Başını alıp gidersen, başını alıp dönersin.
-CANFEZASesini unutuyor gibiyim fakat söylediklerin hala aklımda...
#Kahpehayattt ;)
-aşktan gireceğim konuya sonra azcık mizaha doğru akışlarrr, içimde hazmedemedim de gençler yazı yoluyla dışarı vuruyorum sıkılıyorsanız söyleyin yapmayayım, harbiden. Can'a gelirsek, Sado'yu size anlatırsam aşık olursunuz aşık ;)-
BEKLETMEMEK İÇİN HEMEN YAZDIM AMA ARKADAŞLAR LÜTFEN. 300 VOTE YANİ. LÜTFEN.
Burayı da hikayenin parçasıymış gibi göstereyimde okusunlar. Arkadaşlar azıcık hızlıya denk geldi, zaten artık öylesine yazıyorum. Vaktim yok AMK.
"Hep çirkiniz diye mi böyle?" Ellerini havaya teslim oldurmuşçasına kaldıran yakın arkadaşıma baktım ve belli belirsiz gülümsedim.
"Oğlum ben hazmettim, sen hala hazmedemedin."
"Nasıl hazmedeyim? Hasta olduğun zaman seni gece hastaneye götürüp bekleyen o değil mi? Ya da gece çiğ köfte istiyorsun diye evin aşağısında 'bekliyorum seni, sürprizim var' diyerek çiğ köfte yemeye götüren o değil mi? Sana çocuk baktı diye gözünü çıkartacak kadar sinirlenen o değil mi? Babanın olmadığı zamanlar onun omzunda ağladığın zamanlar... Omuz onun değil mi? Ayağın burkuldu diye okuldan eve kadar kucaklayan o değil mi? Anlayamıyorum. Nasıl oldu? Hiç anlayamıyorum."
"Yapma" diyemiyorum. "Bu konuları açma, onu bana hatırlatma" diyemiyorum. Bir yanım onu tamamen unutmak istiyor diğer yanım her zaman aklıma gelsin istiyor. Bana verdiği acının bile her zerresine aşığım. Bir mazoşist değildik fakat âşıktık işte...
Sadece susuyorum. Boğazıma düğümlenen ağlama hissini yok etmeye çalışıyorum fakat birazdan şiddetli bir baş ağrısına dönüşeceği için kendimi salmak istiyorum. Salamıyorum. Çünkü şuan tam karşımdalar ve el ele tutuşuyorlar. Salamıyorum çünkü bana bakıp gülümsüyorlar. Salamıyorum çünkü eğer ağlarsam neden ağladığımı anlayacaklar. Salamıyorum çünkü o orospu bir adım öne geçmiş olacak. Salamıyorum çünkü bu konuda güçsüz olduğumu bilsinler istemiyorum.
"Oğlum ya..." diyorum ve gülümsemeye çalışıyorum.
"Noel Baba'nın "Ren Geyiğine" dönmüşüm meğerse haberim yokmuş. Bende diyordum kapının altına geçerken bir takılmalar, bir baş ağrısı." Hani ben böyle kendimle dalga geçiyorum fakat Sado gibip acaba: "Salak lan bu kız, üst geçitlerden nasıl geçiyor o boynuzlarla? Hahaha." deyip arkadaşlarıyla gülüyor mudur? Geçiyordur şerrrefsiz. Bende diyorum: "Geceleri neden kulağım çınlıyor?" Meğerse bundan dolaymış.
"Hahaha, kardeşim benim. Kendisiyle dalga geçer bir insan kimi takar?" Omuz silkerek başımı sağa çeviriyorum fakat Gaye dayanamayıp bağırıyor: "Ulaaan, orrrrospu çocukları bari önümüzde yapmayın."
Sado dönüp bakmaya cürret etmezken kız biranda kafasını bize doğru çeviriyor ve etrafına bakınıyor. "Bize mi dedin?" ASLINDA BU LAFIM ANANA AMA BULAMAYINCA SANA DEDİK. Ulan ben bu kıza her gece beddua ediyorum, hala güzel, hala güzel. Ettiğim beddualar kuzenine mi gidiyor, ne yapıyor?
"Deneme yaptım." Gaye'nin ne söyleyeceğini açıkçası merak ediyorum. O şerefsizden "alttan alma" veyahutta "kızı zor düşürmeme" gibi terimler çıkmaz. İlla laf sokacak şerrrefsiz. Ee, kim yetiştirdi?
"Ne demesiymiş o?"
"Sözlüğe "orospu çocuğunun" anlamına baktım senin adın çıktı. Seslenince de üzerine alındın. Tuttum ben bu sözlüğü." Ooo vurdu gol oldu! KARDEŞİM BENİM, KARDEŞİİİM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yav, he he (He, sen çok biliyon'un devamı)
Teen Fictionİçine attıklarını yazı yolu ile dışarıya vurmaya çalışan müptela insan... Mizah, aşk, geçlik, adrenalin... Mizah demiş miydim? Lise hayatı onca yıl hayal ettiklerinden farklı mı? -Sende bendensin. "Ben konuşmana dek Türk Alfabesi'nin hiçbir...