Pomysł od 8lady8maja8
Zaznaczam, że zastaniecie go tylko bez koszuli, nic więcej😏😏😏
🤍 Nemeczek:
Ogromnie się zawstydzi i będzie się starał zasłonić koszulą, którą miał naszykowaną do ubrania.
Oczywiście przeprosiłaś go i wyszłaś, by w spokoju się ubrał. A on zaczął rozmyślać, czy czasem nie jest dla Ciebie przypadkiem za chudy...
— Chyba muszę się bardziej starać na zajęciach wychowania fizycznego, i pogadam z Czonakoszem, on pewnie zna dużo ćwiczeń, jak zyskać nieco masy...
🧡 Boka:
Weszłaś znienacka do jego pokoju, i zaniemówiłaś na taki widok i lekko zarumieniłaś.
Oczywiście Twoja reakcja bardzo przypadła mu do gustu, poprosił Cię, byś weszła do środka i przymknęła drzwi, by nikt w domu nie zorientował się, w jakiej sytuacji go zastałaś ;)Spokojnie się ubierze, i kątem oka Cię będzie obserwować.
— Chyba Y/N się taki widok podoba, potem zapytam, czy właśnie tak sobie mnie wyobrażała... I chętnie bym ją pocałował, ale może się poczuć niezręcznie😏😏😏
💙 Czele:
Będzie trochę zakłopotany, ale nie tym, że nie ma na sobie koszuli, tylko że ktoś z domowników przypadkiem wejdzie, i Bóg jeden wie, co sobie pomyśli.
— Perełko, wybacz, muszę cię poprosić, byś zaczekała na zewnątrz. To nie potrwa długo, obiecuję... — powiedział to słodkim tonem i spodobało mu się to, jak na niego patrzyłaś :)
💛 Gereb:
Będzie nieco zaskoczony, bo podśpiewywał sobie coś pod nosem, będąc odwrócony tyłem, aż gdy Cię zauważył, wpatrywałaś się w niego z dziwnym uśmiechem XD
Nie wiedział co ma powiedzieć, więc palnął coś takiego:
— Słoneczko ty moje, i jak? Stoi przed tobą najprzystojniejszy chłopak z Placu, przyznaj, że jestem seksowny bez tej koszuli...
Szybko się jednak ubrał, i zastanawiał się czy Twój uśmiech oznaczał to, że zrobił na Tobie pozytywne wrażenie czy też za bardzo się nie popisywał XD
💚 Czonakosz:
Wprawdzie nie zastałaś go typowo podczas przebierania, ale w trakcie meczu palanta na Placu, gdy wraz z innymi dziewczynami chłopaków śledziłyście ich poczynania.
Było bardzo ciepło, więc po prostu rozebrał się do pasa, podchodząc do Ciebie i podając Ci swój sweter, byś go potrzymała.
— Myszko, wiem, że ci się podobam, nie odwracaj wzroku — powiedział to z łobuzerskim uśmiechem, i wrócił do gry.
Zaraz jednak zmuszony był się ubrać, bo Boce nie spodobało się jak obnaża się przy damach...
Ale był zadowolony, bo widział jak na niego spoglądasz i już obmyślał plan, jakby tu znowu się objawić bez górnej części garderoby😃
💜 Barabasz:
Tak jak Czonakosza nie zastałaś go typowo w trakcie przebiarania, a w całkiem zwariowanej sytuacji.
Walczył bowiem z Kolnayem na gołe klaty XDStanął jak wryty i zaczerwienił się, ale tylko na moment, bo zobaczył że się uśmiechasz i odzyskał nieco pewność siebie.
— Maleńka, przepraszam że się biliśmy, już się ubieram... Ale powiedz, że Kolnay wygląda gorzej... Ja przynajmniej nie jestem gruby...
Potem zapytał, co o nim pomyślałaś😅❤🖤 Młodszy z braci Pastorów:
W ogóle się nie krępował, tylko uśmiechnął się na Twój widok, gdy stanęłaś w drzwiach jego pokoju.
— Chodź tu i zamknij drzwi. No i przestań zasłaniać oczy, widzę jak patrzysz przez palce... Powiedz mi lepiej, jaką koszulę mam włożyć, ta czerwona, czarna, czy sweter w paski, jak zwykle...
Był bardzo zadowolony, jak obserwowałaś go ukradkiem i pomyślał, co by to było, gdybyś weszła do pokoju tak pięć minut wcześniej, gdy dopiero zaczynał się ubierać 😏😏😏
🖤❤ Starszy z braci Pastorów:
Na Twój widok poruszył dwuznacznie brwiami, i wciągnął Cię do pokoju, zamykając drzwi na klucz.
— Laleczko, jesteś cudna jak się rumienisz. Ale chyba zauważyłaś, że ja nie mam się czego wstydzić...
Uważaj, bo spodnie też będę przebierał...Ty jednak odwróciłaś się, i musiałaś stać z zamkniętymi oczami, bo byłaś przodem do lustra i wszystko w nim mogłaś zobaczyć😏
Po chwili powiedział Ci, że możesz już otworzyć oczy 😃
❤ Feri Acz:
Weszłaś do jego pokoju właśnie wtedy, gdy stał przed lustrem i napinał muskuły XD
— Oooo, witaj ślicznotko, powiedz, czy wyglądam lepiej w koszuli czy bez niej? — spytał z szerokim uśmiechem, a potem poprosił Cię, byś mu zmierzyła obwód klatki piersiowej i bicepsa, bo coś ostatnio koszule mu się kurczą XD
Potem patrzył na Ciebie gdy się ubierał, a w głowie miał niestety same brudne myśli...
CZYTASZ
☆☆☆ Preferencje☆☆☆
AléatoirePreferencje ChZPB, czyli ożywiamy fandom!♡ Chcecie się przenieść w inny wymiar? Jeśli tak, to te Prefki są idealne dla Was<3 Uwaga! Akcja będzie się toczyć zgodnie z oryginalną książką, czyli pod koniec XIX wieku, aleeee.... Czasem zdarzy mi się c...