Jego reakcja, gdy mu powiesz o ciąży

556 17 50
                                    


🤍 Nemeczek:

Ucieszy się i pocałuje, a następnie aż podskoczy z radości

— Taki jestem szczęśliwy, niedługo się przeprowadzamy z naszego mieszkania do nowego domu, blisko kliniki, tak że nie musisz się o nic martwić. Będę się tobą opiekować najlepiej jak potrafię...

🧡 Boka:

On się tego domyślił, zanim ty na dobre zdałaś sobie z tego sprawę, ale udał zaskoczenie, by nie psuć Ci niespodzianki.

— To cudownie, kochanie! Chodź no do mnie, niech cię porządnie uściskam — powiedział i rozchylił ramiona, byś się przytuliła, a potem czule pocałował

— Wiedziałem... — pomyślał, gdy tak staliście wtuleni w siebie...

💙 Czele:

Zachwyci się, i uspokoi, ponieważ się ostatnio zamartwiał tym, że jesteś osłabiona i Ci niedobrze.

— Naprawdę? Tak się cieszę, będziemy mieli dziecko! — wykrzyknie z emocji — A już się bałem... Nieważne, od teraz leżysz i pachniesz, perełko, a ja zaprojektuję dla ciebie nowe, śliczne suknie🥰

💛 Gereb:

Oznajmisz mu to, gdy będzie pił kawę, i tak go ta nowina zaskoczy, że upuści filiżankę.

— Ciąża? Czyli co, zostanę ojcem? Nie wierzę! — aż złapie się za głowę, ale zaraz poderwie Cię z miejsca, okręci wkoło i gorąco pocałuje — Jestem taki szczęśliwy, a naszemu dziecku nic nie zabraknie, obiecuję...

💚 Czonakosz:

Spojrzy na Ciebie z dziwną miną, i na początku to do niego nie dotrze.

— W czym jesteś?
— W ciąży, w trzecim miesiącu — odpowiedziałaś.
— Czyli co?
— Zostaniesz ojcem, za pół roku, tabakarzu jeden! — przywołałaś go do porządku, i wtedy zatrybił...

Zagwiżdże z całych sił, uściska Cię i wycałuje.

A potem wybiegnie na zewnątrz, z wrzaskiem:
— Hokus pokus, czary mary, za pół roku będę starym!!!XD

💜 Barabasz:

Ucieszy się i to bardzo, przytuli Cię mocno i da buziaka.

— To jedna z najwspanialszych wiadomości, jesteś cudowna! A teraz wybacz lecę się pochwalić Kolnayowi, że będzie chrzestnym! Może mnie nie być, w końcu, taką nowinę trzeba opić... XD

❤🖤 Młodszy z braci Pastorów:

Spojrzy na Ciebie z niedowierzaniem, ale uśmiechnięty od ucha do ucha.

— Będziemy mieli dziecko? Super! Udało mi się, i to jak szybko! — krzyknie, a później Cię porządnie wyściska — Już nie mogę się doczekać, aż go wszystkiego nauczę, jak się bić i robić Einstand, tradycja musi być...

— Jeszcze raz usłyszę Einstand, to... — zaczęłaś, ale przerwał Ci w pół zdania.
— Einstand, kocico, wyskakuj z ubrań, trzeba świętować 🤣🤣🤣

🖤❤ Starszy z braci Pastorów:

Uniesie jedną brew do góry, i pomyśli trochę...

— Na pewno? Kiedyś też ci było niedobrze z rana, a to dlatego, że cały czas chodziłaś w za ciasnym gorsecie, nawet w nim spałaś i jeszcze jadłaś po nocach...
— Ale teraz, jak zauważyłeś, rzadko mam na sobie gorset, zwłasza w nocy — odpowiedziałaś i dodałaś, że masz też inne objawy.
— To w takim razie bardzo się cieszę, oby to był syn i wdał się we mnie — uśmiechnął się, po czym mocno przytulił.

❤ Feri Acz:

Trochę się zdziwi, i będzie miał kilka ciekawych wątpliwości ;)

— Ale jak to? Tak szybko? Nic to, nieważne. Będę tatą! — wrzaśnie na cały dom, a potem Cię wycałuje — Ślicznotko ty moja, już się nie mogę doczekać, jak będziesz pięknie wyglądać z brzuszkiem... Kocham Cię najmocniej na świecie! Aha, jeszcze jedno pytanie, mianowicie, czy w ciąży można? 😏😏😏

☆☆☆ Preferencje☆☆☆Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz