Yeni kitabın kinci duyurusu:

11.3K 716 29
                                    

Merhabalaaarrr... :) Birçoğunuz Can'ın gelişinine çok sevinmişsiniz! :) Sizin sevindiğinizi görünce bende çok sevindiiiimmm. :)

Birinci kitabımda süpriz yaparak "Can'ı" hikayeye tekrar sokacağımı belirtmiştim ve sözümü tuttum! :) Güzel bir başlangıç yaptığımı düşünüyorum. Romantik hikayelerde pek fazla mizah yazamıyorum. Çünkü romantik hikaye yazmayı beceremiyorum. Araya mizah karıştırmak bayağı bir zor oluyor...

Şimdi... Wattpat'daki mesajlarınıza veyahhuta herhangi bir iletişimizine cevap veremiyorum. Hikayeleri kaydedip, çıkıyorum.

Hem sizin sorularınız giderilsin, hemde "fragman" gibi bir şey tatmak için bir "Twitter" hesabı açtım.
Bu, hesapta kesinlikle "takip edenler, takip edilecektir" 
Ayrıca, her iki kitapta hoşunuza gittiği güzel sözleri veyahutta espirileri tweetleye bilir misiniz? Gerçekten o kadar çok merak ediyorum ki!

Örnek vermek gerekirse:

@MorRuj_Yavhehe
"Neyse... Beni içeriden çağırıyorlar zaten."
"Oğlum, sen içeriden 16 yıl önce çıkmadın mı?"  
(Örneğin bu espiriyi beğendiniz veya birkaç güzel sözü beğendiniz lütfen tweet yoluyla bana iletin! O kadar çok merak ediyorum ki...)

Cevap vermek/verememek

Sorduğunuz sorular en uzun 12 saat sonra cevaplanacak. Benim işim gereği mesajlarınızı cevaplayacak boş bir an bulamıyorum. Bu yüzden benim yerime çok yakın arkadaşım, "doğru ve net" bir şekilde cevaplayacağından emin olabilirsiniz.

Hikayeyi aklımda kurguladıktan en az 3 saat sonra fragmanı paylaşacağım. Teknolojiden bizde yararlanalım, öyle değil mi?

Öte yandan bana sormak istediğiniz kişilik sorularıda sora bilirsiniz.
BKZ: "Adı nedir?" 
         "Yaşı kaçtır?" vb. soruları arkadaşım doğru bir şekilde yanıtlayacaktır.

Twitter hesabı: Yav, he he
                            @MorRuj_Yavhehe

YORUMLARINIZA CEVAP VEREMEDİĞİM İÇİN GERÇEKTEN ÖZÜR DİLERİM. BOŞ KALDIĞIM ZATEN (ESKİSİ GİBİ) TEKER TEKER CEVAP VERECEĞİM. İYİ GÜNLER DİLERİM...

Yav, he he (He, sen çok biliyon'un devamı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin