🤍 Nemeczek:
Wspólnie będziecie wychowywać i dbać o Wasze dzieci.
Tak że spokojnie Cię wyręczy w obowiązkach, gdy będziesz zmęczona...
🧡 Boka:
Hehe, gdy będzie w domu, to ON ich będzie szkolił i decydował o większości XD
Załatwi Ci opiekunkę do dzieci, byś zbytnio się nie przemęczała i w spokoju zajęła się domem.
Często w nocy będzie im opowiadał ciekawe historyjki przed snem :)
💙 Czele:
Ogólnie to będzie pomagał i czasami zostanie z nimi sam, gdy Ty wyjdziesz z przyjaciółkami do cukierni.
Jedynie, gdy będzie projektował ubrania w domowym atelier, to zechce pracować w spokoju i poprosi, byś dopilnowała, by mu dzieci nie przeszkadzały, bo mogą jeszcze coś zniszczyć :)
💛 Gereb:
Czasami tak, i ograniczy się to do opowiadania bajek na dobranoc, czy jakimiś drobnymi grami, parę razy ich przypilnuje i ukołysze do snu :)
Ale na więcej nie licz, uzna, że skoro macie w domu conajmniej sześć służących, w tym kucharkę i opiekunkę do dzieci, a także lokaja, to nie musi się wysilać XD
Poza tym to trochę pracocholik, więc...
💚 Czonakosz:
Będzie się starał, ale zawsze wyjdzie to tak, że zacznie się z nimi wygłupiać, wskutek czego nieraz niemal cały dom będzie do posprzątania...
Raz, gdy zechcesz wyjść z koleżankami to zorganizuje grę w piłkę w salonie, gdzie zostaną wybite dwa okna, a innym razem wpadnie na pomysł, by nauczyć Wasze dzieci gonić dziki kijem XD
Tak że jeśli już ma Ci pomagać, to pod Twoim okiem :)
💜 Barabasz:
To oczywiste...
Że nie XD
Nooo, nie tak do końca :)Jako nauczyciel często wracał z pracy wkurzony, a w domu narzekał na uczniów, gdy oceniał ich kartkówki i sprawdziany...
Nieraz dało się słyszeć z jego prywatnego gabinetu, że taki i taki to ostatni debil, innego że zostawi na weekend w kozie, a jeszcze jeden za karę dostanie linijką po łapach...
Jednak potrafił spędzać czas z dziećmi, ucząc ich różnych rzeczy, jak i pomagał w nauce :)
❤🖤 Młodszy z braci Pastorów:
Będzie, czego się po nim nie spodziewałaś.
Często je zabierze na spacer czy do cukierni na pyszności.
Oczywiście, przyłapiesz go na tym jak ich uczy różnych rzeczy: jak przywalić komuś z pięści, jak podstawić nogę, jak się włamać do Ogrodu Botanicznego, jak dopiec nauczycielowi, a także, jak prawidłowo zrobić Einstand — tradycja rodzinna musi być XD
🖤❤ Starszy z braci Pastorów:
Niezbyt...
Co prawda będzie je zabierać na spacery, jak już trochę podrosną, jak i ich uczyć pożytecznych rzeczy, jako szeryf pokaże im jak się strzela z rewolweru do butelek, czy nauczy rzucać nożem, nie wspominając o tym, że wyszkoli ich na niezłych bokserów ( Na szczęście nie damskich XD).
Czasami się zdarzy że ich na chwilę przypilnuje, czy położy do łóżka spać...
❤ Feri Acz:
Wasze dzieci będą uczestniczyć w wyprawach, dlatego też Feri jak najbardziej będzie się nimi zajmował, a nawet się z nimi bawił :)
Gdy będziesz zmęczona, to wyręczy Cię w obowiązkach i utuli do snu dzieciaki.
Ale to syna będzie niestety rozpieszczał najbardziej ;)
CZYTASZ
☆☆☆ Preferencje☆☆☆
RandomPreferencje ChZPB, czyli ożywiamy fandom!♡ Chcecie się przenieść w inny wymiar? Jeśli tak, to te Prefki są idealne dla Was<3 Uwaga! Akcja będzie się toczyć zgodnie z oryginalną książką, czyli pod koniec XIX wieku, aleeee.... Czasem zdarzy mi się c...