Uszyłaś sobie sukienkę i mu się w niej zaprezentowałaś, a wyglądała ona niemal dosłownie tak:
🤍 Nemeczek:
Zamarł na Twój widok. Po chwili odezwał się zmartwionym głosem:
— Y/N? Tylko mi nie mów, że ktoś umarł...
Przyjmij moje najszczersze kondolencje i wyrazy współczucia...Ale gdy dowiedział się, że żadna tragedia nie miała miejsca, a tę sukienkę uszyłaś sama, to pochwalił Twoje zdolności, ale dodał, że w pastelowych kolorach jest Ci o wiele ładniej, bo tak jesteś zbyt mroczna...
🧡 Boka:
Też coś mruknie o pogrzebie, ale potem zlustruje Cię dokładnie od stóp do głów.
— Kochanie, do twarzy ci w czerni, wyglądasz bardzo poważnie i elegancko. A skoro umiesz tak dobrze szyć...
Czy byłabyś tak uprzejma i wykonała dodatkową chorągiew dla naszego Placu? Postanowiłem ulepszyć ten starszy model...😉
💙 Czele:
Zacznie Cię komplementować w stylu:
— Perełko, wyglądasz ślicznie w tym wiktoriańskim stylu, angielskie panienki mogłyby ci jedynie zazdrościć...
No i szyjesz lepiej od mojej siostry😆
💛 Gereb:
Odrobinkę się przerazi.
— Słoneczko ty moje, tym razem po zaćmieniu, czyżbym coś przeskrobał?
Błagam, nie strasz mnie...Gdy jednak mu wyjaśniłaś co i jak, ulżyło mu i pochwalił Cię za zdolności:)
💚 Czonakosz:
Z początku pomyśli, że przedawkował tabakę, i chcesz go przestraszyć.
Ale uzna, że w takim wydaniu podobasz mu się równie bardzo jak w innych :)— Jestem szczęściarzem, teraz już mogę umierać, skoro wiem, jak wystąpisz na moim pogrzebie... XD
💜 Barabasz:
Lubi Cię w podobnych kreacjach ( patrz rozdział o jego ulubionym stroju), więc jak najbardziej mu się to spodoba, i to, że potrafisz tak pięknie szyć.
— Ale... Czyżby ta twoja nauczycielka, stara panna, co tak się uniosła gdy wyznawałem ci uczucia pod szkołą, poszła do Bozi? Świeć Panie nad jej duszą... 🤣
❤🖤 Młodszy z braci Pastorów:
Spodoba mu się, a jak🙂
— No no, wyglądasz jak rasowa kocica, robisz wrażenie w tym mroooocznym wydaniu...
Teraz możemy razem robić Einstand, ja straszę, a twoja śliczna suknia przypomina, co się z nim stanie, jak nie odda kulek...— Pastor, miałeś z tym skończyć!
— Ups... Ja tylko tak żartowałem...🤭🖤❤ Starszy z braci Pastorów:
O dziwo, jak nie on, jego twarz przybierze nieoczekiwany wyraz, a potem padnie przed Tobą na kolana.
— Y/N, wybacz! Nie wiem co zrobiłem, przysięgam że tamtego gościa tylko trochę poturbowałem, bo na ciebie za bardzo się patrzył i usłyszałem, co o tobie mówi... A teraz on przeze mnie nie żyje...
Po chwili, gdy już wiedział wszystko, odetchnął z ulgą.
Powiedział że wyglądasz rewelacyjnie, i zapowiedział, że razem zrobicie niemałe wrażenie na spacerze po mieście, i na ten czas będzie mieć dla żartu tak ponurą minę jak kiedyś...❤ Feri Acz:
Z początku Cię nie pozna w tym kolorze😉
— Ślicznotko, wybacz, ale jestem tak przyzwyczajony do tego, że zawsze nosisz czerwone sukienki, że nie wyobrażałem sobie Ciebie w innym kolorze...
Oczywiście wyglądasz pięknie, idealna na wieczór w Ogrodzie Botanicznym...
CZYTASZ
☆☆☆ Preferencje☆☆☆
AléatoirePreferencje ChZPB, czyli ożywiamy fandom!♡ Chcecie się przenieść w inny wymiar? Jeśli tak, to te Prefki są idealne dla Was<3 Uwaga! Akcja będzie się toczyć zgodnie z oryginalną książką, czyli pod koniec XIX wieku, aleeee.... Czasem zdarzy mi się c...