Ajungem la kala pe întuneric, când ceilalți s-au făcut comozi de mult.
- Ah, fir-ar să fie!! strigă Emett când intrăm, și Jacks începe să râdă. Tocmai am pierdut o mie de kilți!
- Pentru ce?
- A pus pariu că dormiți în altă parte, ne informează Hanna amuzată.
Simt că mi se aprind obrajii.
- De ce-am dormi în altă parte?
Emett își pune mâinile în șolduri.
- Spune-mi că nu te-ai gândit la asta.
- Nu m-am gândit.
Khalid zâmbește, scoțându-și mantoul.
- Tu poate nu, dar el sigur s-a gândit. Îi cunosc eu mintea spurcată.
- Mă bucur că te preocupă atât de mult mintea mea, Emett! Acum poți să taci din gură?
- M-ai făcut să pierd o mie de kilți!
Val ne face semn să ne așezăm și ia o tavă de pe blatul dulapului de lemn din încăpere.
- Noi am mâncat deja, dar v-am pus deoparte sandvișuri și slănină prăjită. Ține asta, Khalid!
Mă dezbrac repede, animată de ideea unei mese pregătite de Val. Încă mai cred că e o ființă insuportabilă, dar aș angaja-o oricând ca bucătar șef.
- Ați avut o excursie plăcută? îmi șoptește Hanna cu un rânjet, când Khalid merge să mai aducă lemne.
Dau din cap afirmativ și Emett se apleacă spre noi curios.
- Ce șușotiți voi acolo?
Hanna îl pleznește peste braț, împingându-l mai încolo.
- Nu te băga în treburi de fete, Emett!
Îmi termin sandvișul în timp ce Khal se întoarce de afară cu lemnele, iar Jacks o ajută pe Valerie să prepare ceai într-o căldărușă smălțuită.
Khal se așează lângă mine pe marginea patului jos acoperit cu blănuri.
- Încă te doare genunchiul?
Încerc să nu mă dau în spectacol, dar frigul nu mi-a făcut niciun serviciu astăzi.
- Puțin, zic vag. Ar fi trebuit să cer niște alifie.
- Am luat eu. O să ne ocupăm de asta mai târziu.
Îl privesc surprinsă.
- Ai luat alifie pentru mine?
- Da.
Îmi înăbuș dorința de a tăbărî pe el chiar aici, ca să-l sufoc cu un sărut.
- Era limpede că tu o să te gândești doar la ceșcuța pentru cafea, mă tachinează el.
- Îmi faceți greață! intervine Emett scârbit. Puteți să nu mai flirtați tot timpul? Unii dintre noi sunt singuri și suferă din dragoste.
- Em, literalmente vorbeam despre o alifie.
- Nu mai vorbiți! Mă faceți să plâng.
Hanna clatină din cap, așezându-și lucrurile pe patul ei.
- Ceva nu e în regulă cu tine, Emett.
Jacks își drege glasul, atrăgând atenția.
- Deci, a observat cineva că avem doar patru paturi?
CITEȘTI
PRINȚESA STRĂINĂ. Cronicile Pierduților Vol. 3
Romance- Nu, nu e bine deloc! Pentru că nu ai spus că sunt gemeni!! mă răstesc la el panicată. - Nu sunt gemeni, spune el, privind undeva peste capul meu. - Atunci eu sunt chioară?! Seamănă ca două picături de apă! Și acum ce fac? Pentru că amândoi sunt...