33 Dalis

4.6K 297 3
                                    

Tai buvo eilinis kartas, kai mes su Zayn riejomės dėl smulkmenos.

-Tai buvo mano šukos, Ray, o tu jas sulaužei!

-Aš nekalta, kad jos iš kažkur atsirado mano kambaryje!

-Jei mano daiktas tavo kambaryje, tai nereiškia, kad galima jį laužyti!- piktai sušuko Zayn ir pastūmė mane.

Neišlaikiusi pusiausvyros, aš kritau ant kietų, šaltų savo kambario grindų. Jausmas buvo toks, tarytum būčiau susilaužiusi visus į įmanomus kaulus.

Zayn reikia gydytis.

-Atleisk,- susigėdęs tarė jis ir pasilenkė man padėti, o aš ištiesiau ranką ir atstūmiau jį. Staigaus impulso pagautas, jis sugriebė mano ranką, spustelėjo žemyn ir susmuko pats. Aš kvėptelėjau ir netikėtumo, o jis visu savo svoriu prispaudė mano prie grindų ir pabučiavo.

Viskas įvyko taip greitai, kad nespėjau sureaguoti.

Zayn atsitraukė iš švytinčiomis akimis pažvelgė į apstulbusį mano veidą. Juodi jo plaukai užkrito ant kaktos, skruostai užkaito. Tą akimirką, pamiršusi visus pykčius ir tai, kad jis mano brolis, teko pripažinti, jog jis karštesnis nei galėjau įsivaizduoti. Girdėjau patankėjusį jo kvėpavimą, mačiau raudonas putlias lūpas. Atsargiai, tarsi suteikdamas man galimybę pasipriešinti, jis savo tvirtu delnu suėmė mano riešą ir švelniai pabučiavo mėlynę, kurią tą vakarą paliko Konoras...

Aš tebežiopsojau netekusi žado. Nepaisant nieko, vis tiek jis buvo pats patraukliausias vyras, kurį kada nors buvau sutikusi.

Ranka perbraukęs sau per plaukus, jis vėl pasilenkė prie manęs.

-Pabučiuok mane,- paprašė žvelgdamas man į lūpas,- prašau, pabučiuok.

Per visą mano kūną pradėjo bėgioti šiurpuliukai. Jis vėl nuleido galvą, stipriai prispaudė lūpas prie manųjų, ir aš lėtai, vis dar negalėdama tuo patikėti, atsiliepiau į jo bučinį.

Kambaryje nuaidėjo tyli Zayn dejonė. Jis įspraudė koją man tarp kelių, ir aš pajutau, kaip jis vėl prisispaudė prie manęs visu kūnu. Jo ranka švelniai prilietė mano liemenį ir nuslydo šonu po mano megztiniu, lyg matuodamas liemens apimtį. Zayn sekundėlei atsitraukė, aš rankomis apkabinau jo kaklą, koja apsivijau jo koją.

Jaučiaus... nuostabiai. Jo svoris, jo odos kvapas, jo plaukai, lūpos prie manųjų, balsas, gilus kvėpavimas- viskas buvo tobula. Tokio puikaus jausmo nepatyriau jau nežinia kiek laiko.

Jei tik jis galėtų būti mano...

Zayn atsiplėšė nuo mano lūpų ir leisdamasis žemyn išbučiavo kaklą.

-Tu nuostabi,- sumurmėjo jis,- tu nuostabi.

Aš pažvelgiau į jo tamsiai rudas akis.

-Aš tau nepatinku. Tu vis dar nekenti manęs dėl šukų,- priminiau ir susiraukiau dėl to, kaip tai kvailai nuskambėjo.

-Klysti. Tu man pernelyg smarkiai patinki. Labiau nei turėtum.

Zayn vėl pabučiavo mane, o pastarieji žodžiai vis kartojosi mano galvoje.

Jis. Mano .Įbrolis .Aš .Jam .Patinku .

Staiga Zayn atsitraukė nuo manęs, o jo veidas staiga persimainė į šaltą ir bejausmį, akyse užgeso liepsna. Jis sumirksėjo, lyg pabudęs iš miego ir atsikėlė nuo grindų. Baiminausi, kad daugiau to nenutiks ir man neteks pajusti nieko panašaus.

-Raise,- jis tyliai ištarė,- tu... tu mano sesė.

Tikriausiai tai buvo pirmas kartas, kai jis pavadino mane sese ir tai nebuvo taip malonu kaip tikėjausi. Tai buvo liūdna ir graudu.

Jis susiėmė už galvos, lyg suvokdamas kokį baisų dalyką ką tik iškrėtė ir išėjo iš kambario, palikdamas mane vieną gulėti ant grindų.

StepbrotherWhere stories live. Discover now