Jego reakcja na: "Musimy poważnie porozmawiać"

378 17 143
                                    


Pomysł od Never_Ending_Story07

🤍 Nemeczek:

Zrobi się nieco blady, bo pomyśli że coś przeskrobał, o czymś zapomniał, albo że dzieje się coś  złego.

— Aniołku, ale nie jesteś na mnie pogniewana? — spyta z nadzieją w oczach😇😊

🧡 Boka:

Spoważnieje jeszcze bardziej niż zazwyczaj i zmierzy Cię wzrokiem od stóp do głów, i będzie chciał coś wyczytać z twoich oczu🥰

— Dobrze, kochanie. Zaraz porozmawiamy, tylko znajdę jakieś odpowiednie miejsce... — delikatnie się uśmiechnie, weźmie za rękę i pociągnie za sobą.

—Zatem słucham cię uważnie...

💙 Czele:

Będzie zaskoczony i trochę zasmucony, nie wiedzieć dlaczego...

— Perełko, tylko mnie nie strasz, co takiego się stało? Czy zrobiłem coś źle?

💛 Gereb:

Jego mina będzie warta wypowiedzianych słów, bo najpierw zrobi wielkie oczy ze zdziwienia, a potem się przestraszy XD

— Ja rozumiem, że gadałem ostatnio o Boce i jego planach, przysięgam, już więcej nie będę, nie złość się, błagaaaam...

💚 Czonakosz:

Akurat się z czegoś śmiał, kiedy mu to oznajmiłaś.
Był mocno zaskoczony, i podrapał się po głowie.

— Myszko, ale chyba nie chcesz  mi zabronić zażywać tabaki? Prooooszę cię, wiesz dobrze, że nie mogę bez tego żyć...

💜 Barabasz:

Zareaguje dość dziwnie:

— Co? Ale po co? Czy coś się stało? Błagam, tylko nie rób mi wyrzutów o Kolnaya, przestanę o nim gadać...

❤🖤 Młodszy z braci Pastorów:
Zrobi wielkie oczy i jego pierwsza myśl będzie taka:

— Oho, chyba wyszło na jaw, że nie przestałem robić Einstand...

🖤❤ Starszy z braci Pastorów:

Wyraz jego twarzy będzie tak samo ponury jak kiedyś, kiedy jeszcze razem nie byliście.

— W porządku, porozmawiajmy — mruknie cicho i zachęci Cię, byście usiedli razem na pobliskiej ławce.

Jeśli masz mu coś do zarzucenia, on oczywiście się do tego nie przyzna XD

❤ Feri Acz:

Feri, jak to Feri, odpowie w swoim stylu:

— Oczywiście, ślicznotko. Jeśli mamy omawiać nasz ślub i miesiąc miodowy, to jestem jak najbardziej za — powie to uśmiechając się uwodzicielsko.

Kiedy jednak dostrzeże, że sprawa jest naprawdę poważna, przeprosi, wysłucha i znajdzie jak najlepsze rozwiązanie problemu :)

☆☆☆ Preferencje☆☆☆Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz