Merhaba, arkadaşlar... :) Sizler ve yorumlarınız harikasınız! Yorumlarınızın hepsini, teker teker okudum. Fakat işin garip tarafı, cevap vermeye üşendim. Buradan herkese çok teşekkürler :)
Arkadaşlar, öncelikle mizah kitabı yazmak çok zor. İlk önce kafamda kurguluyorum, realde benim yaptığım ve arkadaşlarımın espiriler aklıma geliyor, hemen telefonuma kaydediyorum. Ardından, bilgisayarda kurgulamaya çalışıyorum. Espirileri birleştirmek ve olayları betimlemeye çalışıyorum. Yarım sayfa yazıyorum, güzel olduysa bir yarım sayfa daha yazıyorum ardından bilgisayarı kapatmıyorum, Assasin's Creed oynuyorum. :D Eğer yazdığım yarım sayfa hoşuma gitmemişse, sinirlenirim bozuluyor, morelim çatlıyor yazıyı komple silip bilgisayarı kapatıyorum ve gidiyorum kitap okuyorum. Bu süreci, eğer güzel yazmışsam 2-3 gün. Kötü yazmışsam, 5-6 gün olarak nitelendiriyorum.
Fakat şöyle bir şey oldu, +300 vote diyorum. Mecbur, +300 vote verince hop diye yeni bölüm hazırlamaya başlıyorum, diyemeyeceğim hiç böyle bir ekşın yaşamadım. Çünkü sizlerde, en az yazarınız kadar üşengeçsiniz. 4 sayfa yazıyı okumaya değilde, küçük bir vote tuşuna basmaya üşeniyorsunuz. :D Aslanlarım benim!
Arkadaşlar, duyurumun asıl konusuna gelelim, ben ki sosyal medya fakiriyim. Facebook'um 7/24 açık fakat arkadaşım benim Facebook'uma 7/23 giriyor. :D Öyle söyleyeyim... Twitter hesabı açmak istiyorum. Hem kitap, hakkında hemde sizinle daha çok işli dışlı olabilirim. Kullanmayı bilmiyorum. Onu bir şey etmem lazım. :D Birde ben paylaşım yapıp, "Takip et" falan yazamam, valla çok gariban dolanıcam. Twitter'i açayım mı sizce? Benimle içli dışlı olmak istiyor musunuz? :D Ona göre açmayı planlıyorum.
Öte yandan, "Serilla" adlı arkadaşımızla, "İstanbul Macerası" adlı bir hikaye yazmaya karar verdik. Yarısını ben yazdım. İlk bölümü öğlen koymuş, bir bakmanızı öneriyorum. :D Beğersiniz umarım.
Bakmak isteyenler için, adı: İstanbul Macerası
Bulanmayanlar için: Benim profilimde ithaflar kısmında bulabilirsiniz!Sizleri seviyorem :D Hadi... İyi kitap readslamalar :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yav, he he (He, sen çok biliyon'un devamı)
Teen Fictionİçine attıklarını yazı yolu ile dışarıya vurmaya çalışan müptela insan... Mizah, aşk, geçlik, adrenalin... Mizah demiş miydim? Lise hayatı onca yıl hayal ettiklerinden farklı mı? -Sende bendensin. "Ben konuşmana dek Türk Alfabesi'nin hiçbir...