvvveet çocuklar, devleti oluştran özelliklerinin birkaçından bahsedeceğiz." Nigar Hoca, genişliği tahtayla aynı olan vücudunu hafifçe sağa kaydırdı, birkaç cümle yazmaya başladı:

- Devleti oluşturan özellikler:

* Bürokrası
* Meclis
* Eşitlik

* Adalet...

Adaleti görür görmez, kahkaha attım. Nigar Hoca, ani bir hareketle arkasını dönerek gözümün içerisine baktı; "Neden güldün çocuğum?" 

"Tahtadaki adalet yazısına hocam..." Ve sınıf duman altı...

5. Ders / Beden 

"Çocuklar, dışarıdan dört tane sandalye getirin!" Gaye, derin bir iç çekerek belkide yüzüncü kez, "Hocam sandalye kalmamış!" diyerek tısladı. Dört kişi ayakta kalmıştı. Bir tane sandalyeyi hafifçe iteleyerek hocanın önüne sürükledim. "Hocam, ters çevirirsek dört kişi rahat oturur, ehehe." 

"Morruj!"  Bu okulda espri de yapılmıyor, belki geleceğin Cem Yılmaz'ı olacağım? Hani okullar, geleceğin, temeli atıldığı yerdi? Hiçbir şeye izin vermiyorlar!


****************************************** *********************** ***************************

Arkadaşlar, gördüğünüz gibi burada bırakmışım. Üç ay önce yazmışım, girip çıkıyorum, devamını getiremiyorum. Kafayı yemek üzereyim. Gelmiyor, yazamıyorum. Bugta kaldı beynim. 

Siz hikayeyi de seversiniz, ama yazarını daha çok seversiniz. Sonuçta bir hikayeyi okuduktan sonra, "Bunun gibi bir kitap arıyorum", mu dersiniz, yoksa "Bu yazarın başka hangi kitabı var?" mı dersiniz, neyseki de ikisi de yep yeni hikaye de mevcut.


Hikaye adı: Şerefsizsin çünkü, yaparsın

Profilimde bulabilirsiniz. Bulamazsanız da alta link bırakacağım. Ben beğendim, daha özgün ve daha sempatik. İsterseniz, oraya da bir bakın! 


DIŞ BAĞLANTILARA TIKLAYARAKDA ULAŞABİLİRSİNİZ.

Yav, he he (He, sen çok biliyon'un devamı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin