🤍 Nemeczek:
Wyleje przez przypadek gulasz na Twoją nielubianą ciotkę.
Podczas kolacji, kiedy niektórzy byli już wstawieni, poprosili go, by poopowiadał o tej bijatyce, gdzie powalił wodza przeciwników.
Nemeczek się zgodził i opowiadał jak było, mocno przy tym gestykulując.W pewnym momencie tak się zamachnął, demonstrując jak niektórzy walczyli, że strącił talerz z gulaszem na Twoją ciotkę, która przez cały czas marudziła, że to jej się nie podoba, to zupa za słona itp.
Natychmiast ją przeprosił, ona zaczęła lament, jak teraz wygląda i zabrała się stamtąd.
Nie było tak źle - Twój tata i wujek powiedzieli, że bardzo dobrze zrobił i teraz nikt już nie będzie im truł d**y na uroczystości i nie muszą lać wódki pod stołem XD🧡 Boka:
Ogra kilku gości w karty.
To było dość duże przyjęcie - Twój tata świętował 50 urodziny i zaprosił wiele gości, w tym Twojego chłopaka.
Boka, poważny, oczytany i lubiący wojenne historie i strategie, wypadł bardzo dobrze, wpasowując się w towarzystwo dorosłych.
Nagle, kiedy już poszło kilka butelek, jeden z facetów zaproponował partyjkę pokera.
Bokę też zaprosił do gry, myśląc że taki młody chłopak będzie łatwym celem do ogrania, i straci kieszonkowe.Po jakimś czasie jemu i innym zrzedły miny, kiedy zostali przy stoliku oskubani do zera i pożałowali że go zlekceważyli XD
A Twój tata był zadowolony, kiedy Boka oznajmił że wygrał setki forintów, i powiedział, że będzie wspaniałym zięciem 😄
💙 Czele:
Będzie naśladował jednego z gości i coś pójdzie nie tak...
To była rocznica ślubu Twoich rodziców i świętowaliście ją w drogiej restauracji z salą balową. Twój ukochany wraz z rodziną także zostali zaproszeni. Było elegancko, wykwintne jedzenie i tańce.
Czele w pewnym momencie zapatrzył się na starszych od niego dżentelmenów, którzy palili cygara i postanowił, że zachowa się tak samo i zaczną go traktować jako bardziej dorosłego.
Niestety, gdy tylko odpalił cygaro, i zaciągnął się dwa razy, zaczął się okropnie dusić i kaszleć, co zwróciło uwagę innych.
Elegant był nieco zawstydzony, a Twój i jego tata powiedzieli mu, że cygara może palić, kiedy będzie już pełnoletni 😃
💛 Gereb:
Niechcący przyzna się, że zdradził Plac, i dostanie ochrzan od ojca:)
Jego rodzice urządzali przyjęcie w domu, byłaś tam też Ty z rodziną i wielu innych gości.
Gereb wdał się w dyskusję z jednym młodym adwokatem, gdzie tamten zastanawiał się nad przejściem do innej kancelarii, i czy to będzie honorowe.
Ten palnie, że zawsze może spróbować i sprawdzić jak tam się pracuje i ostatecznie zdecydować. Doda, że on kiedyś zrobił podobnie, tyle że chciał zostać członkiem innej drużyny do której należał, tylko, żeby uważał aby nikt go na tym nie przyłapał...
Zapewne by dokończył, ale jego wypowiedź usłyszał jego ojciec i się wkurzył że go okłamał, a jego koledzy powinni się wtedy na Placu przyznać, jak było naprawdę.
A Tobie powiedział, że jak zauważysz że on coś kombinuje, to masz mu donieść i on już Deżo
naprostuje🤣
CZYTASZ
☆☆☆ Preferencje☆☆☆
AcakPreferencje ChZPB, czyli ożywiamy fandom!♡ Chcecie się przenieść w inny wymiar? Jeśli tak, to te Prefki są idealne dla Was<3 Uwaga! Akcja będzie się toczyć zgodnie z oryginalną książką, czyli pod koniec XIX wieku, aleeee.... Czasem zdarzy mi się c...