Kitabı bastırayııım mııı?

300 13 24
                                    

Arkadaşlar, merhaba! 2013'ten beri beni, bende sizleri tanıyorum. İlk kitaptan son kitaba kadar yanımda olan bir çok dostum, okurum var. 

Bu kitabı beraber büyülttük, beraber üzüldük, beraber sevindik, beraber sinir olduk ve en önemlisi beraber güldük! :)

Otobüste, derste, gece yatarken, sabah kalkarken, bir iş yaparken, çalışırken, çocuklara bakarken, eşle ilgilenirken, kafe de otururken, üzgün ruh halinizde, neşeli ruh halinizde, arkadaşlarınıza espiri yapıp - laf sokacağınız zaman okuduğunuzu biliyorum. Nereden mi biliyorum? Çünkü yazıyorsunuz. :) Maşallah, bana yazacağınız kadar "o kişiye" yazsaydınız şimdiye  evli, nişanlı olurdunuz. :))

Eveeet, ramazanın ilk başlangıç günü birkaç tane yayınevine kitabımı göndermiştim. Bugün bir tanesi dönüş yaptı... :) Acaba sonunda bu kızı raflarda görecek miyiz? :D Kalkıp rafa oturup bekliyormuşum. :p

Her neyse, kitap ismi koyup, yeni karakter ekleyip - çıkartana kadar her şeyde size DANIŞTIM. Şimdi  de tanışmak istiyorum... Çıkartayım mı? Eğer olursa max. 4 haftaya raflarda olacak. 

Eveet...

Bu kitap değil, bu kitabı okumayan bir sağır sultan kaldı çünkü. :)
"Şerefsizsin çünkü, yaparsın!" adlı kitabım... Çünküü; 2 kitap arasında harmanlamış, sizin istek ve doğrultusunda hazırlanmış yepyeni bir bebek. :) 

Millattan sonra yeni bölüm attığım için bana küs olabilirsiniz. Ama bende size küsüm. Neden okumuyorsunuz yahu en son kitabı?

Bir yorum alabilir miyiiiimmm?

🎉 Yav, he he (He, sen çok biliyon'un devamı) hikayesini okumayı bitirdin 🎉
Yav, he he (He, sen çok biliyon'un devamı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin