Na początek, zanim przejdziemy do sedna sprawy, proponuję oficjalne przedstawienie postaci:☆ Pauline — dziewczyna z XXI wieku, mająca romantyczną realcję z dowódcą, sporo pomysłów, oraz założycielka żeńskiej drużyny.
☆ Klara — blondynka pochodząca z Niemiec, przyjaciółka generała i całej reszty, mająca pewną wiedzę w pewnym temacie...
☆ Emilia — siostra bliźniaczka Janosza, rozwinie skrzydła i czasem się z nim posprzecza.
☆ Domi — kuzynka Czonakosza, która złapie też kontakt z ekipą niedawno pokonanej drużyny przeciwnej.
☆ Rózsa — zwariowana panienka, co to ustawi dwóch największych kłócących się w ekipie i polubi się z elegantem.
☆ Norma — platynowowłosa blondynka z dalekich stron i dziewczyna Feriego, ale też trzymająca się z pozostałymi.
☆ Antoni — detektyw i przedstawiciel prawa, przebierający się czasem za listonosza dla niepoznaki.
Oraz...
Prawdziwe zło, czyli:● Veronique, aka Sherri Cherry — francuzka, artystka ze spalonego teatru, to jest, trupy teatralnej, a grać umie przede wszystkim na nerwach, wspomagana przez dwóch towarzyszy:
● Herr T. Silber — tajemniczy, bezwzględny niemiecki przekręciarz.
● Ivan Yebiewdenko — rosyjski cyrkowiec, klaun i miłośnik mocnych trunków, zwany niekiedy Bestią ze Wschodu...
Mam nadzieję, że cytaty z serialu
(wypowiadane głównie przez ChZPB i CK) się wpasowały :)
Oraz, że będziecie się przy tym dobrze bawić, bo o to przede wszystkim chodzi😊Enjoy❤
☆ ☆ ☆
Tydzień.
Równe siedem dni od czasu słynnej bitwy na Placu Broni, gdzie wszystko miało wrócić wreszcie do normy, ale wiele rzeczy wymknęło się spod kontroli.
A to był zaledwie początek nowych, zwariowanych czasów.Ale zacznijmy od dobrych wieści.
Po pierwsze, Nemeczek wyzdrowiał, otrzymując skuteczne leki od Pauline, tajemniczej panienki, która zjawiła się tutaj z innego wymiaru, bo z przyszłych czasów.
I jak to w przypadku przebojowych nastolatek z dwudziestego pierwszego wieku bywa, nie poprzestała na ratowaniu małego kapitana, ale zapoczątkowała współpracę pomiędzy dziewczynami i chłopakami.
I umiała tak oczarować dowódcę, że ten zgodził się bez wahania.Więc żeńskie siły zbrojne Placu Broni, wraz z nią
stanowiły także: siostra samego generała Janosza Boki o imieniu Emilia, Domi — kuzynka największego miłośnika tabaki w okręgu ósmej dzielnicy Budapesztu, czyli Czonakosza i Rózsa, wesoła, dobra duszyczka o płomiennorudych włosach.
A to był zaledwie początek, bowiem już niedługo dołączą do nich jeszcze dwie: Klara i Norma.
CZYTASZ
☆☆☆ Preferencje☆☆☆
CasualePreferencje ChZPB, czyli ożywiamy fandom!♡ Chcecie się przenieść w inny wymiar? Jeśli tak, to te Prefki są idealne dla Was<3 Uwaga! Akcja będzie się toczyć zgodnie z oryginalną książką, czyli pod koniec XIX wieku, aleeee.... Czasem zdarzy mi się c...