Legenda, żeby wszystko było jasne i bez potrzeby szukania po całych prefkach :
☆ — Rozdział
○ — Jego reakcja w rozdziale
♡ — Jego reakcja na rozdział
🤍 Nemeczek:
☆ — Co zrobi gdy dowie się, że jakaś koleżanka Ci dokucza:
○ — ... A potem wspólnie obmyślicie plan, jak się jej odgryźć, co się uda...
♡ — Chyba przesadziłem ze schowaniem ubrań tej wrednej małpy, gdy dziewczyny miały lekcję baletu, bo gdy wyszła na ulicę w stroju do ćwiczeń, to ją finalnie zamknęli w zakładzie...
Ale czego się nie robi dla ukochanej!
🧡 Boka:
☆ — Jego reakcja, gdy umalujesz usta czerwoną szminką:
○ — ... Nakaże ci to natychmiast zmyć. Uargumentuje to tym, że nie będziesz mogła go całować...
♡ — Co za bzdury, wręcz przeciwnie! Moja ukochana wyglądałaby tak kusząco, że pocałowałbym ją od razu...
💙 Czele:
☆ — Jego reakcja, gdy wejdzie Ci podczas przebierania
○ — ... Perełko, może kogoś zawołam? Nie chcę by ktoś pomyślał, że robię coś niestosownego...
♡ — Nie zrobiłbym nic niestosownego, ale pocałowałbym ją dłuuuugo i namiętnie!
💛 Gereb:
☆ — Wasza wyprawa do nawiedzonego domu
○ — ...Gdy coś zastukało, to wrzasnął na cały głos: "O matko, co to było?! Nie oglądaj się za siebie, tylko uciekaj!"
♡ — Nieprawda! Ja wcale nie jestem taki strachliwy, zapytajcie się Boki, Nemeczka, Związku Zbieraczy Kitu, a nawet Feriego Acza!
💚 Czonakosz:
☆ — Co pomyślał, kiedy zobaczył Cię po raz pierwszy
○ — ... Albo przedawkowałem tabakę, albo przede mną stoi moja przyszła żona!
♡ — Po pierwsze, to nigdy nie przedawkowałem tabaki, a po drugie to jest właśnie miłość od pierwszego wejrzenia!
💜 Barabasz:
☆ — Jego reakcja na to, że masz okres
○ — ... Co to jest okres???
♡ — Protestuję! Nie jestem aż tak głupi! Dobrze wiem, że to taki czas, kiedy moja ukochana jest gorsza od Kolnaya, i tylko bym czekoladę i ciastka jej przynosił...
❤🖤 Młodszy z braci Pastorów:
☆ — Jego sen z Tobą w roli głównej
○ — ... Zmienił się w lalkę niczym M3gan, i tak poszedł z Tobą do szkoły...
♡ — Ale że Einstandu w tym śnie nie zrobiłem? Jak to dobrze, że się szybko obudziłem...
🖤❤ Starszy z braci Pastorów:
☆ — Jego ulubiony moment Waszej randki
○ — ... Nie protestowałaś, gdy przesunął dłoń z Twojej talii trochę wyżej...
♡ — Hmmm... Tak, ale to był dopiero początek udanej randki...
❤ Feri Acz:
☆ — Wasza noc poślubna
○ — ... Do waszego łóżka go przyniosą, bo się skubany schleje. Tak wygląda chęć pojedynkowania z dalekim krewnym z Rosji...
♡ — Że co?! Ja miałbym się pojedynkować z Rosjaninem na picie na własnym ślubie, i mając w perspektywie taką idealną noc? W życiu, za długo na to czekałem!
☆☆☆
Już tylko setny przed nami, błagam, dajcie mi czas na napisanie go, ja tu na komentarze nie daję rady wyrobić, ale oczywiście cieszę się z każdego🥰❤
Miłego wieczoru <3
CZYTASZ
☆☆☆ Preferencje☆☆☆
DiversosPreferencje ChZPB, czyli ożywiamy fandom!♡ Chcecie się przenieść w inny wymiar? Jeśli tak, to te Prefki są idealne dla Was<3 Uwaga! Akcja będzie się toczyć zgodnie z oryginalną książką, czyli pod koniec XIX wieku, aleeee.... Czasem zdarzy mi się c...