Elimin tersine bakıyorum da, ne kadar çok insanı itmişim meğerse

5.2K 397 60
                                    

Merhabalar, facebook sayfasını beğenebilir misiniz?

Hikayenin gelişmesi için size ihtiyacım var :)

Facebook arama motoruna: "Yav, he he - Morruj" yazarak beğenebilirsiniz. (Tırnaksız)

Linki yorumda vericem, iyi okumalar :)



Bağıra bağıra yazdım seni içime

-AHMET KAYA

Okulda lavaboya gitmek kadar sıkıntılı bir olay yok. Arkadaşlarımın %80'i sigara içtiği için, lavabolar soluduğu sigara kokusuyla atmosfere ve temiz havaya adeta diss atıyor. Birde sigarası elinde kalmayınca lavabo kapılarının alt kısmından bakanlar var. Abi ne iğrenç yaratıklarsınız! Beni iki bacağımı açıp, altımda şarıl şarıl sarı bir sıvı akmasını izlerken zevk mi alıyorsunuz? Hayır, ben kendimin izlemesinden zevk almıyorum da. Birkaç dakika bekle, olmadı kapıyı tıklat! Bok mu var alttan bakıyorsun? İlla bakacak, "Acaba ne yapıyor? Sigara mı içiyor?" diye. Bu yüzden her lavaboya gittiğimde manyak gibi arkadaşlarımı da peşimden süreklerim. O kapının önünde bekleyecekler, yoksa hiçbir güç beni oraya sokamaz!

"Gaye gel, lavaboya gidelim."

"Ben mi işettirecem seni? Bir şeyi de bensiz yap!" dedi ve oturduğu sıradan yavaşça ayağa kalktı: "İlla benimle birlikte gidecek, bensiz bir şey yapamıyor!" Ensesine bir tane vurduktan sonra mırıldandım: "Sus, sıçarım ağzına."

"Lavaboya boşuna mı gidiyoruz? Oraya yap, ne yapacaksan!" dedi, gülerek. Bu kız gerçekten çok iğrenç espiriler yapmaya başladı. Hep sınav haftası yüzünden bunlar. Prensesler gibiydim, sınav haftasına girmeden önce!

"Ya susta bir yürü, bir sus!"- Küçük Nilgün- yemin ediyorum.

"Nereye?" dedi, Elçin bize bakarak.

"Boşaltım sistemimi güncellemem gerekiyor." dedim, gülümseyerek.

"İnşallah bugta kalırsın," dedi, şerefsiz. Yazıklar olsun! O kadar arkadaş diye koynumuzda gezdiriyoruz. Tam bir adım atacakken Gaye ağzında bir şeyler gevelemeye başladı: "Doğarken bugta kalmış, yoksa bu minyon kişiliğin başka bir açıklaması olamaz!" dedi, anırarak. Ha, ha, ha. Cidden çok güzel bir espri, tebrik ederim. "Bari ben uzaktayken dedikodumu yapın, be!" diyerek cevaplarını beklemeden Gaye'yi lavaboya doğru itekledim.

Pembe kapıyı açar açmaz, o tiksinç, o lanet, o iğrenç koku ile burun buruna geldik. "'Oksijensiz duman havası istiyoruz,' dediler, yaptık oldu!" karşımdaki kızın bu iğrenç esprisine gülmeli miyim sizce? Bayılacağım vallahi, bayılacağım.

"Beynine o yüzden oksijen gitmemiş," dedim, dudak büzerek. Allah'tan kızı az buçuk tanıyorum. Yoksa vallahi de kavga konusu, billahi de! Kızın ismini tam olarak hatırlayamadım fakat Serendi herhalde. Seren, espri yaptığımı zannederek gülümsedi sonra da sigara içmesine devam etti. Allah'ın cezası. Espri yapmadım, beyinsiz!

 Kabinin kapısını araladıktan sonra, huzurlu sona kavuştuummm!!!

Eğer Gaye adında gıcık bir arkadaşa sahipseniz hayat gerçekten çok zor. Geri zekalı, iki dakika sonra kapıyı yumruklamaya başladı: "Düden şelalesi mi içtin Allah'ın belası, hadi!!"

"Evet, içtim. Rafting yapmak ister misin?"

"İğrençsin, Morruj. Giderim bak!" Şerefffsiiizzz! Nereden vuracağını çok iyi bilir. Boşuna dememişler: "Düşman kör nişancıdır da, dost bilir nereden vuracağını."

 Gaye'nin bu tehditkâr sözlerine daha fazla dayanarak kabinden dışarı çıktım.

"Özlemi me dayanamadın mı, bebeğim?"

Yav, he he (He, sen çok biliyon'un devamı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin