Anglų kalbos mokytoja niekada nekreipdavo dėmesio į tuos, kurie plepėdavo per pamokas, todėl drąsiai galėjome pasikalbėti su Bete.
-Aš taip ir nesupratau.-Nesupratai ko?
-Kas ten nutiko.
-Kur?
-Raise, neapsimetinėk. Puikiai žinai...
-Žinau ką?
Bandžiau nukreipti pokalbį kita linkme ir atrodyti taip, lyg visai negalvočiau apie Zayn. Tačiau mintyse tik ir sukosi jo vardas...
-Man atrodo, kad tu su Zayn mezgi kažkokį slaptą romaną,- įtartinai į mane pažiūrėjo ji.
-Ką? Na jau ne!
Dirstelėjau į Zayn, kuris sėdėjo klasės gale ir šypsojosi savo kreiva šypsena. Nė neįsivaizdavau ką jis sugalvojo, tačiau tikėjausi, kad tai nėra kažkas blogo arba iškrypėliško.-Taigi, dirbsime grupėmis. Visus sugrupavau po du...- kalbėjo mokytoja, o aš tuo metu sustingau.
„ Ir kodėl visada, kai ateina naujokas, dirbame grupėmis, ką?!"- suprotestavau mintyse.
-Keila su Džeimiu, Sandra su Mišele, Maiklas su Brentu, Bernadetė su Rėjum, Raise su... Džeikobu...
Atsikvėpiau iš palengvėjimo.
-Zayn su Sem.
Nusišypsojau ir vėl atsisukau į Zayn. Jis dar nepažinojo Semės ir tai dar labiau kėlė juoką.Ji priėjo prie jo suolo ir pasakė:
-Aš būsiu geriausia partnerė kokią tik esi turėjęs.
Tyliai sukikenau.Atrodė ji tuoj jį suvalgys...
Sem buvo blondinė ir jos plaukai visada buvo supinti į dvi tvarkingas kaseles, ji turėjo žydras akis, kurias dengė apvalūs akinukai ir... nešiojo spalvotas kabes. Tokios merginos kaip ji nepatinka vaikinams. Tiesą sakant nepatinka niekam. Tačiau aš ją visada supratau ir gerbiau, pati buvau visą tai patyrusi.
Zayn susiraukė ir pažiūrėjo į mane.
-Rimtai?- perskaičiau iš jo lūpų.
Aš vėl nusišypsojau.
-Labas!- pašokau, kai netikėtai išgirdau Džeikobo balsą už savęs.
-Daugiau niekada manęs taip negąsdink,- nusijuokiau ir susiėmiau už širdies.
-Atsiprašau, aš nenorėjau,- šyptelėjo jis ir atsisėdo šalia manęs.
-Pamiršk.
-Džiaugiuosi, kad man skyrė tave.
-Kodėl?
-Nes neskyrė Saros,- tyliai pakuždėjo jis.
Sara buvo populiariausia mūsų mokyklos mergina. Ji buvo labai graži. Juokauju, ji tik norėjo tokia būti. Bet priauginti plaukai ir blakstienos, bei tona makiažo- ne išeitis, ar ne?
-Hug me, brotha'! (Apkabink mane, broli)- sušukau ir mes stipriai apsikabinome,- pagaliau radau dar vieną savo bendramintį!
Visų klasiokų žvilgsniai atsisuko į mus. Mačiau, kaip persimaino Zayn veidas. Jis rankoje sugniaužė popieriaus lapą, pakilo nuo kėdės ir išskuodė pro klasės duris. Nesitikėjau tokios jo reakcijos. Semės veide išblėso didelė šypsena ir ji nuliūdusi drėbtelėjo ant kėdės.
-Kas jam negerai?- sumurmėjo Džeikobas sau po nosimi.
YOU ARE READING
Stepbrother
Fanfiction-Nekalbėk su manim šitaip. -Arba kas? -Arba aš paversiu tavo gyvenimą pragaru. Zayn Malik fanfiction #Wattys2015