22 Dalis

4.6K 308 3
                                    

Sky. Ji buvo viena iš populiariausių merginų mokykloje. Antra po Saros. Tiesą sakant jos su Sara buvo geriausios draugės. Niekada nebūčiau pagalvojusi, kad ji taip šlykščiai galėtų išduoti savo geriausią draugę. Bet... Jos abi to nusipelnė. Buvau ir esu pats didžiausias jų pajuokos objektas. Dabar metas joms.

-Sky..,- tyliai pasakiau.

-Tu,- tarė ji ir išdidžiai nužvelgė mane.

Nežinojau ką daryti toliau. Viskas... Ji sužinos apie tai, kad Zayn mano brolis ir visiems išpasakos. Man galas...

-Erm... Zayn, ką čia veikia ta..,- nebaigė ji.

-Nagi, tęsk, kas ji tokia?- paragino Zayn.

Aš nervingai žaidžiau savo pirštais.

-Skaisčioji Magdalena,- ji lėtai ištarė žodžius, lyg pasimėgaudama, tada pažvelgė į mane ir pašaipiai nusišypsojo.

-Na, brangioji, ji nebe skaisčioji Magdalena nuo šiandien,- pasakė Zayn ir priėjęs prie manęs, apkabino per pečius.

-Ar ne, Raise?- paklausė jis ir pažvelgė į mane su maža klastinga šypsenėle veide.

Nesupratau ką jis sugalvojo, bet tai nebuvo labai gera mintis.

Sky veidas persikreipė.

-K-ką tu turi galvoje?- ji paklausė pasimetusi.

-Na, tai, kad aš turiu kitą. Ir ji yra ta pati skaisčioji Magdalena.

Nejučia nusišypsojau. Tai skambėjo taip juokingai iš Zayn lūpų.

-Tu mane meti?- apsiašarojusi paklausė Sky.

-O tu dar nesupratai?- pašaipiai nusijuokė Zayn.

Na, tai buvo šiek tiek žiauroka. Man pagailo Sky, bet tuo pačiu aš norėjau jai atkeršyti už viską, ką ji man yra padariusi.

-A-aš netikiu, kas tu galėtum draugauti su tokia netikusia kale kaip Raise.

-Tai kaip man tau įrodyti?

-N-nežinau, pabučiuok ją.

Tą akimirką visos mano galūnės apšalo. Negalėjau pajudėti. Nežinojau dėl ko labiau nerimauju: dėl to, kad man teks bučiuotis su Zayn ar dėl to, kad aš gali jį užkrėsti. Vis tiek, nemaniau, kad tai gera mintis, nes tikrai neketinau bučiuotis su tuo subingalviu. Nė už ką.

StepbrotherWhere stories live. Discover now