Co zrobi gdy zauważy że płaczesz?

573 20 46
                                    

Pomysł od W3irdKido💝

🤍 Nemeczek:

Od razu do Ciebie podejdzie, obejmie ramieniem i powie, byś nie płakała, bo i on zacznie.

Oczywiście będzie Cię pocieszał do skutku:)

🧡 Boka:

Zapyta łagodnie, dlaczego płaczesz, a po uzyskaniu odpowiedzi, przytulił mocno i pocałował w czoło.

— Kochanie, nie ma takiego problemu, z którym sobie nie poradzimy, na mnie możesz liczyć...

💙 Czele:

Bardzo się zmartwi, i sam o mało się nie rozpłacze.
— Co się stało perełko? Powiedz, jak mogę ci
pomóc? — zapyta, a potem weźmie Cię w ramiona i nie puści przez dłuuugi czas.

💛 Gereb:

Zaniepokoi się, czy przypadkiem nie płaczesz przez niego, i od razu znajdzie się przy Tobie.

— Słoneczko, nie bądź smutna, proszę, zrobię co zechcesz, tylko nie płacz...

💚 Czonakosz:

Taki widok jest dla niego rzadki, więc też spoważnieje.

Od razu mocno Cię przytuli, pogłaszcze po głowie i spyta cicho, co się stało

💜 Barabasz:

Spanikuje, bo nie będzie wiedział co robić, ale ostatecznie mocno Cię obejmie i zapyta o powód, dla którego płaczesz.

❤🖤 Młodszy z braci Pastorów:

Stanie jak wryty, i będzie się zastanawiał, co ma zrobić.

— Koteczku ty mój, nie strasz mnie, co się stało? Mów mi tu zaraz, bo aż się zaczynam bać...
Ale podejdzie do Ciebie i mocno przytuli :)

🖤❤ Starszy z braci Pastorów:

Będzie chciał Cię pocieszyć, ale mu nie wyjdzie.

— Laleczko, pamiętaj że nie tylko złość piękności szkodzi, płacz też...

Zaraz jednak się opamięta i przeprosi. A także weźmie Cię w ramiona bardzo, bardzo mocno. I zapowie, że jeśli płaczesz przez kogoś, to mu nogi z d*** powyrywa

❤ Feri Acz:

Zacznie Cię do siebie tulić jak małą dziewczynkę i szeptać czułe słówka. I oczywiście Cię pocałuje :)

Będzie to robić tak długo, aż Twój humor się poprawi...

☆☆☆ Preferencje☆☆☆Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz