Jak zareaguje, gdy będziesz mieć zachcianki w środku nocy?

463 17 10
                                    

🤍 Nemeczek:

— Mmmm, tak, już wstaję... — mruknął, i ruszył do kuchni. Potem przygotował dla Ciebie to, o co go prosiłaś.

Na następny dzień przyniesie tabletki na zahamowanie apetytu, tłumacząc to tym, że pracując w szpitalu musj być wyspany :)

🧡 Boka:

On się do tego przygotuje, i koło łóżka zawsze będziesz miała przekąski i owoce.

Kiedy jednak wpadniesz na pomysł, że chcesz gulaszu czy czegoś, to się odrobinę zirytuje😄
Nachyli się do Twojego brzuszka i powie:

— Mały żołnierzu, posiłki jadamy o określonych porach, nie marudź i daj się mamie wyspać, to jest rozkaz!

O dziwo, już więcej zachcianek nie miałaś XD

💙 Czele:

— Perełko, wybacz, ja nie potrafię gotować, jeszcze cię otruję — powiedział, wyrwany ze snu — Nie gniewaj się, wynagrodzę ci to z samego rana...

Zdałaś sobie sprawę że przesadzasz i panowałaś nad takimi zachciankami :)

💛 Gereb:

Popatrzy na Ciebie, jakbyś się z choinki urwała.

— Słoneczko, czy ty pamiętasz, że mamy w domu służbę? Ja tu do pracy rano wstaję...

💚 Czonakosz:

Obudzi się i powie, że zaraz przyniesie.
Oczywiście, po drodze wciągnie tabakę i wychyli jedno piwko, a potem sam wszama to, co miał Ci przynieść...

Na szczęście, gdy już wrócił do łóżka, to Ty smacznie spałaś😀

💜 Barabasz:

— Czego mnie budzisz po nocy? Co to, trening przed wstawaniem do dziecka czy jak? Na to będzie czas, gdy ono się urodzi, nie wiedziałem, że można tak wybrzydzać... Ludzie, ratujcie mnie, bo oszaleję!!!

Po tych słowach stwierdziłaś, że musisz się za niego ostro wziąć i wychować co poskutkowało wieeelką awanturą...

❤🖤 Młodszy z braci Pastorów:

Gdy uda Ci się go dobudzić, to zacznie coś mamrotać, że jak się ten dzieciak w brzuchu nie uspokoi, to już on znajdzie sposób, by zrobić mu Einstand XD

Ale ostatecznie przyniesie Ci to co chcesz, a potem to on Tobie nie da spać, bo będzie się przewracał z boku na bok😃

🖤❤ Starszy z braci Pastorów:

Od razu zapyta, co będzie z tego miał XD

— Zadowoloną żonę i spokojne dziecko — odpowiedziałaś.
— No dobra, niech będzie, ale mnie też się coś należy, poza tym to twój obowiązek...

❤ Feri Acz:

Krótko i na temat:
Obudzisz go, mówiąc że masz ochotę na lody.

— Ślicznotko, to się doskonale składa, bo ja też😏😏😏

Ale tak to będzie spełniać Twoje zachcianki, oczywiście w miarę możliwości :)

☆☆☆ Preferencje☆☆☆Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz